گزیده خبرهای 8 بهمن 90
بدون آنکه اشاره شود که عامل اصلی دختر گل فروش وپسر آدامس فروش خیابانی چیست؟ ولی باید گفت که این اقدام گرایش مردمی به خصوص نسبت به محرومان و سمپاتی به آن نشان دادن علی کریمی هم برای حاکمان کودتایی و هم برای مافیای پاسداران مدیر باشگاه های فوتبال خوشآیند نیست .چون سابقه ی تیرباران کردن کا پیتان فوتبال حبیب خبیری را دارند.
کاپیتان پرسپولیسی‌ها از ماشین پیاده شد و دخترک گلفروش را محکم بوسید و پسری که آدامس می‌فروخت را بغل کرد. شفاف به نقل از مطلب به اشتراک گذاری شده در فیس بوک؛ هیچوقت یادم نمی‌رود بلوار میرداماد را به سمت خیابان شریعتی رانندگی می‌کردم. وقتی به چراغ قرمز ۱۸۰ ثانیه‌ای‌اش برخورد کردم عصبی شدم. تازه از محل کارم تعطیل شده بودم و خیلی خسته بودمداشتم دیالوگ‌های معمولم در مورد چراغ قرمز‌ها و ترافیک‌های تهران را زمزمه می‌کردم که کودکی رو به من کرد و گفت: «آقا فال می‌گیری» چند قدم آن طرف‌تر دخترک گلفروش با شاخه‌های لاله صدا زد: «آقا گل بخردیگه... خواهش می‌کنم». جمله‌اش تمام نشده بود که با غرور تمام، شیشه پنجره را بالا دادم تا صدایشان را نشنوم و مزاحم نشوند! وقتی چنین برخوردی را از من دیدند بی‌خیال شدند و رفتند سراغ راننده اتومبیل کناری‌امرنگ قرمز و مدل ماشین سبب شده بود تا از سایر ماشین‌ها متمایز گردد. پس از چند ثانیه دیدم پسرک فالگیر با صدای بلند گفت: «بچه‌ها... بچه‌ها بیایین علی کریمیه... بازیکن پرسپولیس...» در یک چشم به هم زدن، پنچ شش نفر از کودکان کار، دور ماشینش را گرفتند. من هم بی‌اختیار سرم را چرخاندم تا عکس‌العمل علی کریمی را ببینم. او با لبخندی دنباله‌دار از همه کودکان فال و گل و شکلات گرفت تا آن‌ها را خوشحال کندچراغ سبز شد و بچه‌ها هنوز بی‌خیال کریمی نشده بودند. علی کریمی که با بوووووق ماشین‌های پشت سرش مواجه شده بود، اتومبیلش را حرکت داد و بعد از چراغ قرمز، ماشینش را نگه داشت. من هم از روی کنجکاوی پشت سر جادوگر ایستادمکاپیتان پرسپولیسی‌ها از ماشین پیاده شد و دخترک گلفروش را محکم بوسید و پسری که آدامس می‌فروخت را بغل کرد. امضا داد و تمام گل‌های لاله گلفروش را خرید و چند فال حافظ هم گرفت. برایم عجیب بود. مگر می‌توان باور کرد جادوگر که گاهی حوصله خودش را هم ندارد اینطور برخورد کند؟ دخترک گلفروش از فرط خوشحالی نمی‌دانست چکار کند و بالا و پایین می‌پرید. کریمی که دیگر نمی‌دانست چکار کند، با صدایی خش‌دار گفت«بچه‌ها باید بروم سر تمرین. دیرم شده.» خداحافظ... خداحافظ» کودکان کار نیز با تشویق چند ثانیه‌ای علی کریمی... کریمی دوستت داریم، او را بدرقه کردند... 
کاندیدای ردصلاحیت شده سکته کرد
بازار مکاره ای که خیرات پیش درآمدش چنین ترکش و خیراتی برای نامزدانش در بر دارد .مشخص است که ثمرات پس در آمدش برای ملت چگونه می تواند باشد؟
یکی از نامزدهای رد صلاحیت شده استان گیلان سکته کرد.به گزارش خبرآنلاین یکی از نامزدهای شرکت در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی پس از اعلام نظر شورای نگهبان مبنی بر رد صلاحیتش، سکته کرد و در بیمارستان بستری شد.این نامزد انتخابات پس از سکته قلبی در بیمارستان حشمت شهر رشت بستری شده است.از مجموع نامزدهای ثبت نام شده در استان گیلان 61 نفر رد صلاحیت شده اند.
متکی: «اصولگرایان اعتدالی» قاطبه مجلس نهم خواهند بود
اینگونه وزیر آدمربای ترور وجاسوسی  امور خارجه ی اخراجی   دولت دهم پیش ویی کرده است . آشکارا اعتراف به حضور به آرای تقلباتی دشمن شکن رهبر ولی وقیح منفور ونا مشروع علی خائنه ای وحذف نامزدان حامی رئیس جمهور کرده است.
منوچهر متکی عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان درباره پیش بینی اش از وضعیت اقلیت مجلس نهم با توجه به مشارکت کم اصلاح طلبان در انتخابات با بیان اینکه انتخابات یک مصاف سیاسی است که تاکتیک های خود را می طلبد، افزود: البته مردم ما به تناسب شرایط تصمیم می گیرند و آن را اعلام می کنند.وی گفت: ما نسبت به مجلس نهم تصورمان این است که اکثریت قاطعی از اصولگرایان با نگاه اعتدالی موفق خواهند شد، در مجلس حضور پیدا کنند.متکی در خصوص برخی اظهار نظرها درباره رقابتی نبودن انتخابات مجلس هم اظهار داشت: باید تا زمان نهایی شدن لیست های انتخاباتی صبر کرد و اجازه داد گروه های نظارتی و شورای نگهبان نامزدهای صلاحیت دار برای ورود به عرصه انتخابات را اعلام کنند؛ آن زمان معلوم می شود که از همه نگاه ها و جریانها در انتخابات مجلس حضور دارند.وی با اشاره به وارد نشدن طیفی از اصلاح طلبان، گفت: بالاخره طیفی از اصلاح طلبان تشخیص دادند با اقبال عمومی مواجه نیستند و شرایط برای حضور شان مناسب نیست و بر این اساس در انتخابات حضور پیدا نکردند.متکی با بیان اینکه خوب شد اصلاح طلبان اعلام کردند که خودمان شرکت نمی کنیم و دیگران را تشویق به عدم شرکت نمی کنیم، افزود: چون در آن صورت باخت مضاعف می شد.البته حالا چهره هایی از مجموعه هایی سیاسی تصمیم می گیرند در مقطعی حضور پیدا نکنند، اما اصلاح طلبان به معنای اصلاحات در سطوح مختلف در انتخابات حضور دارند و بخشی از آنان با تاکتیک های که تعریف می کنند، حضور انتخاباتی خودشان در تهران و شهرستانها خواهند داشت.
گذشته از اینکه رد صلاحیت کردن اعضای بازار مکاره مهر تأیید بر نا مشروع بودن بازار مکاره ی کنونی است . اما از سئوی دیگر مشخص است که اینگونه موضع گیری کردن پاسدار علی لاریجانی  علیه ی هیأت نظارت واجراییه وزارت کشور و شورای نگهبان آلت دست رهبر وقیح ونامشروع ومنفور خائنه ای تلاش مذبوحانه تبللیغاتی برای خودش وداغ کردن تنور نمایش خیمه شب بازی 12 اسفند می باشد .اگر نه بازار مکاره می توانست قانونی تصویب  نماید تا مانع از این اقدام شود.
اگرچه در بررسي شكايات داوطلباني كه صلاحيت‌شان از سوي هيات اجرايي رد شده بود، اين امكان به وجود آمد تا بسياري از نمايندگان فعلي مجلس كه هيات‌هاي اجرايي صلاحيت‌شان را رد كرده بودند، باز به ميدان رقابت ‌بازگردند، اما رييس مجلس شوراي اسلامي اين اقدام هيات‌هاي اجرايي در رد صلاحيت نمايندگان فعلي مجلس را كه در دوره‌هاي قبلي انتخابات مجلس نيز شاهدش بوديم، اشتباه مي‌داند، اشتباهي كه سعي مي‌كند بر خلاف بسياري از تحليل‌هاي ارايه شده، نام تسويه حساب سياسي را بر آن نگذارد.امور بايد از روال قانوني پيگيري شود..ردصلاحيت نمايندگان فعلي مجلس اشتباه بود.هيات‌هاي اجرايي در برخي موارد دقت لازم را نداشتند.ممكن است در آينده آرايش نيروها در مجلس تا حدي متفاوت باشد.احتمال عملكرد شفاف گروه‌هاي مختلف درمجلس نهم.نمي‌دانم چرا تعدادي از اصلاح‌طلبان در انتخابات ثبت نام نكردند؟...
زاکانی: تکانه‌های بازار ارز و سکه مشکوک بود
چرا گفته نمی شود این جریان مشکوک چه جریانی است که مقابل جبهه متحد اصول گرایی ایستاده است .مهمتر این چگونه از قدرتی بر خور دار است که می تواند تکان های مشکوک اقتصادی در کشوری وارد کند و طبق اعتراف مدعی منتقد هزار میلیارد تومان هم در این جا به جایی قیمت ارز ودلار وسکه طلا کسب در آمدکند. در صورتی که ادعا می شود ایران ی امن وآزاد ترین کشور جهان است وادعای رهبری جنبش بیداری اسلامی در منطقه دارد؟ بهرحال جالب است که اعتراف به افت ریزش 30% نمایش خیمه شب بازی 12 اسفند نسبت به کودتای 22 خرداد 88 شده است.
رییس ستاد انتخابات جبهه متحد اصولگرایی گفت: هدف از تشکیل جبهه متحد اصولگرایی پیروزی یک جریان خاص در انتخابات نیست بلکه هدف پیروزی جبهه انقلاب است.به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زاکانی در نشست جبهه متحد اصواگرایان آذربایجان شرقی شرایط فعلی در کشور به گونه ای است که در یکی از حساس ترین بزنگاه های انقلاب قرار داریم و تصمیم گیری درست در این برهه از سوی نیروهای انقلابی نقش ویژه ای در سرنوشت آن دارد.زاکانی با اشاره به اینکه از دغدغه های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تشکیل مجلسی انقلابی بود، گفت: اگر مجلس اصلاح شود مطمئنا بسیاری از امور اصلاح می شود و این سخن رهبر معظم انقلاب است که حاکی از حساسیت جایگاه مجلس در اداره کشور دارد.: امروز ملت ایران با پرچمداری نظام اعتقادی خود در جهان الگویی برای کشورهای اسلامی و بیدار جهان شده اند و همین امر باعث می شود تا استکبار جهانی تمام موجودیت خود را در مقابله با اسلام زیر سئوال ببیند و توان پاسخگویی به مطالبات مردم خود را نداشته باشد.تکانه های عجیب بازار ارز و سکه مشکوک بود.زاکانی با تاکید بر اینکه برخی با نام اصولگرایی در طول عمر انقلاب اسلامی کارهایی را انجام داده اند که با روح اصولگرایی سنخیت نداشت، گفت: این عده اکنون در قالب جریانات مقابل جبهه متحد اصولگرایی ایستاده و سعی در ضربه زدن به آن را دارند.وی خاطرنشان کرد: این افراد با سیاه نمایی وضع بازار و با ایجاد وضع اضطرار گفتگو با آمریکا را پیش می کشند که کاملا اشتباه است.عضو جبهه متحد اصولگرایی کشور تصریح کرد: هم مجلس هم دولت و هم قوه قضاییه در قضیه تکانه های اخیر بازار ارز و سکه که با جابجایی بیش از هزار میلیارد به نفع برخی اشخاص همراه بود مسئول هستند و این جریان به حدی مشکوک است که دستگاه های امنیتی باید آن را بررسی کنند.زاکانی با اشاره به عدم حضور چهره های شاخص اصلاحات در انتخابات مجلس نیز اظهار داشت: جریان اصلاحات می داند که در صورت حضور در انتخابات با تابلوی واحد برای همیشه می میرد از این رو با استفاده از اشخاص دست دوم سعی در حفظ ظاهر دارد اما در این بین اصولگرایان نباید با ساده انگاری و ایجاد جریان در داخل جبهه خود وحدت را به هم بزنند.نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مقدمه اصلاح مجلس به عنوان ممتازترین نهاد کشوری این است تا مردم، افراد مناسب را برای تصاحب کرسی های مجلس روانه آن کنندتا با توسل به اسلام و داشته های ملی خود در کنار کارآمدی، مسیر مجلس را برای خدمت بیشتر به مردم تغییر دهند.زاکانی اظهار داشت: بر اساس نظرسنجی های صورت گرفته 55 درصد مردم آماده حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند و ان شاء الله تا آغاز انتخابات این درصد نیز افزایش می یابد.