گزیده خبرهای 3 بهمن 90 قسمت -4
طلایی: چرا پروین احمدی نژاد را تایید ومرا رد کردند؟
خوب  اولاً اینکه  دو تا آخوند حامی دولت هم رد صلاحیت شده اند  . دوما ً  این سردار سابق عضو شورای  شهران  رد شده است  تا که پروین خانم عضو شورای شهر تهران تأیید صلاحیت شود . سوماً تو که خواهر یا برادرر ئیس جمهوری نیستی . مهمتر اینکه اگر شورای نگهبان اینگونه اقدام آشکار تناقض آمیز انجام ندهد .چگونه ثابت کند که آلت دست رهبر ولی وقیح منفور ونا مشروع علی خائنه است و مأموریت تدارک تقلبات گسترده در بازار مکاره 12 اسفند را بر عده دارد؟
بازتاب : مرتضی طلایی یکی از دو عضو شورای شهر تهران که برای حضور در انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده بود رد صلاحیت شد.به گزارش خبرنگار مهر، پروین احمدی نژاد عضو کمیسیون برنامه و بودجه از گرمسار و مرتضی طلایی که ریاست کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران را بر عهده دارد از شهر اصفهان برای حضور در انتخابات مجلس نهم ثبت نام کرده بودند که تنها صلاحیت احمدی نژاد تایید شد.رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران با تایید رد صلاحیت خود از سوی هیات نظارت شورای نگهبان به خبرنگار مهرگفت: هنوز به طور رسمی اعلام نکرده اند که رد صلاحیت شده ام اما شنیده ام که صلاحیتم در اصفهان تایید نشده است.وی ادامه داد: هنوز دلیل عدم تایید صلاحیتم مشخص نیست اما نسبت به آن اعتراض می کنم.مرتضی طلایی در سال 70 به فرماندهی پلیس شهر اصفهان منصوب شد و پس از آن به تهران آمد و به عنوان رییس پلیس تهران بزرگ فعالیت های را خود در نیروی انتظامی ادامه داد. او در سال 86 و در زمان فرماندهی سرداراسماعیل احمدی مقدم رئیس کل ناجا با درجه نظامی سردار سرتیپ پاسدار بازنشسته شد و هم اکنون نیز در شورای شهر تهران حضور دارد.به گزارش مهر، در این مرحله داوطلبانی که از سوی هیئت‌های استانی صلاحیتشان مورد تأئید قرار نگرفته است، طبق تبصره3 ماده 52 قانون برای اعلام اعتراض 24 ساعت زمان دارند تا اعتراضشان را به صورت مکتوب به شورای نگهبان ارائه کنند.
فیلم  / پیام پدر زانیار مرادی زندانی سیاسی محکوم به اعدام در ایران
چنایتکاران حاکم بر ایران چه پاسخ یا توجیهی مقابل تقاضای این پدر کرد دارند که به مدت 30 ماه است فرزند عزیزش را به بند کشیده اند و شکنجه اش می کنند .هم به گروگان گرفته اند . بد تر اینکه محکوم به اعدامش کرده اند؟ از سوی دیگر پاسخ کشور های مماشات غربی  چه پاسخی مقابل تقاضای این پدر دارند که به جای دفاع از حقوق بشر با حاکمان ایران مشغول  تجارت خون ونفت و زد وبند می باشند تا که هر روز بیشتر مرتکب چنین اعمال ضد بشری شوند؟ همچنین وظیفه سایر انسان های آزادیخواه ایرانی چیست؟ حد اقل کاری که می توان کرد محکوم کردن این حکم ضد انسانی جنایت آمیز و روشنگری بهر طریق و فعالیت اعتراضی برای مانع شدن از اجرای این اقدام وحشیانه ضد انسانی می باشد؟هرگونه سکوت تیز کردن کارد قصاب و سلاخ بر زیر گردن قربانیان در بند می باشد.
فیلم / حصور نیروهای انتظامی و امنیتی در تهران؛ یکشنبه 2 بهمن، 22 ژانویه
مگر سالگرد انقلاب نیست و دارد 33 سالگی عمر ننگین حاکمان عوامفریب  دین فروش ضد بشری نا مشروع سپری می شود .برای چه به جای اینکه  کودتا گران به مردم ایران بیلان عملکرد ارائه دهند که برای اینان وکشور چه کرده اند در عوض آرایش نظامی اطلاعاتی  و امنیتی توی خیابان تهران  بر قرار شده که انگاری حکومت نظامی یا جنگ می باشد.
روزنامه‌نگاران بازداشت شده در اختیار سپاه و «زیر فشار» هستند
این ارگان فاشیستی غارت و سرکوبگر وکودتایی که مشوغ شکنجه گری واعتراف گیری ودهان دوزی وقلم شکنی درون سیاه چال های این ارگان فاشیستی کودتایی هستند .مگر نمی دانند که گفته می شود که ننگ با رنگ پاک نمی شود  . همانگونه که چرا خود به خریت زده که گویا توی باغ نیستند واطلاع ندارند که این ارگان فاشیستی کودتایی  از در ون دچار نهضت ریزش وعریضه نویسی انتقادی به عدم انتقاد پذیری رهبر لوطی جماران خائنه ای شده است؟
دانشحو نیوز : جمعی از نزدیکان پرستو دوکوهکی و مرضیه رسولی اعلام کردند: روزنامه‌نگاران بازداشت شده در هفته‌های اخیر، در اختیار سپاه و «زیر فشار» هستند.به گزارش صفحه آزادی پرستو دوکوهکی و مرضیه رسولیجمعی از نزدیکان پرستو دوکوهکی و مرضیه رسولی، دو روزنامه‌نگاری که اخیرا بازداشت شده‌اند با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کردند که این دو به همراه تعدادی از روزنامه‌نگاران بازداشت‌شده در موج بازداشت اخیر، در در اختیار سپاه و «زیر فشار» هستند.بر اساس این بیانیه، خانم دوکوهکی و رسولی در سلول انفرادی و در بند ۲ الف زندان اوین و زیر نظر سپاه هستند.این بیانیه می‌افزاید: «مرضیه و پرستو تنها روزنامه نگارانی نیستند که در روزهای اخیر دستگیر شده اند. روزنامه نگاران، وب نگاران و فعالان اجتماعی دیگری از جمله سهام الدین بورقانی، فاطمه خردمند، احسان هوشمند، سعید مدنی، فرشاد قربان‌پور، محمد سلیمانی نیا، نسرین نعمت اللهی، پیمان پاک مهر و شهرام منوچهری هم در چند روز گذشته دستگیر شده اند. تعدادی از روزنامه نگاران هم در هفته های اخیر بازجویی و تهدید شده اندبر اساس این اطلاعیه «خانواده های برخی خبرنگاران مشغول به کار در رسانه های خارج از کشور از جمله خانواده های خبرنگاران بی بی سی فارسی هم اخیرا اذیت و آزار یا بازداشت شده اند. در چند روز اخیر تعدادی از دانشجویان و شهروندان عادی هم مورد بازجویی و ضرب و شتم قرار گرفته اند
اجرای فاز نخست مد و لباس مشاغل زنان در تهران
خانه از پای بست ویرانست . خواجه در فکر نقش ایوانست .هرروز بر صف طویل تن فروشان خیابانی افزوده می گردد که ناشی از فقر واعتیاد وبیکاری می باشد .ولی در ادامه طرح های سرکوبگرانه ی جنیستی وتبعیض آمیز مبارزه با بی حجابی با زنان که اهرم فشار و سرکوب دین ابزار قدرت و ثروت شده می باشد . اکنون در آستانه ی بر گزاری نمایش خیمه شب بازی 12 اسفند وکنترل فضای انفجاری جامعه دست به این ترفند جدید علیه زنان شاغل تهران زده شده است.
مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده وزارت کشور از اجرای فاز نخست طرح مد و لباس پوشش مشاغل در استان تهران خبر داد و گفت: در این طرح هماهنگی و یکسان سازی پوشش مشاغل بانوان مد نظر ما نیست.زهرا عباسی درگفتگو با مهر با بیان اینکه در جشنواره مد و لباس امسال طرحی باعنوان "فکر نو" اجرایی می شود که بخش نخست آن به ارائه لباس مشاغل اختصاص دارد گفت: درطراحی لباس مشاغل تاکید ما تناسب با شغل مورد نظر و حفظ ضوابط اسلامی است.وی با اشاره به مدل ها و رنگهای انتخابی برای لباس مشاغل گفت: رنگ ها و طرح هایی در نظر گرفته می شود که متناسب با شئونات خانم ها باشد و مطمئنا از رنگهای تند که زیبنده محیط کار نیست استفاده نخواهد شد.عباسی تاکید کرد: پوشش بانوان در محیط های کاری باید به گونه ای باشد که امنیت محیط کاری تامین شود وبه جای خودنمایی شخصیت معنوی زنان مورد توجه قرار گیرد.وی در ادامه از تدوین طرح ساماندهی مشاوره و طرح احیای سنت حکمیت خبر داد و گفت: در این طرح افرادی که در خانواده و محله صلاحیت لازم در زمینه مشاوره را دارند، شناسایی می‌شوند و در صورت بروز اختلاف در خانواده قبل از مراجعه به دادگاه و درخواست طلاق افراد آموزش دیده در این زمینه مشاوره های لازم را ارائه می‌دهند.عباسی گفت: طرح احیای سنت حکمیت به صورت پایلوت در 4 استان فارس، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل درحال اجرا است و به طور مجموع 100 نفر مربی مشاوره درحال آموزش هستند تا کارآیی لازم پیرامون ارایه مشاوره با رویکرد اسلامی را داشته باشند.