گزیده خبرهای 8 بهمن 90 – قسمت -3
فرمانده بسیج : بخاطر نامه التماس آمیز آمریکا اجازه دادیم نیروی نظامی آمریکا در منطقه تردد کند
یک مدت کوتاهی خبری از پاسدار و سردار وبسیجی مشنگ وهذیان گو محمد رضا نقدی عراقی نبود و ما را  با ادعا های عجیب وغریب سوپر کمدی  مکتبی اصول گرایانه اش از خنداندن  محروم کرده بود .ولی خوشبختانه سر وکله اش پیدا شده است و با جوک جالب وبی مانند گفتن جبران دوران غیببت خود کرده است. البته اگر می گفت که  مگر این نامه التماس آمیز اوباما نه به  علی خائنه ای  که مخاطب وی  بوده است . همچنین می افزود  که مگر  این نامه به زبان فارسی یا عربی بوده است که وی متوجه التماس اوباما شده است؟ آنگاه جوک تکمیل تکمیل می شد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اقدام اروپاییها مبنی بر تحریم نفتی ایران را بسیار خوب و در جهت منافع کشور ارزیابی می کنیم.به گزارش جهان به نقل از واحد مرکزی خبر محمدرضا نقدی در حاشیه یادواره  عبدالله میثمی در جمع خبرنگاران افزود: امریکاییها و اروپاییها در حال ژست گرفتن هستند اما واقعیت ان است که انها بسیار ضعیف تر از ان هستند که بخواهند مشکلی برای ملت ایران ایجاد کنند.رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: اقتصاد بدون نفت یکی از راهبردهای جمهوری اسلامی ایران است و اگر بخواهیم در سال جهاد اقتصادی همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند به شکل جهاد گونه وارد عرصه اقتصادی شویم می توانیم راه 20 ساله را در دو سال بپیماییم.نقدی اضافه کرد: اگر تحریم کنندگان نفت ایران افراد جنایتکاری نبودند ما شبانه روز انها را دعا می کردیم.وی افزود: برای دستیابی به استقلال کشور اقدامی مناسب تر از این وجود ندارد البته بهتر بود ما خودمان به حدی می رسیدیم که صادرات نفت را قطع می کردیم در هر حال تحریم نفتی ایران یک فرصت است.رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به حضور مجدد نظامی امریکا در منطقه خلیج فارس گفت: پس از هشدار فرمانده کل ارتش، امریکاییها نامه التماس آمیزی نوشتند که پس از دریافت این نامه نرمشی در مقابل آنها صورت گرفت تا زمانی که مصلحت ایجاب می کند در این منطقه تردد داشته باشند.وی گفت: رئیس جمهور امریکا با ارسال نامه از راههای مختلف سعی داشت تا شرایطی را فراهم کند که این نامه سریع تر به دست مقامات کشورمان برسد اما با این کار در حقیقت شکستش را اعلام کرد و پس از هشدار فرمانده ارتش دست به این اقدام زد.سردار نقدی افزود: این بدان معنی نیست که آنها از این پس هر اقدامی را بتوانند انجام دهند.
وزیر اطلاعات خامنه ای مدعی شد: عوامل پشت صحنه‌ آشفتگی بازار ارز و طلا شناسایی شدند
این ترفند چند هدف را دنبال می کند که شامل منحرف کردن اذهان عمومی پیرامون بازی افزایش وکاهش ساختگی ارز ودلار و سکه طلا وسر کیسه کردن مردم است . یک هدف در آستانه شروع مراسم دهه زجر است باید وانمود شود که اوضاع عادی وزیر کنترل است .  هدف دیگر  تعداد ی بازداشت می شودند ومرتبط با متهمان اختلاس 3 میلیارد تومان بانکی می شوند تا اجرای شوی دادگاهی کردن شان هم برای ضربه زدن به جریان انحرافی دولت  وتبلیغ به نفع حامیان علی خائنه ای وپاسداران کودتا گر شود . خلاصه هدف نهایی  تلاش مذبوحانه برای داغ کردن تنور نمایش خیمه شب بازی 12 اسفند است تا که  بستر سازی برای  آرای تقلباتی دشمن شکن مورد نظر علی خائنه ای فراهم شود .
مهر : وزیر اطلاعات از اقدامات سربازان گمنام امام زمان (ماموران وزارت اطلاعات) برای شناسایی پشت صحنه های آشفتگی بازار ارز و طلا خبر داد و گفت: به لطف خداوند در پی این اقدامات، نتایج خوبی هم گرفته ایم که در زمان مناسب هم اعلام خواهد شد.حجت الاسلام حیدر مصلحی در گفتگو با خبرنگار مهر در پاسخ به اینکه تشدید نوسانات بازار ارز و طلا از سوی چه کسانی صورت گرفته است، گفت: "برای دریافت پاسخ به این سوال، باید حوصله کنید. الآن قابل بیان نیست."وزیر اطلاعات از اقدامات سربازان گمنام امام زمان برای شناسایی پشت صحنه های آشفتگی بازار ارز و طلا خبر داد و گفت: به لطف خداوند در پی این اقدامات، نتایج خوبی گرفته ایم که در زمان مناسب اعلام خواهد شد.وزیر اطلاعات در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه "برخی کارشناسان اقتصادی در پی تشدید نوسانات بازار ارز و طلا، این وضعیت را به جریانی تحت عنوان جریان انحرافی اقتصادی نسبت دادند. آیا عنوان جریان انحرافی اقتصادی را تایید می کنید؟" گفت: "بالاخره اینکه اقداماتی توسط بیرون و داخل در جهت ایجاد روح نا امیدی در مردم دارد دنبال می شود، وجود دارد و از جمله اقداماتشان این است که تنش هایی در مسائل اقتصادی کشور ایجاد کنند."
جلسه اقصادی دولت و مجلس به تعطیلی کشیده شد
این گزارش خبری بی ربط با گزارش خبر قبلی نمی باشد . چونکه ناشی از جنگ قدرت وثروت است وهر چه زمان به بر گزاری نمایش خیمه شب بازی نزدیک می شود بر اینگونه تنش وتضاد میان نهادهای حکومتی در گیر جنگ قدرت وثروت افزوده می گردد.
مهر: جلسه امروز مجلس و دولت که قرار بود با حضور وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی برای بررسی بازار سکه و ارز تشکیل شود، به دلیل عدم حضور مسئولان دولتی به تعطیلی کشیده شد.طبق برنامه قبلی از مسئولان اقتصادی دولت دعوت شده بود تا ساعت 9 صبح شنبه برای شرکت در جلسه ای با حضور نمایندگان و روسای کمیسیون های تخصصی و همچنین علی لاریجانی رئیس مجلس در محل قوه مقننه حضور یابند.توکلی رئیس مرکز پژوهشهای مجلس و عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام خبر برگزار نشدن این جلسه گفت: به دلیل اینکه مسئولان دولتی در جلسه حاضر نشدند، دقایقی پس از آغاز جلسه و اطمینان از عدم حضور مسئولان دولتی جلسه تعطیل شد.در این جلسه حمیدرضا کاتوزیان رئیس کمیسیون انرژی، سید حسین هاشمی رئیس کمیسیون صنایع و معادن، رضا عبداللهی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس، الیاس نادران عضو کمیسیون اقتصادی، حمیدرضا فولادگر رئیس کمیسیون اصل 44 و احمد توکلی رئیس مرکز پژوهشهای مجلس حضور داشتند
حمله نویسنده روزنامه دولت به "جبهه متحداصولگرایان"
این گزارش کپی شده از ورق پاره دولتی ایران  که تمسخر کردن رقبااست  هم بی ربط  به دو خبر فوق نیست چون نوعی واکنش پاسخگویی به تهاجم وتوطئه های زنجیری جریان وباندهای وابسته به رهبر ولی وقیح منفور ونا مشروع علی خامنه ای وپاسداران کودتا گر نمی باشد که  از هر سو فشار وتهاجم همراه با اتهامات شان به دولت ورئیس جمهوری افزایش یافته است به ویژه جریان متهم درون دولت که زیر فشار گاز انبری می باشد  . زیراکه  مشاوران نزدیک رئیس جنمهور پاسدار گماشته احمدی نژاد هستند
خبرآنلاین: روزنامه ایران (دولت) در مطلبی با عنوان «به احترام مدعیان اصولگرایی ساکت!» نوشت:انگار این کمیته وحدت محافظه کاران بدجوری کفگیرش به ته دیگ خورده و احتمالا تا چند روز دیگه به جون خود دیگ بیفتن و کفشو سوراخ کنن! الان چند ماهه دور هم نشستن و کسی هم جرات نداره بهشون از گل نازکتر بگه، اما باز هم وحدت نمیکنن! یالا زودت یا وحدت کنین یا ساکت شید!جدیدا جبهههای مختلف محافظهکارا رفتن تو یاسوج که وحدت پیدا کنن اما به وحشت افتادن و احتمالا تصمیم گرفتن از این به بعد اسم کمیته رو بذارن؛ کمیته وحشت! وقتی هم مردم بهشون اعتراض می کنن به جای جواب دادن میگن: لطفا به احترام مدعیان اصولگرایی سکوت کنید!  البته نمی دونم اینا به کی میگن سکوت کنید؟، چون حدود 30-40 تا سایت و روزنامه که موجوده همه متعلق به همین محافظه کاراس که خیلی هم سروصدا میکنن! ضمنا هر چی نگاه می کنیم تو این مملکت کسی به اندازه اینا سخنرانی و جلسه و تریبون و ....نداره و نمیدونم به کی میگن ساکت شید!این بنده خداها دچار بیماری «خود انشعابی» هستن و احتمالا از هفته بعد شروع کنن به انشعاب زدن! ضمنا قراره مسئولیت هرگونه انشعاب و اختلاف و خود درگیری رو هم بندازن گردن جریان انحرافی مظلوم! مثلا سایت چخان نیوز بنویسه: جریان انحرافی قصد دارد کمیته 7 را از کمیته 8 جدا کنه! تصور کنید اگر این اتفاق بیفته، 2 تا کمیته جدید تشکیل میشه: کمیته 0+7 و کمیته 0+8! البته باز هم فراموش نشه که یک بزرگتر از 8+7 است!من تضمین می کنم اگه اینا رو به کره مریخ هم بفرستن، باز هم با هم وحدت نمی کنن و تقصیر رو میندازن گردن جریان انحرافی مظلوم شمسی!ضمنا جدیدترین انشعاب های جبهه متحد هم مشخص شد؛ جبهه متحیرین، جبهه متنفرین، جبهه متمکنین(متمولین)، جبهه خالی و ...ضمنا نمیدونم اگه اینا خدای ناکرده تو انتخابات رای نیارن، باز هم به احترام اصولگرایی سکوت میکنن یا اینکه....