گفت : سربازجو نشئه شده ولمیده ،دم تکان داده پارس کرده این دریده
اما جوک وارونه ی تحریم گفته ور پریده ،آنگونه جلوی آینه تکرارش کرده وخندیده
گفت: بالاخره اتحاديه اروپا تحريم نفتي ايران را تصويب كرد.
گفتم: ولي اقتصاددانان آمريكايي و اروپايي معتقدند كه اين تحريم اثر اندكي روي اقتصاد ايران دارد و در مقابل آمريكا و اروپاي بحران زده را با مشكلات جدي و شكننده روبرو مي كند.
گفت: به همين علت است كه زمان اجراي آن را به 6 ماه بعد موكول كرده اند.
گفتم: روزنامه آمريكايي يو. اس .اي تودي در يك تحليل مستند نوشته است اروپايي ها مي دانند كه تحريم نفتي ايران، كشورهاي اروپايي را با شوك شديد قيمت نفت و افزايش بحران مالي روبرو مي كند.
گفت: يك اقتصاددان انگليسي هم مي گويد؛ اروپا حق دارد از اجرايي شدن تحريم نفت ايران وحشت داشته باشد.
گفتم: يارو شير يا خط بازي مي كرد، شير اومد، از ترس فرار كرد!
گفت : سربازجو نشئه شده ولمیده ،دم تکان داده پارس کرده این دریده
اما جوک وارونه ی تحریم گفته ور پریده ،آنگونه جلوی آینه تکرارش کرده وخندیده
گفتم : باز این ترمز بریده ودنده عقب کنده ، چگونه هذیان گویی کرده از برای خنده؟
گفت : سربازجوی لمپن بی سر و پا ،مدعی شده تحریم نفتی آمریکا واروپا
با ترجمان حوزوی پاسداری کرده عرعر ، گفته خودشان از این تحریم می کنند ضرر
گفتم : چرا سربازجوی ترسیده از تحریم شده حیران؟جای ملت ایران ،برای زیان اروپا و آمریکا شده نگران
گفت : چون سربازجو بازی کرده خط وشیر ،شیر آمده از ترس فرار کرده ،شده زمینگیر