گزیده چند خبر 10 بهمن 90
نامه اعتراضی دفتر هاشمی به صدا و سیما
پیرامون نزاع در مورد تسلط بر دانشگاه آزاد که با حذف رئیس مورد اعتماد رفسنجانی که سکوی پرش مصادره ی سرمایه و ثروت 250 میلیاردد لاری دارای های  دانشگاه آزاد می باشد .ولی بدلیل این رفسنجانی هنور  از امضای حکم انتخاب رئیس جدید دانشگاه   فرهاد دانشجو خود داری کرده است . از سوی دیگر چون در این ماه دران ریاست مجمع مصلحت وی پایان می یابد که بعید است علی خائنه ای بر ریاست وی بر مجمع مصلحت نظام موافقت کند . بنا براین  اکنون فشار وپروده سازی وتهدید وتخریب رفسنجانی شروع شده است . تا  چوب وپیاز را با هم بخورد . یعنی هم حکم ریاست فرهاد دانشجو برریاست دانشگاه آزاد را امضا کند . هم از دارایی  و سرمایه ی آن چشم پوشی کند . هم منتظر و آمده ی کنار رفتن از ریاست مجمع مصلحت نظام باشد .  برای همین دفترر فسنجانی مجبور به پاسخگویی  به پخش برنامه ی سازمان پشم و شیشه شده است .
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: در پی پخش اولین قسمت از برنامه تلویزیونی "صراط" از سیمای جمهوری اسلامی که حاوی مطلبی علیه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بود، رئیس دفتر ایشان با ارسال نامه‌ای برای معاون سیاسی سازمان صدا و سیما به این اتهام پاسخ گفت. متن نامه بدین شرح است: جناب آقای مجید آخوندی .معاون محترم سیاسی سازمان صدا وسیما .باسلام و احترام .در بخش اول برنامه سیاسی صراط که در واحد مرکزی خبر ساخته شده است و در تاریخ ۸/۱۱/۹۰ در بخش‌های مختلف خبری پخش شد، در قسمتی از آن با استناد به مصاحبه معاون پارلمانی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس‌جمهور وقت با یک روزنامه مبنی بر پیشنهاد تمدید دوره ریاست جمهوری ایشان، از آن به عنوان تلاش برای انحراف در قانون اساسی یاد شده و این گونه القاء می‌شود که شخص آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با این پیشنهاد موافق بوده که البته از آن جلوگیری شده است!! اگر از میان تحولات فراوان تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی، این موضوع برای سازندگان این برنامه جلب توجه خاص کرده است، بعید است از چشم آنان این مهم دور مانده باشد که در مطبوعات همان زمان، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در موضع گیری صریح، ضمن مخالفت علنی با این پیشنهاد تأکید کردند: "مگر در مملکت قحط الرجال است که چنین موضوعات خلاف قانون اساسی مطرح می‌شود" و شدیداً با آن و پیشنهاد دهندگان مخالفت کردنداینکه چرا سازندگان این برنامه، فقط به پخش موضوع پیشنهاد اشاره و از انعکاس مخالفت شخص ایشان با آن اغماض کرده اند، جای تأمل و تعجب دارد!!
عسگراولادی: حرفم را پس می‌گیرم و از مردم عذرخواهی می‌کنم
شکر زیادی خوری با قاشق چایخوری از سوی یکی از بد نام ومنفور ومعروف ترین غارتگران حرفه ای 33 ساله که اکنون پس دادن شکر زیادی خوری غلط کردن  همراه با  ملاقه  وعذر خواهی می باشد تا نکند به  منافع  وسرمایه نجومی باد آورده اش آسیبی وارد شود.
عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران و ایران گفت: من هیچگاه نگفتم که در ۶ ماه آینده قحطی می‌آید اما اگر از صحبت من چنین برداشتی شده است حرف خودم را پس می‌گیرم و از مردم عذرخواهی می‌کنم.اسدالله عسگراولادی اظهار داشت: من هیچگاه نگفته‌‌ام که قحطی می‌آید بلکه گفتم با اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها تورم در کشور ایجاد می‌شود که این تورم باید با سیاست‌های درست مهار شود.وی افزود: با ارز ۱۷۰۰ تومانی که در مقطعی هم تا ۲۰۰۰ تومان بالا رفت واردات کالا مشکل می شد که با سیاست دولت برای دادن ارز با قیمت مرجع به واردکنندگان رسمی این مشکل حل می‌شود و این تصمیم، تصمیم بسیار مناسبی است و از دولت تشکر می‌کنم.عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران و ایران گفت: از روز گذشته ارائه ارز مرجع به واردکنندگان رسمی آغاز شده است.وی افزود: هیچگاه نگفته‌ام که قحطی می‌آید اما اگر از صحبت من سوءبرداشت شده اشتباه کرده‌ام حرف خودم را پس می‌گیرم و از مردم عذرخواهی می‌کنم.
هشدار سپاه به مروجان فساد و فحشا
عجیب است ارگان کودتا گری که خودش عامل و مروج فقر وفاکت واعتیاد وتن فروشی وفساد وفحشا می باشد .آنگونه که دست در قاچاق دختران به برون مرز به خصوص شیخ نشینان دارد و جزو مافیای اصلی وارد کنندگان  مواد مخدر وتوزیع آن حتی تا درون زندان ها می باشد. همچنین  ازطریق زمینی وهوایی و آبی هم به برون مرز منتقل می کند .چون که از طریق اسکله های غیر مجاز در سواحل جنوب کشور مواد مخدر همراه با مشروبات الکلی و کالاهای قاچاق دیگر وارد کشور می کند . مشروط براینکه فراموش نشده است که چگونه رضا زارعی معاون فرمانده ناجا در تهران در کنار 6زن در خانه فساد د ر تهران بازداشت شد .ولی اکنون از موضع فرافنی ودفاع از حکم اعدام یک وبلاگ نویس  آدرس غلط داده است تا  پرونده سفید کند و طلبکاری نماید که نه دست در ترویج همه گونه فساد ندارد وعامل ومروج آن نیست ، بلکه مخالف آن می باشد .
مرکز بررسی جرائم سازمان‌یافته سپاه با استقبال از صدور حکم اعدام برای سعید ملک‌پور (یکی از گردانندگان اصلی سایتهای مروج فساد و فحشا)، اعلام کرد که به زودی اطلاعات مهم دیگری از شناسایی و دستگیری چند شبکه گسترده فساد منتشر خواهد شد. روزهای پایانی سال 1387 مرکز بررسی جرائم سازمان یافته سپاه پاسداران خبر انهدام شبکه گسترده و پیچیده سایتهای مستهجن و ضد دین را منتشر کرد؛ خبری که نگاههای بسیاری را از سراسر جهان به خود معطوف نمود. فحشا در جامعه اسلامی منتشر خواهد شد. ............همچنین به استحضار ملت شریف ایران می رساند که همزمان با سی و سومین سالگشت پیروزی انقلاب اسلامی به زودی اطلاعات مهم دیگری از شناسایی و دستگیری چند شبکه گسترده فساد منتشر خواهد شد.