مشخص  است که انگشت اتهام بسوی همان کشوری نشانه می رود که در این کشور سابقه ی اقدام تروریستی انفجاری دارد .همچنین تازگی در گرجستان وهندوستان وارمنستان وتایلند هم مرتکب اقدامات تروریستی انفجاری شده است .
بر اثر انفجار بمبی صبح امروز به وقت محلی در مقابل دفتر اتحادیه اروپا در بوینوس ایرس پایتخت آرژانتین، بخشی از ورودی ساختمان دفتر و ساختمانهای مجاور آن تخریب شد.به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري فرانسه ؛ به گفته پلیس ، تصاویر ضبط شده از دوربین های حفاظتی نشان می دهند دقایقی پس از آنکه 2 جوان کوله پشتی را در مقابل ساختمان اتحادیه قرار دادند این انفجار به وقوع پیوسته است .  واحد خنثی سازی بمب پلیس فدرال آرژانتین درحال جمع آوری بقایای این بسته انفجاری برای تحقیق بیشتر است.بر اساس این گزارش ، تاکنون هیچ فرد یا گروهی مسئولیت این انفجار را برعهده نگرفته است اما احتمال می رود این انفجار با تنشی که از چندی پیش در روابط اتحادیه اروپا و آرژانتین به وجود امده بی ارتباط نباشد. اقدام انگلیس در اشغال جزایر مالویناس، اعزام نیروی نظامی و فعالیتهای اکتشاف نفت از جمله علل ایجاد تنش در روابط آرژانتین و انگلیس بشمار می رود. حمایت اتحادیه اروپا از مواضع انگلیس و محکوم کردن اقدام ارژانتین در ملی کردن نفت موجب افزایش تنش در روابط آن اتحادیه با آرژانتین شد.شرکت نفت آرژانتین تاکنون در اختیار شرکت رپسول اسپانیا از شرکت های نفتی اتحادیه اروپا بود که دولت آرژانتین دو هفته پیش آن را ملی اعلام کرد و کنترل آن را در دست گرفت.
اخراج بيش از 12 درصد از كارگران قراردادي واحدهاي بزرگ توليدي
  به نظر می رسد که ادامه ی اهدای  هدایای کار گری به کارگران که  به مناسبت جهانی کار گران است همچنان ادامه دارد .
 ایلنا: رئيس اتحاديه كارگران قراردادي و پيماني سراسر كشور از اخراج بيش از 12 درصد كارگران پيماني از واحدهاي بزرگ توليدي در سال 90 خبر داد.فتح الله بيات در گفتگو با خبرنگار ايلنا از افزايش تعداد واحدهاي بحراني در كشور خبر داد و گفت: طي يك سال گذشته بيش از دو هزار و 700 واحد بحراني در كل كشور شناسايي شده‌اند.او در ادامه تصريح كرد: به دليل عدم پرداخت يارانه واحدهاي توليدي طي يك سال گذشته 300 واحد توليدي ورشكست شده‌اند.او با بيان اين كه كارگران قراردادي و پيماني در كشور اكثرا از نسل جوان با مشكلات اقتصادي و معيشتي فراوان هستند، افزود: با توجه به تورم رو به افزايش در كشور، شوراي عالي كار بايد سياست‌هايي را اتخاذ كند كه توان خريد كارگران بخصوص كارگران قراردادي و پيماني افزايش يابد.بيات، با تاكيد بر اينكه متاسفانه حمايت‌ها از جامعه كارگري نا‌مطلوب است، گفت: نه كارت اعتباري كه وعده شده بود به دست كارگران رسيد و نه بخش عظيمي از كارگران از سهام عدالت برخوردار شدند.
دهان اپوزيسيون مادر مرده را همين ها آسفالت كردند! (خبر ويژه)
سیاست توبره و آخور خوری کردن سربازجو پاسدار حسن شریعتمداری از سایت بالاترین مهدی یحیی نژاد وتبدیل کردنش به مرغ عزا وعروسی زیرا هم متهمش می کند که صهیونیستی است .هم ترغیب وتشویقش می کند تا که حساب مخالفان را به بنند تا فضا هرچه بیشتر برای نوچه وهم پالگی هایش در این سایت مناسب باشد تا علیه ی مخالفان به خصوص مجاهدین سفارشات تولیدی وزارت بد نام اطلاعات زده شود . تا بالاخره بتواند اینگونه گزارش از این سایت بالاترین علیه ی سایت بالاترین وجنبش سبز تهیه کند واز مهره ی اعزامی ونفوذی در بی بی سی مسعود بهنود و اقازاده مهدی  خزعلی برای تبلیغات نمایش خیمه شب بازی 15 اردیبهشت استفاده کند.
سلسله ناكامي هاي اپوزيسيون جمهوري اسلامي باعث احياي دوباره بحث هايي در زمينه «نفوذ در اپوزيسيون» شده است. برخي محافل ضدانقلاب معتقدند جمهوري اسلامي به طور جدي در اپوزيسيون نفوذ كرده و اپوزيسيون نماديني ساخته كه صرفاً در خدمت برنامه هاي حاكميت عمل مي كند.شبكه صهيونيستي بالاترين در اين زمينه نوشت: اين روزها واژه ها خيلي بي صاحب شده اند و از جمله عنوان «اپوزيسيون» يتيم شده است. آن قدر يتيم كه يكي مثل مهدي خزعلي از راه مي رسد و مي گويد من بسيجي خيبرم و بايد در مرحله دوم انتخابات، اشتباه شركت نكردن مرحله اول را جبران كنيم. بعدش هم مي گويد شما اصلاح طلبان كه ادعاي تحريم انتخابات داشتيد شناسنامه كدامتان مهر انتخابات مجلس اخير نخورده است؟ همين مونده كه اين آقا با ادعاي بسيجي بودن براي ما اپوزيسيون بشود!بالاترين افزود: حالا كاري به اين آقا نداشته باشيم و برگرديم سر داستان اصلي كه همان اپوزيسيون بي صاحب و يتيم است. خيلي واژه ها يتيم شده اند كه داستان آن طولاني است ولي يكي از همين واژه ها كه همان جريان اپوزيسيون ساز كلاً از ريشه آن را يتيم كرد، همين كلمه بدبخت «نمادين» است. روز نمادين، محكوميت نمادين، سرنگوني نمادين، اعتراض نمادين، بوق نمادين، الله اكبر نمادين، اتو به برق زدن نمادين، سكوت نمادين، اپوزيسيون نمادين، راي دادن نمادين، خلاصه همين طور نمادين دهان اپوزيسيون را آسفالت كردند! حالا همين جريان دعوت مي كند به اعتراض نمادين آن هم با تك راي به علي مطهري كه پسر آخوند جمهوري اسلامي است. كي ميره اين همه راه رو؟!اين شبكه صهيونيستي در نوشته ديگري با اشاره به دعواي «اصلاح» و «سرنگوني» ميان طيف هاي اپوزيسيون نوشت: مي گويند جنبش سبز از شعار «راي من كو؟» شروع شد نه خير از اين شعار شروع نشد و شعار راي من كو بهانه آغاز جنبش بود نه دليل آن. راي فقط يك بهانه بود براي ساختارشكني و انحلال رژيم. چرا اصلاح طلبان شروع مخالفان را ناديده مي گيرند. به نظر ما حتي موسوي و كروبي هم به خانه امن خزيدند و حبس خانگي، خواست خود آنها بود. آنها جنبش سبز را به وسعت يك اقيانوس اما به عمق يك استخر مي خواستند.در ادامه اين نوشته آمده است: نفوذي هاي رژيم همان برادران انقلابي ديروز هستند كه امروز به نام خانم و آقاي ضدانقلاب در نوشته هاي خويش، ساختارشكني را راديكال مي خوانند و وا اسفا كه خود را جاي اپوزيسيون روشنفكر نيز جا زده اند.از سوي ديگر پايگاه اينترنتي سكولاريسم نو با اشاره به نشست چندي پيش طيف هايي از مخالفان در واشنگتن و مخالفت برخي از آنها با شعار علني براندازي نوشت: 8 سال را به خاتمي باختيم و جاي سپاس هست كه باز يك چهار سال ديگر را به موسوي نباختيم. كنفرانس واشنگتن زنگ ها را به صدا درآورد. اين نشست اپوزيسيون آشكار كرد كه پرسش ساده چگونگي عبور از جمهوري اسلامي، بسا سنگستان بر سر راه اپوزيسيون جمهوري اسلامي ساخته است.خاطرنشان مي شود مسعود بهنود تحليلگر بي بي سي اخيراً در تحليلي نوشته است: شركت در دور دوم انتخابات تصحيح خطايي است كه بعضي ها مانند من با تحريم انتخابات انجام داديم. خطا بسيار كرده ام اما اين يكي را از ياد نخواهم برد.انتشار چنين اظهاراتي در حالي است كه محافل ضدانقلاب اميد فراواني بسته اند تا پروژه تحريم انتخابات همزمان با فشار فزاينده خارجي عملي شود اما ركورد مشاركت 65درصدي كاسه اوهام اپوزيسيون را متلاشي كرد.
بجاي 28 هزار تومان يارانه اضافي درمان مردم رايگان شود
این تقاضاوارد نیست .چونکه طبق قانون اساسی تعلیم آموزش و پرون دوران ابتدایی اجباری و رایگان می باشد .ولی نه اینکه مدارس انتفاعی شده است، بلکه فقر نهادینه شده موجب نزدیک 10 میلیون دانش آموزان مدارس  مجبور به ترک کردن مدرسه وتبدیل به کودکان کار خیابانی شده است . از سوی دیگر وقتی بیمار محروم از بیمارستان ربوده واطراف تهران رها می شود و  یاشکاف طبقاتی منتهی شده  که 80% جمعیت کشور بازیر خط فقر اقتصادی بسر می برند دیگر جایی برای  رایگان  بودن درمان پیشنهادی باقی نمی ماند.
عضو هيئت رئيسه مجلس گفت: با بخشي از يارانه 28 هزار توماني مرحله دوم مي توان درمان را براي خانواده ها رايگان كرد.محمدرضا باهنر عضو هيئت رئيسه مجلس با تقدير و تشكر از عملكرد دولت در هدفمند كردن يارانه ها گفت: اين اقدام بسيار سنگين بود و دولت هاي قبلي شجاعت انجام اين كار را نداشتند دولت احمدي نژاد هدفمندي را آغاز كرد و به اصطلاح خلبانان تيك آف خوبي هم داشت اما اواخر سال اختلافاتي پيش آمد.باهنر علت اين اختلافات را نگراني مجلس از تلخ شدن كام مردم بابت شيريني هدفمندي خواند و افزود: نگران شديم كه اكثريت جامعه به اين نكته برسند كه عطاي يارانه ها را به لقايش ببخشند.وي با بيان اينكه در تعطيلات عيد دولت اعلام كرد كه مرحله دوم هدفمندي يارانه ها شروع شده و 28 هزار تومان به حساب خانوارها ريخته شده است، گفت: اين مبلغ باعث گران شدن فرآورده ها مي شود.باهنر افزود: به محض اينكه تعطيلات تمام شد مجلس شوراي اسلامي يك اقدام جدي كرد تا دولت نيز همراه با مجلس شود.عضو هيئت رئيسه مجلس ادامه داد: استدلال اول مجلس اين بود كه يارانه مرحله دوم خلاف قانون است و دولت مي بايست صبر كند تا بودجه 91 تصويب شود.
دانشجوي اراكي در برخورد با خودرو جان باخت.
اینهم یک مورد دیگر از ادعای چگونگی ایران  امن و آزاد ترین کشور جهان است و از طرف دیگر تأکید بر رتبه داریا ول جهان مرگ ومیر جاده ه ای می باشد.
اراك- خبرنگار كيهان: دانشجوي دانشگاه پيام نور اراك به هنگام گذشتن از عرض كمربندي به سمت دانشگاه با خودرو تصادف كرده و در دم جان باخت. نهضت حجت اللهي كه قصد داشت با گذشتن از عرض كمربندي شمالي وارد دانشگاه شود، با خودرو 206 برخورد كرد و در دم جان سپرد. به دنبال اين سانحه كه بامداد روز دوشنبه اتفاق افتاد، جمعي از دانشجويان با تجمع مقابل دانشگاه خواستار نصب پل عابر پياده در مقابل دانشگاه و بر عرض كمربندي شمالي شدند، كه با حضور پليس و قول مساعد مسئولان براي نصب پل، خاتمه يافت.
جهت اطلاع
این اصلانی وکیل تخسیری سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری شکنجه گر و پرونده ساز ودروغ نامه ی کیهان می باشد که اکنون وکیل مدافع همتای خودش شده است که همچون سعید مرتضوی جزو مجرمان بازداشتگاه کهریزک می باشد.
* محمد اصلاني، وكيل علي اكبر حيدري‌فرد كه اخيراً بازداشت شده، درباره علت اين بازداشت توضيحاتي داده است كه از نظر خوانندگان گرامي ميگذرد: "موضوع بازداشت موكل اينجانب آقاي علي اكبر حيدري‌فرد ارتباطي به پرونده كهريزك نداشته و قبلاً در اين خصوص از ايشان تحقيق بعمل آمده و با قرار كفالت آزاد بوده است و آنچه موجب بازداشت ايشان شده، اتهامات ديگري از جمله موضوع استفاده از سلاح و تيراندازي در اصفهان بوده كه علت اين اقدام موكل و اتهام او هنوز براي اينجانب روشن نيست. بنابراين بازداشت موكل براساس شكايت اخير، شكات خصوصي از ايشان بوده و ارتباطي به ماجراي كهريزك ندارد و صحت و سقم شكايات جديد نيز در حال رسيدگي و تحقيقات مقدماتي است. ضمناً آقاي علي اكبر حيدري‌فرد هيچگاه معاون دادستان وقت تهران (آقاي مرتضوي) نبوده و حسب اطلاع در حال حاضر نيز هيچگونه ابلاغ يا سمتي از سوي ايشان ندارد و اين عنوان به اشتباه در آن سايت و به تبع آن در روزنامه‌ها درج شده است.