گزیده خبرهای 6 بهمن 90
جهت اطلاع
 در ادامه ی سیاست صدور  تروریسم وبحران و ارتجاع به برون مرز و مداخله گری در کشور های منطقه وهمسایه که چاشنی ادعای رهبریت جنبش بیداری اسلامی منطقه  شده به نظر می رسد که انتخابات پارلمانی مصر خوشآیند حاکمان ایران نمی باشند چون نه جای پایی برای شان وجود ندارد ، بلکه حزب النور که 24% آرا را کسب کرده اند گرایش به عربستان دارند . برای همین صدای آشپز باشی از آش بر سر بار در مصر را در آورده و اعتراض به شوری آش کرده است . البته نگفته است که مگر بازار مکاره ی رژیم فاشیستی مذهبی ایران وضعش بهتر از پارلمان جدید مصرمی باشد .
* حضور 24 درصدي اعضاي حزب النور در مجلس مصر، كه روز دوشنبه اين هفته افتتاح شد، خطر بالقوه‌اي براي انقلاب اين كشور است كه از هم اكنون موجب نگراني مسلمانان معتدل شده است. يك روحاني استاد دانشگاه الأ‌زهر مصر گفته است اعضاي حزب النور، سلفي هستند و اعتقادات افراطي آنها مي‌تواند انقلاب مصر را به افراط بكشاند و از مسير اعتدال خارج كند. وي افزود: سلفي‌ها با تندروي‌هاي خود، زمينه را براي قدرت گرفتن سكولارها در مصر فراهم خواهند كرد و تنها راه جلوگيري از اين خطر، هوشياري اخوان المسلمين است كه بايد در مجلس و در مناصب اجرائي، راه اعتدال را در پيش بگيرند و به افراطيون سلفي مجال ميدان‌دار شدن را ندهند
مگر وجود مافیا در رژیم مافیایی قرون وسطایی کودتایی ایران انکار کردنی می باشد. آنهم در شرایطی که باندهای  مافیایی در همه سطوح حکومتی از رأس تا ذیل نفوذ کرده وقدرت دارند ؟ اما اگر چنانچه سرباز جو پاسدار حسین شریعتمداری به دلیل شاخص چسبیدن به مرکز اصلی قدرت پیوسته در حال دگر دیسی وفرصت طلبی می باشد اکنون  برای منافع بیشتر وحفظ جایگاه خود دست از حمایت کردن از دولت برداشته ومنتقدش شده است تا بتواند زیرآب مافیای مفسدان  اقتصادی ادعایی رئیس جمهور را بزند که خودش مروج ومبلغش بوده است . دلیل براین نیست که مافیای مفسدان اقتصادی در این رژیم از رأس تا ذیل آلوده به فساد وجود ندارد. چون پرونده 44 دانه درشت های مفسدان اقتصادی اعلام شده از سوی عباس پالیزدار در دانشگاه همدان که فراموش نشده و محو نشده است. گرچه با بازداشت و متهم و زندانی کردن روشنگر پروندهه ا هم دوباره بایگانی شدند .پس موضوع مافیای مفسدان اقتصادی هم  تمام شده است.
* بعد از مدت‌ها سرانجام، اصولگراياني كه قبلاً از حاميان دو آتشه احمدي نژاد بودند، به اين نتيجه رسيده‌اند كه بكار بردن اصطلاحاتي مانند مافيا توسط وي فقط يك ادعا بوده است. مشرق نوشت: در روزهاي اوج قيمت مسكن كه تورم‌هاي بي‌سابقه‌اي در آن بروز كرد، يكي از مسوولان اجرايي كشور از تصميم يك عده براي ايجاد اختلال در بازار مسكن با جمع شدن در يك استخر خبر داد! و متعاقب آن هيات مديره بانك پارسيان و بيمه ايران به بهانه ايجاد اختلال در بازار بركنار شدند. اين سايت افزود: اگرچه هيچ كدام از اين ادعاها ثابت نشد، اما اين روش دولتمردان براي توجيه اختلال‌ها در بازارهاي اقتصادي كشور ادامه دارد. درحالي كه بازار ارز و سكه بيش از شش ماه است كه به طور بي‌سابقه‌اي افزايش قيمت را تجربه مي‌كند، ابتدا مسوولان اقتصادي دولت تلاش مي‌كردند اين افزايش‌ها را به گردن تحريم‌ها يا افزايش قيمت جهاني بياندازند. در روزهاي اوج قيمتي نيز برخي وزراي اقتصادي در سفر آمريكاي جنوبي به سر مي‌بردند. حال كه قيمت سكه و دلار در بي‌ثباتي به سر مي‌برد، سخنگوي اقتصادي دولت در اظهاراتي اعلام كرده كه اين افزايش‌ها ناشي از تلاش رسانه‌اي و احتكار ارز است. اين سايت پرسيده است: حتي در صورت صحت ادعاي وزير اقتصاد، آيا واقعاً با ارسال چند پيامك يا خبر بايد اقتصاد كشور اين قدر متلاطم شود؟ آيا نوسان قيمت‌ها در چند روز اخير آغاز شده يا اين كه شش ماه است اين نوسان ايجاد شده است؟ آيا جريان احتكار ارز طي چند روز پيش فعاليتش را آغاز كرده است؟
گرجستان و آمريكا مي‌خواهند به ايران حمله كنند!
مگر حاکمان ایران برای حذف مخالفان داخلی ودشمنان همسایه در تهاجم نظامی واشغال افغانستان و عراق با آمریکای تجاوز واشغاگر همکاری نکرد تا شرایط به نفع خودش تمام شود . بنابراین اکنون رئیس جمهور گرجستان هم از همین تاکتیک علیه ی روسیه حامی رژیم های ضد بشری و سرکوبگر وجنایتکار ایران وسوریه می خواهد با آمریکا همکاری نظامی کند؟
رئيس جمهور سابق گرجستان مدعي شد: ساكاشويلي، رئيس‌جمهور فعلي، مي‌خواهد همراه با امريكا وارد جنگ با ايران شود. به گزارش انتخاب، ادوارد شواردندز گفت: ميخائيل ساكاشويلي ممكن است كه در جنگ عليه ايران شركت كند. وي افزود: ساكاشويلي براي اينكه رئيس‌جمهور بماند، جنگي را عليه ايران شروع خواهد كرد كه پيامدهاي بدي براي كشور خواهد داشت. وي در ادامه تاكيد كرد: اين مساله، موضوع مذاكرات آينده ساكاشويلي و اوباما در كاخ سفيد و در روز 30 ژانويه خواهد بود. رئيس‌جمهور سابق گرجستان گفت: لشكركشي به ايران نبايد از گرجستان صورت گيرد
عربستان يك كشتي ميوه صادراتي ايران را برگشت داد
مگر قرار است که پس از طراحی فاش شده ترور سفیر عربستان در واشنگتن و دخالت گری در امور داخلی بحرین وهرروز عربستان را تهدید به سر نگونی کردن که همراه با هتاکی وفحاشی و اتهام وتوهین می باشد . مقامات عربستانی دستمال ابریشم یزدی بر دست بگیرند و برای حاکمان ایران برقصند و التماس کنند وخوشآمد گویی به مأموران اعزا.می خرابکار ومیوه های وارداتی از ایران بگویند ودست به اقدام مشابه نزنند؟
رئيس اتحاديه ملي كشاورزي ايران گفت: چند روز پيش عربستان سعودي يك كشتي حاوي محموله ميوه صادراتي ايران را برگشت داد. به گزارش فارس سيد رضا نوراني اظهار داشت: چند روز قبل عربستان سعودي يك كشتي ايراني حامل 300 تن ميوه را پس از 5 روز معطلي در بندر "دمام" عربستان سعودي بدون دليل برگشت داد. رئيس اتحاديه ملي كشاورزي ايران اين اقدام سعودي‌ها را از روي بغض و كينه و موضع سياسي عنوان كرد و گفت: اقدام آنها به نوعي همگام شدن با اتحاديه اروپا و آمريكا و شيطنت در برابر ايران است. وي افزود: سالانه يك ميليون زائر ايراني به كشور عربستان سعودي سفر مي‌كنند كه اين محموله‌ها بخشي از نيازهاي آنها را تامين مي‌كند. نوراني در پاسخ به اينكه اين برگشت دليل فني داشته است، گفت: اين محموله به وزن 300 تن سيب درختي بود كه بدون دليل فني و تخصصي برگشت خورده و به نظر مي‌رسد بيشتر ناشي از بحث‌هاي سياسي است. رئيس انجمن ارگانيك ايران اين اقدام سعودي‌ها را به نوعي قطع تبادلات كشاورزي دو كشور تعبير كرد