ايران برخورد خشن با تظاهرات مسالمت آميز در بحرين را محكوم كرد
فاش شدن ماهیت سیاست شتر گاو پلنگ تناقض آمیز زیرا که هیچ کشور مجاز نیست نقض مستمر حقوق بشر وضرب وشتم معترضا ن درایران را محکوم کند ون مداخله گری در امور داخلی کشور مدعی امن وآزادترین کشور جهان است که رهبر جنبش بیداری اسلامی منطقه است .بنابراین حق قانونی ووظیفه شرعی واسلامی اش می باشد که در امور کشور های وهمسایه ازجمله بحرین دخالت کند.
سخنگوي وزارت امور خارجه با اشاره به تظاهرات مسالمت آميز روزهاي گذشته مردم مسلمان بحرين ، افزايش رفتارهاي خشونت آميز نيروهاي امنيتي و دولتي اين كشور را كه منجر به كشته و زخمي شدن تعدادي از مردم مظلوم بحرين شد ، محكوم كرد. رامين مهمانپرست با انتقاد از سكوت كشورهاي منطقه و مجامع بين المللي در قبال سركوب تظاهرات مسالمت آميز مردم و اقدامات ضد حقوق بشري صورت گرفته در اين كشور ، از حكومتهاي غربي و مجامع بين المللي خواست از رفتارهاي متناقض و اتخاذ معيارهاي دوگانه دست بردارند. وي با تاكيد بر اينكه حضور نيروهاي خارجي در بحرين مشكلي را حل نخواهد كرد ، ابراز اميدواري كرد دولت اين كشور ضمن خويشتن داري و اجتناب از خشونت با انجام اقدامات اعتماد آفرين از جمله آزادي زندانيان سياسي به حل مشكلات بوجود آمده كمك كند.
تاكيد عراقي‌ها بر اخراج فوري منافقين
ضمن مقایه این اعتراف با ادعای گزارش  فوق که بیشتر ماهیت شیاد وعوامفریب ودو روی حاکمان ایران را ثابت می کند . از طرف دیگر تلاش شده است تا از عنصر نفوذی حاکمان ایران در پارلمان عراق که نماینده ملت عراق واعضای پارلمان وشخصیت های عراقی شده است . بعنوان مأمور  ویژه  ی پیگیری مجاهدین اشرف  انجام وظیفع کند تا با ادعای سخنگویی شخصیت های ملی عراق  حقیقت  را کتمان کندو  بطور عمد دروغ بگوید.هم با بلند گوی وزارت بد نام اطلاعات رژیم فاشیستی مذهبی شدن  دست به وارونه گویی  بزند تا بتواند وظیفه ی دیکته ومحول شده ی  تعویض اقدامات ومأموریت سپاس قدس در عراق را به مجاهدین اشرف نسبت دهد و این  سناریوی توطئه آمیز طراحی شده را اجر ا نماید. 
شخصيتهاي سياسي، مراكز مطالعاتي و گروههاي مقاومت مردمي عراق بار ديگر بر مخالفت خود با ادامه حضور گروهك تروريستي منافقين در خاك كشورشان تاكيد كردند. "حبيب الطرفي" عضو فراكسيون المواطن عراق گفت: هر كس فكر مي‌كند حتي يك نفر از شخصيتهاي سياسي عراقي از منافقين حمايت مي‌كند، سخت در اشتباه است. به گزارش پايگاه النهرين وي افزود: گروهك منافقين مجري طرحهاي خارجي در عراق و هدفش ضربه زدن به روند سياسي و بي‌ثباتي كشور است و كساني كه از آن‌ها حمايت مي‌كنند در واقع از اقدامات اين گروهك حمايت مي‌كنند. الطرفي اظهار داشت: نقش گروهك منافقين بر همگان آشكار است و به همين دليل ماندن آن‌ها در عراق تحت هر بهانه غير ممكن است. از سوي ديگر "فوزي اكرم" عضو ائتلاف ملي عراق نيز تاكيد كرد: برخي گروههاي سياسي داخلي با اين توجيه كه مسائل مهمتري از موضوع گروهك منافقين وجود دارد مانع پرداختن به اين مسئله شده‌اند. وي اظهار داشت: علاوه بر فشارهاي داخلي فشارهاي خارجي زيادي نيز براي نگه داشتن گروهك منافقين در عراق به بهانه اينكه آن‌ها پناهنده هستند وجود دارد اين در حالي است كه اين گروهك اقدامات وحشيانه‌اي انجام مي‌دهند. از سوي ديگر مركز مطالعات عراق كه كتابي با عنوان "مجاهدين خلق و نقش تروريستي آن در عراق" منتشر كرده است با صدور بيانيه‌اي اعلام كرد: ما از تصميم دولت عراق براي اخراج گروهك منافقين حمايت مي‌كنيم، زيرا اين گروهك جنايات زيادي عليه مردم عراق مرتكب شده است. در اين بيانيه آمده است: اخراج گروهك منافقين وظيفه شرعي و ملي است و همگان براين موضوع كه اين گروهك مزدوران صهيونيست‌ها هستند صحه گذاشته‌اند
رئيس سازمان پدافند غيرعامل: تحريم دشمنان امروز به جنگ اقتصادي تبديل شده است.
 اینگونه جیغ بنفش کشیدن  های تهدید آمیز ناشی  ازموضع ضعف  است که قدرت نمایی  پوشالی شده ایت . برای همین آنگونه تهدید بستن ه تنگه ی هر مز شده است که انگاری این گذرگاه یک رودخانه است که از میان مزارع خصوصی خان عبور می کند وصاحب آن ا ست  که برای باج گیری کشاورزان مصرف کننده  از آب  روخانه خط وخطوط ترسیم شده یا باید باج دهند یا آب برروی شان قطع می گردد.
اهواز - خبرنگار كيهان:تنگه هرمز گلوگاه نفت دنياست و اگر ما نتوانيم نفت صادر كنيم هيچ كشور ديگري هم نبايد اجازه صدور نفت داشته باشد.رئيس سازمان پدافند غيرعامل با اعلام اين مطلب در گردهمايي رزمندگان در پادگان شهيد محلاتي اهواز افزود: تحريم اقتصادي ايران از ابتداي انقلاب در دستور كار دشمنان بوده است اما امروز اين تحريم به يك جنگ اقتصادي تبديل شده است.غلامرضا جلالي گفت: نيروهاي نظامي ما امروز كاملا آماده دفاع از كشور هستند و در صورت تهديدها استراتژي ما نيز تهديد خواهد بود. وي بر آمادگي نيروهاي نظامي و بسيجي كشور تاكيد كرد و اظهار داشت: برنامه اصلي آمريكايي ها در حال حاضر جنگ اقتصادي با ايران است و دفاع اقتصادي نيز مانند دفاع نظامي بايد مورد توجه قرار گيرد و در اين باره نقشه و پلان دفاع اقتصادي را تهيه و فراهم سازيم.
چرا این وزیر خارجه مورد حمایت پاسدار سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری در دروغ نامه ی کیهان نمی گوید که اگر چنانچه احتمال جنگ وجود داشته باشد .عامل شروع جنگ چیست . مشروط براینکه مگر اوباماما می خواهد از مرز نوار غزه به ایران حمله نظامی کند که کشته می شود؟ همچنین چرا نگفته است که کارشکن اصلی  روند مذاکرت صلح خاورمیانه کیست وبرای چه دشمنی با مذاکره صلح می کند؟
عضو دفتر سياسي حماس گفت ممكن نيست اوباما در شرايط فعلي دست به ماجراجويي و ايجاد درگيري با ايران بزند.محمود الزهار در گفت وگو با فارس اظهار داشت: اسرائيل تمايل دارد عليه ايران دست به اقدام نظامي بزند اما بنا به چند دليل هرگز توانايي اجراي اين هدف را نخواهد داشت: نخست اينكه آمريكا اجازه حمله نظامي اسرائيل به ايران را نخواهد داد؛ آبروي آمريكا در عراق و افغانستان رفته است و نمي تواند تبعات اقدام نظامي عليه ايران را تحمل كند و گذشته از آن آمريكا و اروپا در حال حاضر با بحران واقعي اقتصادي دست و پنجه نرم مي كنند و هزينه جنگ بسيار زياد خواهد بود آنها نيازمند احياي دوباره خود هستند نه اينكه خسارت هاي اضافي متحمل شوند.وي همچنين اظهار داشت كه «باراك اوباما» رئيس جمهور آمريكا در آستانه مرحله جديدي قرار دارد و ممكن نيست كه در اين مرحله در مورد آينده خود دست به ماجراجويي بزند زيرا ماجراجويي وي در سايه شرايط اقتصادي فعلي براي شكست و يا موفقيت وي سرنوشت ساز است.وي ابراز اميدواري كرد كه به زودي براي مشاركت در يك فعاليت فرهنگي به ايران سفر كند.وي افزود: قرار است به ايران سفر كرده و در يك فعاليت فرهنگي شركت كنم اما طرف مربوطه كه در حال هماهنگي با آن هستيم هنوز درباره اين موضوع پاسخي به ما نداده است بنابراين موضوع سفر هنوز به طور رسمي تاييد نشده و منتظر پاسخ طرف مربوطه هستيم.الزهار تحريم اروپا عليه نفت ايران را در راستاي اعمال فشارهاي اقتصادي دانست و تاكيد كرد كه اين فشارها هرگز در موضع سياسي ايران تاثيري نخواهد داشت. وي تصريح كرد: حماس تحت محاصره بزرگي قرار گرفت اما اين محاصره هيچ تاثيري در سياست آن نداشت
نوزاد ماري را بلعيد
این نوزاد اگر چنانچه به بیت رهبری منتقل شود تا تربیت شود وپرورش یابد .می تواند ضحاک مار دوشی دیگری شود وجانشین مناسبی برای ولی وقیح منفور ونا مشروع علی خائنه ای شود .چون مستحق تر از آقازاده مجتبی می باشد.
مادر نوزادي 13 ماهه كه تنها شش دندان دارد او را در حال جويدن سر يك مار ديد. به گزارش ايسنا‌ مادر اين نوزاد گفت: در حال آماده‌كردن شيشه شير پسرم بودم كه ماري حدودا30 سانتيمتري داخل دهانش پيدا كردم. مادر اين نوزاد گفت: درحالي كه به چشمانم شك كرده بودم تنها فرياد مي‌زدم. يكي از همسايگان اين خانواده گفت: با شنيدن صداي فرياد سراسيمه وارد خانه آنان شدم كه اين پسر را در حال جويدن مار ديدم. واقعا تعجب‌آور و در عين حال وحشت‌آور بود. يكي ديگر از همسايگان نيز كه از شنيدن صداي فرياد كنجكاو شده بود وارد خانه آنان شد و به سرعت مار را كه نيمه جان بود از داخل دهان نوزاد بيرون آورده و آن را كشت. مادر اين نوزاد گفت: وقتي مار را از داخل دهان پسرم بيرون آورديم شروع به گريه‌كردن كرد و سر مار را نيز به شدت جويده بود. پزشكان يكي از بيمارستان‌هاي شهر "حيفا" پس از معاينه اين نوزاد گفتند: هيچ اثري از مارزدگي در بدن و دهان او وجود ندارد. به گزارش ايسنا به نقل از روزنامه تلگراف، به گفته دامپزشكان اين مار به دليل سرما سم خود را ترشح نكرده و به كودك آسيبي  نزده است