گزیده خبرهای 5بهمن 90
 وقتی رکورد شکنی در همه سطوح به خصوص  در مورد ارز و دلار وسکه ی طلا ادامه دارد . آنچنانکه  هر روز و ساعت رکورد شکنی می شود .مشخص است که رکورد سقوط ارزش ریال مقابل ارز های خارجی تأثیر برروی سایر فرا آورده های وارداتی وداخلی ا ز جمله نرخ  سبزیجات می گذارد . حال چه قسمت سبزیجات قابل استفاده کردن می باشد که پس از تمیز شدن چقدر تمام یا رکورد شکنی می شود . موضوع مهم نیست ، چونکه مهم آمادگی ارگان فاشیستی کودتایی پاسداران برای  اداره اقتصاد د نیا می باشد.
قیمت ریحان در بازار به کیلویی چهار هزار و ۵۰۰ تومان، شاهی حدود یک هزار و ۵۰۰ تومان در هر کیلو و تربچه بابل به حدود کیلویی یک هزار و چهارصد تومان افزایش یافتبه گزارش شفاف به نقل از ایلنا؛ رئیس اتحادیه میوه و تره بار با بیان این خبر، در خصوص افزایش قیمت موز در بازار اعلام کرد: موز یک محصول کاملا وارداتی است و براین اساس با افزایش نرخ ارز قیمت آن نیز در بازار افزایش یافته است.  حسین مهاجران گفتدر حال حاضر موزی که با نرخ ارز ۱۳۰۰ تومانی وارد شده با قیمت بالغ بر ۱۴۰۰ تومان در هر کیلوگرم افزایش یافته است. در صورت تداوم شرایط کنونی و ادامه روند صعودی نرخ ارز پیش‌بینی می‌شود قیمت موز طی ماه‌های آتی در هر کیلوگرم به دو هزار تومان برسد وی با اشاره به اینکه رشد نرخ ارز بازار محصولات وارداتی را تحت الشعاع قرار داده، عنوان کرد: افزایش قیمت به صلاح بازار نیست و در این خصوص نیازمند حمایت دولت هستیم.  مهاجران از رکورد شکنی قیمت‌ها در بازار سبزیجات نیز خبر داد و افزود: طی چند ماه اخیر با اعلام نظراتی مبنی بر شیوع وبا در سبزیجات و توقف کاشت در برخی مناطق از جمله زمین‌های اطراف تهران، زمینه برای افزایش قیمت سبزیجات فراهم شد. این مسئله منجر به آن شد که سبزی کنونی موجود در بازار به مناطق محدودی نظیر ورامین، رباط کریم و دزفول محدود شود.  وی در این خصوص ادامه دادبرمبنای این امر قیمت ریحان در بازار به کیلویی چهار هزار و ۵۰۰ تومان، شاهی حدود یک هزار و ۵۰۰ تومان در هر کیلو و تربچه بابل به حدود کیلویی یک هزار و چهارصد تومان افزایش یابد به گفته وی؛ در حال حاضر متاسفانه هیچ چیز سر جای خودش نیست
سپاه پاسداران: ایران آماده اداره اقتصاد دنیا است.
پس از فتوای صدور بسیج فرهنگی واقتصادی بسیج به آمریکا واروپا که از سوی پاسدار گماشته احمدی نژاد برای حل مشکل تورم مالی وپولی ورکود اقتصادی آمریکا واروپا بسته بندی وارسال شد. اکنون که ارگان فاشیستی کودتایی آماده اداره اقتصاد دنیا شده باید گفت که زیاد هم بی ربط نگفته چون مدتی است که کاریکاتور اقدامات  وال استریت آمریکا توی خیابان های تهران ونزدیک صرافان وشعبات بانک ملی عرضه کننده فروش سکه ی طلا حاکم شده است وارز های معتبر خارجی خرید وفروش می شود که بمنزله ی اداره اقتصادجهان است.
ایرنا : معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: كشورهای آمریكا واروپایی قدرت نفوذ استراتژی بیداری اسلامی را پذیرفته و دریافته اند و این پیشروی ایران اسلامی را تهدیدی برای خود می دانندسردار ' محمدعلی آسودی' شامگاه دوشنبه در مراسم یادواره 35 شهید ' اسپه كلا آمل ' افزود: در شرایط فعلی٬ جمهوری اسلامی می‌تواند شرایط اداره اقتصادی دنیا را که اکنون آمریکا و اروپا در آن دست و پا می‌زنند، در دست بگیرد و آن را مدیریت کند
شگرد برخي کارخانجات براي قاچاق ميليون ها ليتر گازوئيل.
وقتی از رأس تا ذیل رژیم ضد بشری قرون وسطایی کودتایی آلوده به فساد است . آنگونه که در سیستم بانکی اش رقم 3 هزار میلیارد تومانی اختلاس بسادگی رخ می دهد و اعضای بازارمکاره اش هم در گیر این اختلاس می باشد .برای چه در کارخانه های فعال در جنوب کشور از ترفند د ریافت سهمیه گازوییل وصادرات قاچاق کردنش استفاده نشود؟
روزنامه خراسان : شنيده شده بر اساس تحقيقات يکي از نهادهاي مسئول در بخش مبارزه با قاچاق سوخت، برخي کارخانه هاي فعال در جنوب کشور در حالي که تنها با نيمي از ظرفيت خود مشغول کار هستند، با سند سازي ميزان سوخت دريافتي خود را به ميزان فعاليت تمام ظرفيت ارتقاء مي دهند و از اين طريق، ميليونها ليتر گازوئيل يارانه اي را از طريق مرزهاي آبي جنوب کشور به کشورهاي حاشيه خليج فارس منتقل مي کنند که هم اکنون پرونده يکي از اين کارخانه ها با 2 ميليون ليتر سوخت نامعلوم در حال بررسي است.
شمار پناه‌جویان ایرانی در آلمان در سال گذشته ۳۵ درصد افزایش یافت
عجب بیلان رو به رشد فراری دادن های اجباری نا راضیان ایرانی به برون مرز گزارش شده است  آنهم   در کشوری که  مدعی آزاد وامن ترین کشور جهان می باشد؟
به گزارش رادیو فردا، وزارت کشور آلمان روز سه‌شنبه با ارائه‌ی گزارشی اعلام کرد شمار پناه‌جویانی که سال گذشته در این کشور تقاضای پناهندگی کردند ۱۱ درصد افزایش یافت و به حدود ۴۶ هزار تن رسید.بر پایه‌ی این گزارش، شمار پناه‌جویان ایرانی که در سال گذشته‌ی میلادی از آلمان درخواست پناهندگی کردند نسبت به سال قبلش ۳۵ درصد افزایش یافت و به سه‌هزار و ۳۵۲ تن رسید.پناه‌جویان سال گذشته در آلمان عمدتا از کشورهای افغانستان، سوریه، ایران، عراق، پاکستان و صربستان بوده‌اند
.مواد مخدر یکی از مصادیق جنگ نرم است.
چرا این رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی دست به خود زنی زده است . زیرا که  وانمود کرده نمی داند که دستگاه فاسد قضاییه و نیروی انتظامی و ارگان فاشیستی کودتایی پاسداران 33 سال است که زیر چتر مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و معتادین در حال جنگ نرم با خانواده های ایرانی هستند . برای اینکه آمار مصرف کنندگان مواد مخدر را آنگونه با شتاب افزایش داده اند که ایران دارای  رکور دار  جهانی مصرف کنندگان مواد مخدر می باشد . همچنین پاسداران مازاد بر تولید ونیاز را از راه های زمینی وهوایی و آبی به آسیا و اروپا و آفریقا منتقل می کند طوریکه در این مورد پرونده گشوده شده دارند.
فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی گفت: مواد مخدر یکی از مهم‌ترین مصادیق جنگ نرم دشمن علیه کشورمان قلمداد می‌شود.به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه کریم اکبری عصر امروز در جلسه‌ای که با حضور نمایندگان رسانه‌های جمعی در سالن اجتماعات فرماندهی انتظامی تشکیل شد اظهار داشت: ایادی استکبار جهانی از طریق آلوده کردن جوانان ما به مواد افیونی برای رسیدن به اهداف شوم خود تلاش می‌کند لذا مسئولان با یاری خانواده‌ها به بی‌اثر کردن این توطئه‌ها با یکدیگر همکاری می‌کنند.
هواپیما با ۲۰۰ مسافر در فرودگاه مشهد به گل نشست.
پیرو پیام های نوروزی و سال های نوآوری وشکوفایی اقتصادی و همت وکوشش وکار مضاعف به خصوص جهاد اقتصادی اکنون آنگونه ببار نشسته است که در روند نهضت سقوط  هواپیما ها و تأخیر در ساعات پرواز نشست وبر خاست ومنحرف شدن ومشکل فرود آمدن  گزارش شده است .چون که هوا پیمای مسافری حامل 200 مسافر در فرودگاه مشهد به گل نشسته است . تا مسافران بدانند که رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی که نه در بحران وبن بست فرو رفته که به گل نشسته است؟
ایرنا : هواپیمای مشهد – اصفهان در فرودگاه مشهد به گل نشست.مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: پرواز شماره 853 شرکت آسمان که از مشهد عازم اصفهان بود، قبل از پرواز در گل و لای و برف فرو رفت.حسن جعفری افزود: این پرواز حامل 200 مسافر بود که پس از چهار ساعت تاخیر در ساعت 19:30 دوشنبه از فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد قصد پرواز به اصفهان را داشت.وی گفت: این هواپیما پس از حرکت و قبل از صعود در داخل برف و گل و لای اطراف فرو می رود. با حضور به موقع ماموران آتش نشانی فرودگاه، مسافران از داخل هواپیما تخلیه و به سالن انتظار منتقل شدند.جعفری گفت: مسافران این پرواز در ساعت 20:30 شب گذشته با هواپیمای دیگر از فرودگاه مشهد به اصفهان انتقال یافتند.