گفت و شنودد روغ نامه ی کیهان 24 اردیبهشت 91
پيامك! (گفت و شنود(
گفتم : چرا سربازجو وارونه کرده این  حکایت؟آنگونه بازگو کرده تا رهبر داشته باشه رضایت
گفت :چون سربازجو که عادت داره بریزه کرمک ، میگه یک روزی دریافت میکنه یک پیامک
که خبر داده  برنده شده چندصد میلیارد تومان ، تو به پنبه دانه خوری خواب شتری شده مهمان
گفت: ستاد ارتش آمريكا به نمايندگان مجلس تركيه اجازه بازديد از محل استقرار سپر موشكي آمريكا در خاك تركيه را نداد.
گفتم: چشم دولت تركيه روشن! يعني نمايندگان مردم تركيه حق بازديد از منطقه اي را كه بخشي از خاك كشورشان است ندارند؟!
گفت: ظاهراً دولت تركيه اين بخش از خاك كشورش را به آمريكا فروخته است!
گفتم: در مقابلش چي گرفته؟!
گفت: فعلا كه به همكاري با آمريكا و اسرائيل و آل سعود در به خاك و خون كشيدن مردم مظلوم سوريه مشغول است!
گفتم: اين هم كه يك جور خيانت به ملت مسلمان تركيه و پادويي براي آمريكا و اسرائيل است.
گفت: چه عرض كنم؟! حتماً يك وعده و وعيدي بهشون داده اند!
گفتم: يارو يك پيامك دريافت كرد كه نوشته بود؛ شما برنده چندصد ميليارد تومان جايزه شده ايد، لطفاً براي كسب اطلاعات بيشتر به سايت «شتر در خواب بيند پنبه دانه» مراجعه فرمائيد!
گفت : مقابل کشور همسایه ترکیه ،  کنار گذاشته شده سیاست تقیه
چون سربازجوبه زیرچتر افشاگری ، علیه ی ترکیه کرده پرخاشگری
گفتم : برای چه سربازجوی جنایتکار؟ علیه ی ترکیه دست زده به اینکار
گفت: چون سربازجو داده خبر تازه ، ارتش آمریکا نداده  است اجازه
تا نمایندگان مجلس ترکیه کنند بازدید ، از محل استقرار سپر موشکی جدید
آنگاه سربازجوی اتهام زن  درازگوش ،حاکمان ترکیه متهم کرده به وطن فروش
گفتم : چرا سربازجو که به شهرمیگه مدنیه؟پاچه گیری کرده است از مقامات ترکیه
گفت : چون سربازجو همه چیزش هست عاریه ،دلخوره از مخالفت ترکیه با رئیس جمهور سوریه
پس سناریو ساخته است وهم داستان ،تا ترکیه را پیوند زند به کشور عربستان
تا تواند پاسدار روانی وزنجیره ای مجنون ،مدعی شود سوریه کشیده شده به خون
مقصر نه بشار اسد  قاتل  است نه رهبر،ترکیه وعربستانست علیه شان رفته بر منبر
البته سربازجو ادامه داده این روایت ، تا ترکیه پادوی آمریکا کند ومتهم به خیانت
گفتم : چرا سربازجو وارونه کرده این  حکایت؟آنگونه بازگو کرده تا رهبر داشته باشه رضایت
گفت :چون سربازجو که عادت داره بریزه کرمک ، میگه یک روزی دریافت میکنه یک پیامک
که خبر داده  برنده شده چندصد میلیارد تومان ، تو به پنبه دانه خوری خواب شتری شده مهمان