گزیده خبرهای 7 بهمن 90 قسمت -3
رئیس مجلس خبرگان: گاهی‌وظیفه‌ داریم دولتی را تأیید کنیم
وقتی که یک مترسک به نام ولی وقیح همکاره در رأس امور وجود داشته که ماورای قانون قدرت واختیار دارد وعمل می کند .حتی به جای مردم فکر می کند وتصمیم گیری می نماید. مهمتر اینکه یک مجمع خبرگان و شورای نگهبان آلت دست دارد که وظیفه شان تأیید کردن وی می باشد. بنابراین  در ادامه جنگ قدرت و ثروت رئیس مجمع سیرک خبرگان آخوندی جراحی می  شود ویک شیخ  ویلچری وصل به  دستگاه اکسیژن  جایگزین وی می گردد تا چنین اعتراف به تحمل دولت کند .حال داشته باشید وقتی حامیان دولت چنین اعتراف می کند .مردم از دست این دولت چه می کشند؟
به گزارش مهر، آیت الله محمدرضا مهدوی کنی پنج‌شنبه شب در یادواره شهید حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله میثمی در تالار بزرگ وزارت کشور گفت : ما روحانیون گاهی وظیفه‌مان این است که دولتی را تأیید کنیم یا به سیاست وارد شویم اما باید مراقب باشیم که ابزار نشویم. به روحانیونی که در نمایندگی‌های ولی‌فقیه در سپاه فعالیت می‌کنند تذکر می‌دهم ابزار واقع نشوید، به صداها و نداهایی که خلاف جهت رهبری نظام است گوش ندهید.
کاهش سن خودکشی در ايران
ایکاش در حکومت امن و آزاد ترین کشور جهان فقط کاهش  سن در مورد  خودکشی بود  وشامل کاهش سنین 13 سال برای پدیده ای شوم تن فروشی ومصرف مواد مخدر نمی شد؟
ایلنا : "خودکشی و رفتارهای مرتبط" در همايشي كه قرار است اسفند ماه در استان زنجان برگزار شود، مورد بررسي قرار مي‌گيرد."جعفر عطاری‌مقدم"، رئيس مرکز آموزشی درمانی بهشتی استان زنجان با بيان اين مطلب افزود:« زنجان از حيث رشد فراوانی اقدام به خودکشی در رده‌های متوسط به پايين تر از کشور قرار داردوی با اشاره به اين که در دنيا در هر 40 ثانيه يک نفر دست به خودکشی می‌زند، گفت: « با ارائه اين آمار تکان دهنده ما در کشور ايران در مقايسه با برخی کشورهای دنيا شاهد آمار کمتری هستيموی از کاهش سن خودکشی در ايران به ميزان سنی 24 -15سال خبر داد و گفت: «جنسيت نيز در اين خودکشی دخيل‌است و اقدام به خودکشی در زنان ودختران شايع‌تر از مردان،اما مرگ ناشی از خودکشی در آقايان بيشتر است.
بکارگیری ماموران نامحسوس در اتوبوس ها
در کشور مدعی امن وآزاد ترین کشور جهان می شود پرسش کرد در زندان بزرگ ایران چه محدوده ای وجود دارد که جزو ضمیمه زندان یا شرایط تحمیل شده در آن حاکم یا با زور تحمیل نشده باشد؟
مهر  : جانشین فرمانده پلیس راه از بکارگیری ماموران نامحسوس پلیس راه در اتوبوس های بین شهری خبر داد.سرهنگ پرویز سیاح البرزی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: همزمان با گسترش حمل و نقل عمومی به ویژه اتوبوس ها و واردات خودروهای خارجی در این عرصه کنترل پلیس با استفاده از ابزارهای نوین نیز افزایش یافت. استفاده از دوربین ها و نظارت بیشتر روی ثبت سرعت و ساعت اتوبوسها یکی از ابزارهای پلیس برای نظارت روی اتوبوس ها است. وی ادامه داد: بازرسان نامحسوس پلیس نیز در قالب مسافر در اتوبوس ها حضور دارند و با تخلفات حادثه ساز رانندگان برخورد می کنند. البته حضور بازرسان در ایام نوروز نسبت به سایر روزهای سال پررنگ تر است.
چرا به جای به معلول پرداختن و قربانی را با اعدام کردن دو بار به مسلخگاه بردن و  پیرامونش مانور تبلیغاتی دادن به علت یا ریشه پرداخته نمی شود که مواد مخدر چگونه وارد کشور وتوزیع می گردد . آنگونه که آزادانه بدرون زندان ها برده می شود؟ مهمتر اینکه چرا هر گز اشاره نمی شود که جدا از ارزان ووفور در دسترس بودن مواد مخدر در هر کوی وگذر علل گرایش بسوی مصرف مواد مخدر چیست و سرکوب و خفقان وعدم آزادی وعدالت وفقر نهادینه شده و بیکاری در مورد روی آوری به مصرف مواد مخدر چیست؟
معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: در قانون جدید مبارزه با مواد مخدر مجازات اعدام برای مجرمان مرتبط با شیشه لحاظ شده است. حسین ذبحی اظهار داشت: طبق قانون جدید اگر جرم کسی قاچاق، تولید، خرید، فروش و صدور بیش از 30 گرم شیشه است به شدیدترین مجازات یعنی اعدام محکوم می‌شود این مسئول ادامه داد: برخی جوانان ساده‌دل ادعای غیرقابل اعتیاد‌آور بودن این مواد را باور کرده و به راحتی فریب می‌خورند چرا که این تصور در آنها به وجود می‌آید بعد از یک یا دو بار استعمال تفننی به راحتی می‌توانند آن را ترک کنند.ذبحی مواد مخدر صنعتی را جنون‌آور خواند و گفت: این ماده‌های توهم‌زا افراد را به جنون‌های خطرناک مبتلا می‌کند به طوری که وقوع بدترین جنایت‌ها، بریدن سر والدین، همسر و فرزند همچنین خودکشی‌های فجیع بعد از استعمال دیده شده است.مجازات‌های‌ قبلی پیرامون جرایم مواد مخدر ناچیز بود...