هیئت عالیرتبه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بامداد یکشنبه وارد تهران می‌شود.خبرگزاری فارس: هیئت عالیرتبه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به سرپرستی معاون مدیر کل، بامداد فردا (یکشنبه) وارد تهران خواهد شد. 9 بهمن 90
این موافقت اجباری وتحمیلی وتا کتیکی ورود هیأت عالی رتبه ی آژانس به  ایران برای بازدید در چنین روزی  دارای چند هدف است  که شامل منحرف کردن اذهان عمومی پیرامون سیاست بازی  نوسانی افزایش وکاهش قیمت ارز و دلار وسکه ی طلا است که هم موجب تخلیه کردن جیب مردم وهم گرانی قیمت  سایر  کالاها شده که نارضایتی شدید مردم را بدنبال داشته است .همچنین  به حاشیه بردن نقش برجسته شدن  سیاست مداخله گرانه در امور داخلی عراق وسوریه از طریق سپاه قدس است که تازگی پاسدار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس به این مداخله گری اعتراف آشکار کرده است . همینطور تلاش برای ایجاد اختلاف میان گروه 5+1 و پیش برد سیاست یارگیری از درون این گروه بوسیله سوی چین و روسیه است  تا سیاست نخ نما وسوخته شده وقت کشی تکرار ودنبال شود . بعلاوه وانمود شود که اهداف پروژه ی هسته ای نه نظامی که صلح آمیز است  تا که در نهایت کاهش فشار بحران هسته ای وخنثی کردن یا کاهش فشار وتهدید های نا شی از تحریم بانک مرکزی ونفتی شودو شرایطی پیش آید که کمک کند رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی از انزوای منطقه ای و جهانی شود. مهمتر اینکه این سیاست موازی با سیاست افزایش نرخ سود بانکی بیش از 21% وتلاش برای کاهش قیمت ارز ودلار وسکه ی طلا وآرام کردن فضای نا آرام ومتشنخ بازار ارزی وسکه طلا است .زیرا که هدف ایجاد نوعی آرامش برای پیش مقدمه ی برنامه های تدارک دیده ی شده دهه زجر است که  تا سالگرد 22 بهمن ادامه می یابد. تا در نهایت فضا از سوی حامیان پاسداران کودگر وعلی خائنه ای وحامیان شان کنترل شود تا بهره برداری های تبلیغاتی لازم برای نامزدشان دررقابت نمایش خیمه شب بازی انتصاباتی تقلباتی 12 اسفند وعلیه ی نامزدان رقبا فراهم شود.
به گزارش خبرگزاری فارس، هیئت عالیرتبه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بامداد فردا وارد تهران خواهد شد.پیش از این علی اصغر سلطانیه نماینده کشورمان در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به سفر هیئت عالی‌رتبه‌ای از آژانس به تهران گفته بود: این هیئت به سرپرستی "هرمن نارکاتس" معاون مدیر کل در امور پادمان و به مدت سه روز، برای انجام مذاکرات و گفت‌وگو پیرامون موضوعات مورد نظر آژانس به تهران سفر می‌کند.وی یادآور شده بود که این سفر نشانی دیگر از شفافیت در برنامه‌ها و فعالیت‌های هسته‌ای ایران و تعامل کشورمان با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی محسوب می‌شود.