آمریکا قادر به جلوگیری از فروش نفت ایران نیست

آمریکا قادر به جلوگیری از فروش نفت ایران نیست9   اردیبهشت -98
 به دلیل تحریم ها بحران اقتصادی وارزی و  رشد تورم و گرانی کالاها هررو ز شدیدتر می شود ولی عضو جبهه پایداری درمجلس ارتجاع مدعی شده است آمریکا قادر به جلوگیری از فروش نفت ایران نیست.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: ایران به‌راحتی می‌تواند نفت و همچنین میعانات گازی را در بازار جهانی به فروش برساند و آمریکا قادر به جلوگیری از فروش نفت ایران نخواهد بود.
آمریکا قادر به جلوگیری از فروش نفت ایران نیست
سید حسین نقوی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در خصوص اقدامات دولت آمریکا برای کاهش فروش نفت ایران اظهار داشت: تهدید رئیس‌جمهور آمریکا برای کاهش فروش نفت ایران یک توهم است که رئیس‌جمهور فعلی آمریکا به آن دچار شده است.
وی تصریح کرد: در جلسات هماهنگی شورای عملی اقتصادی، برنامه‌ها و پیش‌بینی‌های بسیار خوبی صورت گرفته است و ایران در این حوزه ظرفیت‌های بسیار بالایی دارد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه تأکید کرد: ایران به‌راحتی می‌تواند نفت و همچنین میعانات گازی را در بازار جهانی به فروش برساند و هیچ مشکلی نداشته باشد چراکه بسیاری از کشورها به نفت ایران نیاز دارند.
نقوی حسینی در پایان خاطرنشان کرد: ترکیه و روسیه نیز به این مصوبه آمریکا اعتراض کردند درنتیجه این تهدید آمریکا، هرگز محقق نخواهد شد و آن‌ها قادر به جلوگیری از فروش نفت ایران نخواهند بود.