گزیده خبرهای 8 بهمن 90 قسمت -4
نوري مالكي هم حقوقش را اعلام كرد
این ادعای کمدی  شبیه ادعای رئیس جمهور ایران پاسدار گماشته احمدی نژاد  است که مدعی است رئیس دولت ساده زیست وعدالت محور و عاشق خدمت گزاری که مردم ایران است. در صورتی که در این دولت اختلاس بانکی 3 هزار میلیارد تومان رخ می دهد. اکنون   چه کسی از میان ملت عراق  ادعای این خائن ومزدور آلت دست نوری مالکی نخست وزیر عراق را قبول خواهد کرد؟ چون اگر وی اینگونه است که ادعا کرده سئوال است برای چه به پست و مقام 4 دست وپایی چسبیده است  و چرا برای  حفظ آن  مرتکب هر جنایتی ضد بشری شده وآماده ی اقدام جننایات خیلی بیشتری می باشد؟ همچنین اگر حفظ این قدرت  برای دست یابی به ثروت وحفظ آن نمی باشد . پس برای چه قدرت را با تقبل بدنامی چسبیده ونه رها نمی کند ، بلکه هر روز علیه ی رقبایش سناریو سازی وتوطئه گری می کند و صدای منتقدان ومعترضان بیشتری را خفه وخاموش می کند؟ 
"نوري المالكي" نخست وزيرعراق ميزان دارايي‌هاي خود را اعلام كرد. به گزارش خبرگزاري ابنا ـ وي در مورد حقوق ماهيانه خود اظهار داشت: در ابتدا مبلغي در حدود 35 ميليون دينار دريافت ميكردم، در حاليكه همان زمان، اعضاي كابينه 80 ميليون دينار دريافت ميكردند و پس از مدتي اين مبلغ به 17 ميليون دينار كاهش پيدا كرد. نوري مالكي خاطر نشان كرد: تمام دارايي‌هاي من در خارج از عراق تنها 10هزار دلار است. به غير از اين، تمام اموال او حقوق ماهيانهام است و هيچ املاك و دارايي ديگري اعم از املاك كشاورزي، صنعتي، تجاري در اختيار ندارم. شايان ذكر است نوري المالكي كه كار سياسي خود را از حزب الدعوة عراق (كه به دست آيت‌الله شهيد محمدباقر صدر تأسيس شد) آغاز كرد در ماهاي اخير به دليل مقابله جدي با تروريست‏ها و بعثي‏ها تحت فشار تبليغاتي شديد است
حال تصور کنید با یک زلزله ی مقیاس 6 دهم ریشتری یا بال که زمین شکاه می خورد ودهان باز می کند چن میلیون شهروند تهرانی را می تواند در کام خود فرو برد وببلعد؟ به ویژه که خدمات امداد رسانی  هم در کار نیست.
نشست زمين در يك آرايشگاه زنانه موجب ايجاد گودال و سقوط 5 زن در داخل آن شد.فرمانده نجاتگران آتش نشاني در تشريح اين خبر با بيان اينكه اين حادثه ظهر روز پنجشنبه در شرق تهران اتفاق افتاد، گفت: در پي رخداد اين حادثه، شهروندان در تماس با سامانه 125 از آتش نشاني درخواست كمك كردند كه ستاد فرماندهي آتش نشاني تهران نيز گروه امداد و نجات 9 اين سازمان را روانه محل حادثه در خيابان 17 شهريور كرد.فرهاد فرهادي با بيان اينكه اين حادثه در يك آرايشگاه زنانه رخ داده بود گفت: ناگهان كف آرايشگاه 5 1متر مربعي فرو نشست و گودالي به عمق 2 متر پديدار شد و به دنبال اين حادثه هر 5 نفر در حالي كه كاملا غافلگير شده بودند همراه با آوار به داخل گودال فرو افتادند.وي گفت: نجاتگران پس از انجام اقدامات احتياطي و نيز ايمن كردن محيط، هر 5 زن را از درون گودال بيرون آوردند و براي معاينه بيشتر از صحت سلامتي و اعزام به بيمارستان، آنان را تحويل اورژانس حاضر در محل دادند.اين فرمانده آتش نشاني در مورد علت بروز حادثه تصريح كرد: احتمالا كف اين ساختمان با خاك دستي پر شده كه همين مسئله باعث سست شدن و نشست ناگهاني آن شده است.
چون ماشین کشتار دستگاه فاسد وتبعیض آمیز قضاییه بدلیل اعتیاد مزمن به قتل وخون ریختن اعتیاد مزمن ترک نا پذیر دارد . بنابراین اکنون حکم قصاص برای راننده ای 2 بار صادر کرده که بر اثر تصادف موجب مرگ دو موتور سوار شده است .
حكم قصاص جواني كه در جريان درگيري خياباني، با خودروي خود، راكبان يك موتورسيكلت را به قتل رسانده بود در ديوان عالي كشور تاييد شد.عصر 14 تير سال 87، ماموران پليس تهران، از طريق مركز فوريت هاي پليس، از وقوع يك تصادف شديد در بزرگراه اسب دواني باخبر شدند.ماموران با حضور در محل حادثه متوجه شدند 2 جوان كه راكب موتورسيكلت بودند، بعد از تصادف با خودروي نيسان به شدت مجروح شده اند كه ساعتي بعد از انتقال به بيمارستان هر دوي آنها به نام هاي محمدرضا و ميثم فوت كردند.دو روز از حادثه گذشته بود كه راننده جوان خودروي نيسان با مراجعه به پليس آگاهي، خودش را به ماموران معرفي كرد و بعد از اعترافات او، قرار مجرميت وي به اتهام دو فقره قتل عمدي صادر و پرونده براي رسيدگي به شعبه 71 دادگاه كيفري استان تهران ارجاع شد.بعد از برگزاري جلسه محاكمه در تاريخ 26 آبان سال 88 در اين شعبه به رياست قاضي نورالله عزيزمحمدي، قضات رسيدگي كننده به اين پرونده، متهم را مجرم شناخته و به 2 بار قصاص محكوم كردند.پرونده بعد از صدور حكم به ديوان عالي كشور ارجاع داده شد كه قضات شعبه 11 ديوان عالي كشور، بعد از مشورت و بررسي پرونده، حكم صادره را نقض كردند و قائل بر غيرعمدي بودن حادثه بودند.با اعلام شكايت مجدد اولياي دم از متهم، پرونده دوباره به دادگاه كيفري استان تهران برگشت و روز 27 دي سال گذشته در شعبه 74 و به رياست قاضي حسن تردست برگزار شد. روشن، نماينده دادستان با قرائت كيفرخواست صادره، خواستار مجازات متهم شد...بعد از شنيدن اظهارات متهم در بيان آخرين دفاعيات، قاضي تردست ختم جلسه را اعلام و بعد از مشورت با مستشاران دادگاه متهم را به دوبار قصاص محكوم كرد.پرونده به ديوان عالي كشور ارجاع داده شد كه قضات شعبه 11 ديوان نيز بعد از بررسي پرونده و مشورت، حكم صادره را تاييد كردند
این دو گزیده خبر ی زیر مرتبط بهم دیگر می باشد که با ادعا واعترافات تناقض آمیز است که  پیرامون  عربستان وبحرین است و نخست وزیر دست نشانده مزدور و   خائن عراق نوری مالکی وعضو نفوذی دیگر در پارلمان عراق را در بر می گیرد چون بعنوان دم روباه برای شاهد بکار گرفته شده اند . بهرحال اعتراف کننده  امام جمعه ی  مشهد است که عضو سیرک مجمع خبرگان آخوندی وحامیان سینه چاک رهبر ولی وقیح منفور ونا مشروع علی خائنه ای  است. دیگری  گزارش تحلیل از جریان سازی عربستان وقطر علیه ی رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی و مداخله گری اش در سوریه وبازداشت های پاسداران اعزامی و اعتراف ویدئویی شان می باشد که شامل ربوده شدن 11 زوار هم می شود . ناگفته نماند که این تناقض گویی آشکار نا شی از ماهیت رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی نا متعارف و سیاست صدور تروریسم و بحران و ار تجاع به برون مرز است که همراه با پیگیری جدی سیاست مداخله گری در امور داخلی کشور های منطقه به ویژه کشور های همسایه است. اما هروقت که  این سیاست لو  می رود وفاش می شود بلافاصله از موضع فرار به جلو وارونه گویی و طلبکاری می شود . بطور نمونه از یک سو آخوند پشمالو علم الهدا امام جمع مشهد تهدید به مصادره ی کشتی های عربستان وبحرین هنگام عبور از تنگه هرمز کرده است . از طرف دیگر بطور گزارش وارونه ی ادعا ی جریان سازی جدید قطر و عربستان علیه ایران شده است .
امام‌جمعه مشهد: ایران می تواند کشتیهای امارات و عربستان را در تنگه هرمز محاصره کند
ایسنا : خطيب جمعه مشهد گفت: دشمن با تحريم نفت ايران به نوعي 'انتحار اقتصادي' دست زده و در واقع خودكشي كرده است.سيداحمد علم‌الهدي' ، در خطبه‌هاي امروز نماز جمعه مشهد با تاكيد بر اينكه، ما شهيد نداده‌ايم كه كشوري براي جولان يك عده عياش ايجاد شود، تصريح كرد: ما با تمام وجود شهيد داده‌ايم تا سنگري براي علي و فرزندانش بسازيم نه اينكه مكاني براي پول‌پرستان و قدرتمندان فراهم كنيم.شكست آمريكا و اسرائيل همه دنيا مي‌دانند اين شكست ناشي از بيداري اسلامي مردم جهان است.منشاء اين شكست، ايستادگي مردم و اسلام و دين است به همين دليل است كه دشمن مي‌خواهد اسلام را براندازد.رييس‌جمهور آمريكا تاكيد كرد كه ما به هيچ وجه تهديد نظامي در مقابل ايران نداريم و اين خود نشانه قدرت ايران و ضعف آنهاست.اين يعني عقب‌نشيني واضح؛ و خوشبختانه به دليل همين ضعف اساسي است كه توطئه‌ها يكي پس از ديگري خنثي مي‌شوند. خنثي‌شدن جنگ نرم در سالهاي گذشته و فتنه سال 88، نشانه قدرت نظام جمهوري اسلامي ايران است كه نبايد از آنها غافل شد.وي  گفت:  آنها تحريم نفتي ايران را تصويب مي‌كنند اما مي‌گويند شش ماه ديگر آن را اجرا مي‌كنيم. اگر جرأت داريد و به خود مطمئن هستيد چرا امروز اجرا نمي‌كنيد؟!  وي با اشاره به نقش عربستان و امارات در اين مورد، گفت: اين كشورها به اتحاديه اروپا گفته‌اند كه 18 درصد نفت ايران و به عبارتي 480 هزار بشكه نفت را تامين مي‌کنند تا اين تحريم صورت گيرد.وي افزود: شك نكنيد كه ايران توان آن را دارد كه كشتيهاي امارات و عربستان را كه از تنگه هرمز به اروپا مي‌روند، محاصره كند.به همين دليل است كه رهبري مي‌گويند موقعيت كنوني ما زمان 'شعب ابيطالب' نيست بلكه ما در موقعيت 'بدر' و 'خيبر' قرار داريم. پس در برابر 'عمليات انتحاري اقتصادي غرب' هيچ هراسي نداريم چرا كه اين خودكشي اقتصادي به ضرر خود آنهاست.
جریان سازی جدید قطر و عربستان علیه ایران
همزمان با شکست طرح مشترک عربستان و قطر برای سرنگونی دولت بشار اسد، موج جدیدی از جریان سازی های رسانه های وابسته به این کشورها با هدف تخریب وجهه ایران در میان ملتهای عرب آغاز شد.به گزارش خبرگزاری مهر، در پی ربوده شدن11 زائر و چند مهندس ایرانی شاغل در نیروگاه برق حمص، جریان سازی های تبلیغاتی علیه ایران با شیوه های جدید آغاز شد.تازه ترین و در عین حال مضحک ترین سناریوی ضد ایرانی توسط تروریستهای مسلح مورد حمایت رژیمهای عربی ورسانه های وابسته به آنها به ویژه العربیه و الجزیره کلید خورده است.رسانه های عربی به ویژه عربستان سعودی و قطر با پخش هماهنگ یک فیلم مشکوک و ساختگی، سناریوی جدیدی را علیه جمهوری اسلامی ایران با هدف تخریب وجهه ایران نزد افکار عمومی جهان عرب به ویژه مردم سوریه کلید زده اند.هدف از این سناریوی جدید، مخدوش کردن وجهه ایران است که بیشترین حمایتها را از حقوق مشروع ملتهای عربی و در راس آنها ملت فلسطین به عمل آورده و بر اثر این حمایتها بیشترین هزینه ها را اعم از محاصره و تحریمهای اقتصادی ظالمانه می پردازد.شبکه های الجزیره و العربیه و دیگر رسانه های همسو در اقدامی هماهنگ و سازمان یافته یک فیلم ویدئویی مشکوک را پخش کردند ، این فیلم جعلی و مونتاژ شده چند فرد را نشان می دهد که بر روی آنها صدای فارسی گذاشته شده و ادعا می کنند این افراد مسلح عضو نیروهای مسلح ایران هستند و در سرکوب مردم سوریه! دخالت داشته اند.العربیه امروز در حمایت از ادعاهای واهی ربایندگان چند مهندس ایرانی اعلام کرد: این فیلم ویدئویی یک گروه مسلح را که مدارک ایرانی به همراه داشتند و به زبان فارسی حرف می زنند، نشان می دهد.در ادامه این شبکه های مغرض، تصاویر کارت پایان خدمت و گذرنامه های چند زائر ایرانی را که در دام تروریستهای مورد حمایت رژیمهای عربی گرفتار شده اند، نشان می دهند و نکته جالب دوربین این شبکه ها بر پشت کارت پایان خدمت زوم شده است آنجا که نام مسئولان صدور کارت نشان داده می شود تا اینگونه القا شود که صاحب این کارت، نظامی است در حالی که بر روی کارت و گذرنامه تمام اتباع ایرانی، نام مسئول صدور کارت به یک شکل نوشته شده است.گروههای تروریستی مسلح که شبکه های الجزیره و العربیه هر روز به پخش خبرهای فراوانی در حمایت از آنها می پردازند، ادعا کرده اند در گذرنامه مهندسان ایرانی ربوده شده امضای معاون نیروی انتظامی ایران آورده شده و بر این اساس این افراد نظامی هستند .در این زمینه حیدرجورانی از نمایندگان پارلمان عراق در تاریخ 18 دی 1388 که پایگاه اطلاع رسانی خبر عراق منتشر کرد،با بیان اینکه پادشاه عربستان اقدامی برای جلوگیری از اهانتهای شیوخ وهابی به مراجع شیعه و پیروان اهل بیت(ع) و فتاوای تکفیری آنها انجام نمی دهد، فاش کرد برخی کشورهای عربی اقدام به اعزام تروریستها و خودروهای بمبگذاری شده و برخی فتاوای تکفیری صادر می کنند.نوری المالکی نخست وزیر عراق نیز با محکوم کردن اهانتهای وهابیون کینه توز به مراجع شیعه و در راس آنها آیت الله العظمی سیستانی از حکومت عربستان خواسته بود به گستاخی ها پایان دهد.محمد الصیهود عضو ائتلاف دولت قانون عراق نیز دراظهاراتی که 28 فروردین 1390 در پایگاه النهرین منتشر شده بود،از ادامه دخالت عربستان و قطر در عراق و فعالیت گسترده تروریستهای عرب در این کشور در کشتار مردم خبر داده بود.به گفته وی قطر و عربستان، حامی اصلی تروریستهای تکفیری در عراق هستند.الصیهود در تقدیر از مواضع مثبت ایران و تقبیح رژیمهای عربی به سبب صدور فتواهای وهابیون و تحریک تکفیریها بیان کرد: چرا واقع بین نیستیم؟ همواره از دخالت ایران سخن به میان می آید، اما نه علمای ایران فتوای تکفیری داده اند و نه عوامل انتحاری ایرانی بوده اند.تلاش سازمان اطلاعاتی عربستان برای روشن کردن آتش فتنه در عراق.یک سرکرده رژیم بعثی سابق در پناه سعودیهاتروریست خطرناک سعودی در عراق به دام افتاد.رژیم سعودی بزرگترین خطر برای عراق.تاکید کردها بر رویکرد منفی عربستان و حضور انبوه تروریستهای سعودی.اعترافات تروریست سعودی: شبکه های جذب نیرو در کشورهای عربی برای پیوستن به القاعده در عراق.تحلیل کارشناسان درباره اهداف پشت پرده جریان سازی العربیه والجزیره علیه ایران.