گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 10 بهمن 90
هويج (گفت و شنود(
گفتم : برای چه  این دشمن آزادی  و عاشق خون؟این روانی هذیان گوی، چنین خل و شده این مجنون؟
گفت : چون ادا واطوار این خل وخنگ گیج ،شده مثل آن یاروکه خرید یک گونی هویج
تا بخورد چشمانش شود قوی و تیز بین ، تواند تقلب کند همچون سربازجوی اوین
گفت: يك سايت ضدانقلاب درباره «گاف» بزرگ اردشير اميرارجمند، مشاور فراري موسوي افشاگري كرده است.
گفتم: مگر پااندازي براي اسرائيل و دهها جنايت ديگر «گاف»هاي كوچكي بوده اند كه گافي بزرگتر از آن هم وجود داشته باشد؟!
گفت: اين سايت سلطنت طلب نوشته است اخيراً اردشير اميرارجمند كه رابط سران فتنه با خارجي هاست ملاقاتي با دفتر جرج سوروس داشته و براي نشان دادن خطر ايران گفته است؛ تصميم ايران درباره مهندسي معكوس هواپيماي بدون سرنشين آمريكا را دست كم نگيريد.
گفتم: خب؛ مگر از پادوي اسرائيل غير از كاسه ليسي صهيونيست ها انتظار ديگري داشتي؟
گفت: به نوشته اين سايت، مشاور جرج سوروس از وي پرسيده است منظور مقامات ايراني از مهندسي معكوس هواپيماي بدون سرنشين آمريكايي چيست؟ و مشاور موسوي گفته است يعني ضد آن را مي سازند!
گفتم: عجب خل و چلي است؟! بايد براي سران فتنه اسفند دود كرد كه مبادا رابط آنها به خاطر اينهمه اطلاعات علمي!! چشم بخورد!
گفت: مردك مسئله به اين سادگي را نمي دانسته كه منظور از مهندسي معكوس پهپاد 170RQ، كشف فرمول ساخت آن و توليد پهپاد مشابه است.
گفتم: يارو براي نوكرش كه خيلي خنگ بود و در امتحان ديكته اكابر تجديد شده بود يك كيسه هويج آورد و بهش گفت؛ حالا كه عقلت كار نمي كنه، اين يك كيسه هويج رو كوفت كن كه حداقل چشمات براي تقلب كار كنه!
گفت: سربازجو مثل رهبرش همه جا زده گند ،با ز گیر داده و  پاچه گرفته از امیر ارجمند
گفتم : برای چه این منفور جانی؟ علیه ی امیر ارجمند شده هیجانی
گفت : سربازجو  که در هذیانی گویی گذاشته کورس ، نقل کرده از دیدار امیر ارجمند از دفتر جورج سوروس
تا اطلاع دهد از دانش بی سرنشین هواپیمای جاسوس ،نباید دست کم  گرفته شود این  مهندسی معکوس
در دنباله اضافه شده که مشاور سوروس ازش کرده سئوال ،منظور از مهندسی معکوس چیست، وی داده شرح حال؟
یعنی اینکه ضد آن ساخته می شود از سوی پاسداران ،الکی گنده کرده ارگان  غارتگر فاشیستی گودتا گران
گفتم : برای چه  این دشمن آزادی  و عاشق خون؟این روانی هذیان گوی، چنین خل و شده این مجنون؟
گفت : چون ادا واطوار این خل وخنگ گیج ،شده مثل آن یاروکه خرید یک گونی هویج
تا بخورد چشمانش شود قوی و تیز بین ، تواند تقلب کند همچون سربازجوی اوین