گزیده خبرهای 9 بهمن 90
مخالفان دخالت در ایران و سوریه در لندن دست به اعتراض زدند
چگونه است که در کشور مدعی آزاد و امن ترین کشور جهان نه اجازه  گردهمآیی وتجمع به مخالفان  و رقبا داده نمی شود که حتی رهبران رقیب را از حصر خانگی رها نمی کند . مهمتر اینکه یک ریز علیه ی آمریکا وانگلیس واسراییل شعار می دهند که هم آزادی در این کشور ها وجود ندارد هم نقض کنندگان حقوق بشر هستند .ولی اکنون عوامل شان در کنار حامیان بشار اسد جنایتکار درلندن دست به تظاهرات اعتراضی زده اند؟
صدها نفر امروز شنبه(۲۸ ژانویه) با تجمع در مرکز لندن مخالفت خود را با هرگونه دخالت غرب در ایران و سوریه اعلام کردند.به گزارش بی بی سی، این تجمع با سازماندهی اتئلاف موسوم به "جنگ را متوقف کنید" در بیرون ساختمان سفارت آمریکا در لندن برگزار شد.معترضان با حمل پلاکاردهایی که بر روی آنها شعارهای "به ایران حمله نکنید" و "در امور ایران و سوریه دخالت نکنید" مخالفت خود را با هر گونه جنگی علیه ایران و سوریه اعلام کردند.
درجریان این تجمع سخنرانی هایی در مخالفت با جنگ ایراد شد.
حاجتی: دشمنان 140میلیون مقاله با موضع «شیعه‌هراسی» ارائه کرده‌اند!
اولاً چراا ین آخوند نگفته است  چگونه رصت داشته محتوای 140 میلیون مقاله شیعه هراسی را بخواند که مؤسسه رسمی آمریکا تولید کرده است ؟ همانگونه که اگر چنین برای چه آمریکا عراق راا شغال نظامی کرد تا که قدرت از اهل تسنن به شیعیان عراقی تحویل داده شود ونخست وزیر مزدوروخائن شعی نخست وزیر عراق کرد که هم دست نشانده ی حاکمان ایران است .هم اینکه عراق را برای شان حیات خلوت کرده است ؟ مهمتر اینکه چرا این طلبه محقق وجستجو گر نگفته است که در 33 سال گذشته چه میزان شعار وفریاد مرگ بر آمریکا زده  وخطبه خوانی و مقاله نویسی شده است؟
خبرگزاری رسا : مدیر حوزه علمیه خوزستان از فعالیت بیش از 60 مؤسسه رسمی در آمریکا برای ارایه راهکار جهت زمین زدن نظام اسلامی خبر داد و اظهار داشت: هم اکنون خون شهدای ایران جهانی شده و دشمنان با شدت در تلاش برای از بین بردن آرمان های این شهدا در جهان هستند؛ از این رو بیش از 60 مؤسسه رسمی برای زمین زدن نظام اسلامی را به کار گرفته اند.به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام میر احمد رضا حاجتی مدیر حوزه علمیه خوزستان گفت: امروزه دشمنان با شدت در تلاش برای القای تفکر اسلام و شیعه هراسی در جهان هستند و برای این مسأله تا کنون بیش از 140 میلیون مقاله با این موضوع و محتوا تهیه و در میان مردم ارایه کرده اند، اما حال که مشاهده می کنند شما جوانان غیور پاک دل، به این صورت در یادواره شهدای کوی انقلاب شرکت کرده اید، به شدت ناراحت و خشمگین شده اند.وی از فعالیت بیش از 60 مؤسسه رسمی در آمریکا برای تهیه و ارایه راهکار برای نفوذ در نظام اسلامی و زمین زدن این کشور قدرتمند خبر داد و بیان داشت: در ایالات متحده آمریکا هم اکنون بیش از 60 مؤسسه رسمی به صورت روزانه فعالیت می کنند تا بتوانند راهکارهایی را برای زمین زدن نظام اسلامی پیدا کرده و آنان را در اختیار سردمداران خود قرار دهند.
پرونده اقدامات يک مسئول دولتي به ديوان محاسبات رفت
این اقدام بدون شک ادامه ی سناریوی اختلاس 3 هزار میلیارد تومان بانکی دارد و صددر صد مرتبط به جنگ قدرت وثروت و برگزاری نمایش خیمه شب بازی 12 اسفند می باشد
روزنامه خراسان :  پس از بررسي هاي يک نهاد نظارتي از تصميمات سالهاي گذشته برخي مسئولان ارشد يک دستگاه مهم دولتي که مرتبط با فعاليت هاي اقتصادي کشور هستند، مشخص شده برخي تصميمات مديران اين دستگاه باعث وارد شدن دهها ميليارد خسارت شده است که بر اساس نظر اين نهاد نظارتي، پرونده برخي مسئولان اين بخش به هيئت رسيدگي به تخلفات و پرونده مسئول ارشد آن نيز براي رسيدگي قانوني به ديوان محاسبات کل کشور ارجاع شده است.
انتقال گروگانهای ایرانی به لبنان
مشخص نشده است که این انتقال بر حسب تقاضای آزادی یک سرهنگ ارتشی زندانی انجام شده است . یا نه اینکه برای  نگهداری شان به این مکان در لبنان  منتقل شده اند؟ ضمن اینکه 7 نفر بودند 2 نفر دیگر کجا هستند؟
منابع خبري از فرستادن پنج ايراني گروگان گرفته شده به شمال لبنان خبر مي‌دهند. به گزارش "تابناك" به نقل از "پرس تي وي"، يكي از منابع خبري در شمال لبنان، كه از قبايل اين كشور است، اين خبر را روز شنبه فرستاده است. اين مهندسان ايراني در مهر ماه در شهر "حمص" توسط گروهي - كه خود را وابسته به ارتش آزاد سوريه مي‌دانند - ربوده و به گروگان گرفته شدند
رسالت: دانشمندان هسته‌ای با تاکسی سر کار می‌روند
 اگر ادعای این ورق پاره ی حکومتی درست است . سئوال است که پس چرا ترور شدگان موقع ترور نه درون تاکسی که خود روهای شخصی خود بودند؟
روزنامه رسالت : «در حالی که دشمن دانشمندان جوان ایرانی را هدف ترورهای سازمان یافته خود قرار داده است، اما هنوز برخی از این ستارگان علمی با تاکسی یا سایر وسایل حمل و نقل عمومی سر کار خودشان حاضر می‌شوند این روزنامه نوشته که «پس از شهادت شهید شهریاری برنامه‌های ویژه‌ای برای حفاظت از این دانشمندان در نظر گرفته شد و قرار بوده برای این نخبگان جوان از کشور آلمان مرسدس بنزهای ضد گلوله آورده شود