پيش بيني دوره آموزشي براي نامزدهاي انتخابات
بدلیل اینکه علی خائنه ای رهبر ولی وقیح منفور ونا مشروع همکاره از بس  ماورای قانون اقدام یا قانون شکنی کرده است .دیگر در رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی قانون آنقدر بی ارزش واعتبار شده است که پس از 33 سال وبر گزاری نمایش خیمه شب بازی های گوناگون  اما هنوز از ترس فاش شدن تقلبات یا مراعات سانسور در تبلیغات و خودد اری در وعده های کیلویی وسر خرمنی شود یا اینکه دست به افشاگری های مسأله ساز برای جذب آرا نزنند . قرار است آموزش داده شوند که در فضایی که جنگ قدرت وثروت با شدت ادامه دارد ورود به بازار مکاره آسان نیست .
جانشين رئيس ستاد انتخابات كشور گفت: داوطلباني كه در اين دوره تاييد صلاحيت مي شوند يكسري مسئوليت هاي قانوني را به آنها آموزش خواهيم داد.حسنعلي نوري گفت: با وجود برخي تهديدها و تحريم هاي دشمنان عليه نظام جمهوري اسلامي ايران، ما همچنان با برگزاري انتخابات در 32 سال توانسته ايم نظام را از گزند تهديدات دور نگه داريم و روز به روز شاهد افزايش قدرت ايران در عرصه هاي بين المللي باشيم.وي گفت: با اين روند و با تازه تر كردن فضاي سياسي كشور در هر سال به دوام و ثبات نظام افزوده مي شود.جانشين رئيس ستاد انتخابات كشور اضافه كرد: انتخابات سرمايه اي عظيم براي نظام اسلامي و ملت ايران تلقي مي شود و از اين رو بايد اين امانت را حفظ كنيم و در دوره بعدي آن را به ديگران بسپاريم.نوري با يادآوري اين كه انتخابات يك كار جمعي است، افزود: انتخابات متعلق به همه ملت است.جانشين رئيس ستاد انتخابات كشور با تاكيد بر آمادگي كامل اين ستاد براي برگزاري انتخابات 12 اسفندماه سال جاري گفت كه هيئت هاي اجرايي براي برگزاري نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي حدود 505 هزار نفر ساعت آموزش ديده اند و اين آموزش ها در قالب 12 گروه سفر منطقه اي به استان هاي مختلف كشور بوده است.نوري با اشاره به فتنه 88 خاطرنشان كرد: در آن مقطع زماني، برخي از گروه هايي كه تاكيد داشتند ما براساس قانون در انتخابات حضور پيدا خواهيم كرد، در ميانه راه از حيطه قانوني خارج شدند و برخلاف قانون حركت كردند.نوري با اشاره به اينكه براي داوطلبان نمايندگي نهمين دوره انتخابات مجلس بعد از تاييد صلاحيت يك دوره آموزشي توسط وزارت كشور برگزار خواهد شد گفت: داوطلباني كه در اين دوره تاييد صلاحيت مي شوند يكسري مسئوليت هاي قانوني را به آنها آموزش خواهيم داد
جالب است که این سفر  کلنگ زنی یک روزه تلاش برای حیاط خلوت کردن رفسنجانی وو ارد حریم امن شدن وی  از سوی پاسدار گماشته احمدی نژاد می باشد که مغایرت با خبر بعدی دارد.
رئيس جمهوري امروز به كرمان سفر مي كند.استاندار كرمان در اين باره به خبرنگار ايرنا گفت: رئيس جمهوري در اين سفر يك روزه چندين طرح بزرگ توليدي و صنعتي را افتتاح خواهد كرد. اسماعيل نجار افزود: اين سفر جدا از سفرهاي استاني است و هدف از آن كلنگ زني و آغاز به كار چند طرح معدني، عمراني و صنعتي مهم در شهرهاي كرمان و رفسنجان است.افتتاح طرح توسعه فرودگاه رفسنجان يكي از مهم ترين طرح هاي مورد بهره برداري در اين سفر است.در اين سفر 16طرح عمراني و صنعتي در كرمان توسط احمدي نژاد به بهره برداري مي رسد و تعدادي از واحدهاي مسكن مهر به صاحبانش واگذار مي شود.
احتمال حضور رحیمی در مجمع تشخیص
اینگونه نان قرض دادن  دیگر خیلی  مسخره می باشد .زیرا رفسنجانی در این ماه دوره ریاست وی بر مجمع مصلحت پایان می پذیرد وگفته می شود که  ریاست وی بر مجمع از سوی علی خائنه ای تمدید شدنی نمی باشد . از سوی دیگر رحیم مشایی دارای پرونده ی گشوده شده اختلاس میلیاردی می باشد . ولی رفسنجانی از وی در خواست کرده  تا به جای رئیس جمهور در مجمع مصلحت حضور یابد !
روزنامه رسالت نوشت:با توجه به اینکه احکام اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام در ماه جاری «بهمن» به اتمام می رسد احتمالا با توجه به عدم حضور رئیس جمهور در جلسات مجمع، رحیمی معاون اول از این پس در این جلسات حضور بیابدگفتنی است احتمال حضور رحیمی در مجمع تشخیص در پی درخواست آیت الله هاشمی رفسنجانی مطرح شده است.
انتقاد شدید پوتین از آمریکا
اینگونه انتقاد کردن کپی برداری شده از روی دست حاکمان ایران است . زیرا که از موضع فرار به جلو وفرافکنانه است . زیرا که ارتباط به فاش کردن تقلبات پوتین در انتخابات پارلمان روسیه می باشد .چون بازتاب خبرش موجب تظاهرات وادامه ی ناراضیان پوتین در داخل روسیه شد . اکنون پوتیت تلاش کرده است با شلیک توپ به دروازه ی آمریکا تلافی کرده باشد.
نخست وزیر روسیه در صریح ترین اظهارات خود علیه آمریکا تاکید کرد این کشور برای تحمیل سلطه خود بر جهان تلاش می کندبه گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری الشرق الاوسط، ولادیمیر پوتین امروز در سخنانی به انتقاد شدید از سیاستهای سلطه طلبانه آمریکا در جهان پرداخت و گفت : ایالات متحده تلاش می کند از روند انتخابات در کشورهای جهان و شکایتها و ابهامات موجود درباره آن برای تحمیل سلطه خود بر جهان سوء استفاده کند. پوتین در جریان دیدار با دانشجویان روسی در شهر تومسک خاطر نشان کرد : ایالات متحده خواهان سلطه بر همه چیز است، این کشور نمی خواهد با دیگران به طور برابر تعامل کند. نخست وزیر روسیه که بخت نخست پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آتی این کشور به شمار می رود، گفت ایالات متحده نمی خواهد با هیچ کس به عنوان همپیمان رفتار کند، بلکه می خواهد که همه تابع و نوکر آن باشند.
جالب است کشوری که ادعای امن آزاد ترین کشور جهان است و می خواهد اسراییل را نا بود کند وجای آمریکا در خاور میانه را پر نماید . مهمتر اینکه تهدید کرده است که تنگه هرمز را طوری مسدود می کند تا که یک قطره نفت عبور نکن. .ولی  عجیب است قادر به حفظ هواپیمایش نیست تا که چپ و راست سقوط نکند؟
در حالی که اقدامات نیروهای امدادی برای پیدا شدن لاشه و خلبان و کمک خلبان ادامه دارد برخی منابع در بوشهر از پیدا شدن لاشه هواپیما خبر داده بودند که یک مقام آگاه محلی یافتن محل دقیق حادثه و خلبان تا این لحظه را تائید نکرد.فارس: بامداد امروز یک فروند هواپیما در اطراف شهرستان بوشهر به دلائل نامعلومی سقوط کرد.گمانه‌زنی‌ها در مورد علت سقوط این هواپیما ادامه دارد و هنوز مکان دقیق سقوط و سرنوشت خلبان نیز مشخص نیست .در حالی که اقدامات نیروهای امدادی برای پیدا شدن لاشه و خلبان و کمک خلبان ادامه دارد برخی منابع در بوشهر از پیدا شدن لاشه هواپیما خبر داده بودند که یک مقام آگاه محلی یافتن محل دقیق حادثه و خلبان تا این لحظه را تائید نکرد.نیروهای امدادی همچنان در جستجوی لاشه هواپیما هستند و گفته می‌شود این هواپیما در اطراف دهستان کره بند یا جزیره شیف بوشهر سقوط کرده است.
چرا تجمع مقابل منزل افروغ لغو شد؟
چرا پلیس  بر خلاف عادت همیشگی حمایت و همکاری کردن با اراذل اوباشان سازمان دهی شده از سوی کودتاگران نا پرهیزی کرده و  دست به سنت یا پوسه شکنی زده است و مثل همیشه نه رفتار نکرده که  اینگونه اقدامات یا تمهیدات عدم حضور نمایشی اراذل اوباش  مرتکب شده است؟ نکند از بازتاب واکنشی حضور اراذل اوباش ترسیده است.
عماد افروغ درباره شایعه اجتماع اعتراض آمیز در مقابل منزلش، گفت: این مسئله صحت داشته و قرار بود این مسئله اتفاق بيافتد.این استاد دانشگاه افزود: قرار بود اجتماع اعتراض آمیزی در مقابل منزل من صورت بگیرد که با ایجاد تمهیدات ویژه و دخالت نیروهای ذی ربط این مسئله اتفاق نیافتاد.