واكنش شديد نمايندگان مجلس به اظهارات ضدايراني اوباما
روضه خوانی دو عضو  بازار مکاره ی موسوم به مجلس تبدیل به صحنه ی  نمایش معرکه گیری شعاری و تبلیغاتی وتا کتیکی ضد آریایی شده است و اوباما مورد خطاب واتهام واقع شده است که چرا به نفع امارات موضع گیری کرده است . البته موضع گیری طرفین ناشی ا ز شکست مذاکرات هسته ای  واهداف نظامی آن است که منتهی به گسترش پیآمدهای  تحریم ها وایجاد تنش با کشور های منطقه و همسایه ها شده است .
نمايندگان مجلس شوراي اسلامي اظهارات اخير رئيس جمهور آمريكا در حمايت از ادعاي مالكيت امارات بر جزاير سه گانه ايراني را محكوم كردند.حجت الاسلام والمسلمين حسين سبحاني نيا عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي در اين زمينه گفت: پرچم جمهوري اسلامي ايران تا هميشه در جزاير سه گانه برافراشته مي ماند.وي ادامه داد: اين مسئله بايد براي اوباما و كشورهاي همسو با آمريكا روشن باشد كه جزاير سه گانه ايراني هستند و جمهوري اسلامي ايران هم از موضع حق خود در رابطه با اين جزاير يك قدم به عقب نخواهد رفت.عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس افزود: پرچم پرافتخار جمهوري اسلامي ايران هميشه در فضاي جزاير سه گانه ايراني برافراشته مي ماند و حمايت اوباما از ادعاي اماراتي ها هم چيزي را عوض نمي كند.عباسعلي منصوري عضو كميسيون امنيت ملي نيز در اين زمينه گفت: دخالت آمريكا در امور داخلي كشورمان را به هيچ وجه تحمل نمي كنيم.اين نماينده مجلس در ادامه سخنان خود تصريح كرد: احساس مي كنم كه اگر دولتمردان آمريكايي و همچنين دولتمردان منطقه اي پيش از بيان چنين سخناني با مشاوران سياسي، نظامي، امنيتي و اقتصادي خود مشورت كنند حتما اين مشاوران آنها را از بيان اين مطلب عجولانه برحذر مي كنند.منصوري با بيان اينكه جزاير سه گانه تحت حاكميت كشورمان است، گفت: تمام نقشه هاي تاريخي، قوانين، قواعد و چارچوب هاي بين المللي نشان مي دهند كه جزاير سه گانه متعلق به ايران و تحت حاكميت ارضي جمهوري اسلامي ايران است.جواد جهانگيرزاده ديگر عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس به «فارس» گفت: هيچ كس حق ادعا در مورد جزاير سه گانه ايران را ندارد.وي با محكوميت حمايت اوباما از ادعاي حاكميت امارات بر جزاير سه گانه ايراني اظهار داشت: ادعاي اوباما به اين معناست كه ما به يكي از شهرهاي آمريكا اظهار تملك كنيم و مثلا بگوييم واشنگتن متعلق به ايران است.وي اضافه كرد: اگر در مقابل اين ادعاي گزاف آمريكايي ها و شخص رئيس جمهور اين كشور سكوت كنيم فردا آنها در مورد مهمترين منابع ملي ما هم مدعي مي شوند بر اين اساس لازم است كه نسبت به اين مسئله واكنش نشان دهيم.
 مأموران اعزامی و مترسک وشاخک های اطلاعاتی وجاسوسی وصل به سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری در برون مرز همه جا حضور دارند ومشغول جاسوسی و گزارش تهیه ورسال کردن  آن به دخمه یا شعبه ی تبلیغاتی وخبر پراکنی دروغ نامه ی کیهان می باشند.
دست اندركاران رسانه هاي اپوزيسيون كارنامه پرحجمي در تراشيدن سر يكديگر و ليچار بار كردن به هم دارند، اما اينكه كار به ناموسي  شدن ماجرا و چاقو كشيدن بكشد، حكايت تازه اي است.ماجرا از اين قرار است كه اخيراً «م - الف» سراينده شعرهاي مبتذل كاباره اي، به روي مجري شبكه تلويزيوني آپادانا چاقو كشيده است. پايگاه اينترنتي ايران گلوبال (وابسته به ضدانقلاب) در شرح ماجرا نوشت: همه داستان اين است كه مجري آپادانا تي وي در برنامه خود ادعا مي كند كه همسر «م - الف» يك زن بدكاره است و «م- الف» هم مي رود و مجري را با چاقو مي زند! خلاصه اوضاع در لس آنجلس بدجوري قاطي پاتي شده!! مجريها اين طوري هم به يكديگر گير مي دهند.
مصاحبه کم سابقه بشار اسد با تلویزیون ایران.
 اینگونه نان بهم قرض دادن دیکتاتور های خونریز وجنایتکار ضد بشر بهم دیگر نه موجب اعتبار وتقویت جایگاه متزلزل شان نمی شود ، بلکه بیشتر شفاف  می شود که چگونه ایزوله ووحشت زده شده که به حمایت تاکتیکی تبلغاتی هم نیازمند می باشند.
یورو نیوز : بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه در گفتگویی با تلویزیون دولتی ایران، بر «ریشه کن کردن تروریست‌ها» و فقدان راه حلی خارجی برای بحران سوریه تاکید کرد.آقای اسد در مصاحبه‌ای که از شبکه چهار سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد، همچنین با تردید در دخالت نیروی نظامی خارجی در کشورش، طرح صلح کوفی عنان را طرحی مفید خواند.در این مصاحبه آقای اسد همچنین تلویحا به عربستان سعودی و قطر اشاره کرد که گفته می‌شود از مخالفان مسلح دولت وی حمایت مالی می‌کنند.دمشق تنها متحد استراتژیک تهران در میان کشورهای عرب به شمار می‌رود. به باور بسیاری از تحلیلگران و گزارشهای موجود، آنچه که حمایت «مالی» عربستان از مخالفان مسلح بشار اسد خوانده می شود در واقع نه تنها تلاشی است برای برکناری بشار اسد از قدرت بلکه حرکتی است برای تضعیف و جلوگیری از گسترش نفوذ ایران در منطقه.برغم انفجارها و حملات روزهای اخیر در پایتخت سوریه و عمیق‌تر شدن بحران در این کشور، ایران و عربستان سعودی به کنفرانس روز یکشنبه که برای بررسی و یافتن راه حلی برای برون رفت از بحران سوریه در ژنو سوئیس برگزار می‌شود، دعوت نشده‌اند.
جلسه ویژه ارزی وزرا با احمدی‌نژاد
این اقدام هم نمی تواند حلال ومعجزه گر مشکلات اقتصادی ومعضل رشد لجام گسیخته ی  تورم  وگرانی وفقر وبیکاری شود .چونکه تحریم های مرتبط به پروژه ی هسته ای و اهداف نظامی آن روز به روز گسترده تر می شود ومنتهی به ضربه زدن بیشتر ببه اقتصاد ورشکسته می شود . مهمتر اینکه خانه ازپای بست ویرانست .خواجه ر فکر نقش ایوانست.
سخنگوی اقتصادی دولت از برگزاری جلسه ویژه با حضور  احمدی نژاد و اعضای اقتصادی کابینه درباره مسایل روز اقتصاد کشور از جمله ارز خبر داد و گفت: معتقدیم که باید امروز با دقت بیشتر و همت و تلاش مضاعف و جهادگونه وضع بازار ارز را دنبال کنیم.
به گزارش مهر، سیدشمس الدین حسینی دردر پاسخ به سوالی درباره وضع نوسان ارز در بازار کشور گفت: وضع نوسان ارز را تقریبا یک سال است که به صورت جدی داریم اما آن چیزی که بسیار آزاردهنده بود، این بود که برنامه ریزی های اقتصادی کشور چه در بخش دولتی و چه در بخش غیردولتی به فضای بازار وصل شده بود و در بسیاری از موارد فضای روانی بر آن حاکم بوده است. 
جلسه چهار عضو اقتصادی دولت برای بررسی راههای مقابله با تحریم های غرب : "تمام سناریوها روی میز احمدی نژاد"
این خبر هم مکمل گزارش خبر قبلی می باشد .
چهار عضو اقتصادی کابینه دهم چهارشنبه در جلسه‌ای مفصل برای تمام سناریوهای تحریمی جدید غرب علیه کشورمان برنامه تدوین کردند و آنها را در اختیار احمدی نژاد گذاشتند. گفته می‌شود احمدی‌نژاد هم دستورات خاصی در این باره صادر کرده است.به گزارش خبرنگار مهر، دور جدید تحریم‌های یکجانبه غرب علیه ایران در حالی آغاز شده که جمهوری اسلامی ایران برای مدیریت این تحریم‌ها تدابیر ویژه‌ای اتخاذ کرده است.در این میان، چهار عضو کابینه دولت دهم شامل سید شمس الدین حسینی وزیر امور اقتصادی و دارایی، محمود بهمنی رئیس کل بانک مرکزی، مهدی غضنفری وزیر صنعت، معدن و تجارت و رستم قاسمی وزیر نفت چهارشنبه صبح زود حوالی 6 تا 7 صبح به بانک مرکزی رفتند و جلسه ویژه‌ای برای مقابله با تحریم‌های جدید غرب برگزار کردند.این جلسه ویژه که چندین ساعت به طول انجامید، در نهایت منجر به طراحی سناریوهای مختلف برای مقابله با تحریم‌های جدید غرب شد.چهار عضو کابینه پس از پایان جلسه ویژه در بانک مرکزی، دسته جمعی به جلسه چهارشنبه دولت رفتند و تمام سناریوهای مقابله با تحریم‌های جدید غرب را برایاحمدی نژاد شرح دادند. گفته می شود وی نیز دستورات خاصی برای اجرای این سناریوها به اعضای دولت داده است.البته سید شمس الدین حسینی وزیر امور اقتصادی و دارایی هم در این باره گفته است: "در روزهای اخیر جلسات اختصاصی با برخی مسئولان ذی ربط، وزرای مرتبط، رئیس کل بانک مرکزی و خودم و با رئیس جمهور برگزار کردیم و مستقل از آن هم جلساتی برگزار شد. در این جلسات برنامه های آینده آنها را پیش بینی کردیم و متناسب با آن وارد عمل شدیم."در کنار برگزاری این جلسه، جلسات دیگری هم برای مقابله با سناریوهای تحریمی غرب در بخشهای مختلف کارشناسی دولت در هفته‌های گذشته برگزار شده بود.
این دو خبر اعتراضی واخراج کارگران محروم  و زحمت کش بهم ربط دارد . همانگونه که مترادف دو  گزارش خبری قبلی می باشد . چون ناشی از رشد روز افزون واردات و رشد نرخ تورم وگرانی وفقر وتعطیلی کارخانجات واخراج وبیکاری کارگران می باشد وا همچنانکه شاره شد جزو مشتقات تأکید بر تولید غنی سازی اورانیوم است که منجر به تشدیدت حریم ها به ویژه تحریم نفت و ورشکستگی اقتصادی شده است.
 تجمع عینک سازان زنجان در اعتراض به اپتومتریست‌ها در عینک سازی.ایلنا  : عینکسازان زنجانی در تجمع اعتراض‌آمیز خود در مقابل ساختمان علوم پزشکی زنجان عنوان کردند: شکایت جامعه اپتومتری از صنف عینکسازان شکایت بی‌جایی است، زیرا عینکسازان یک صنف است و سفارش چشم پزشک یا اپتومتریست را انجام می‌دهد نیازی به حضور اپتومتریت یا مسئول فنی در این صنف احساس نمی‌شود.به گزارش ایلنا، امروز صبح بدنبال اعتراض عینک سازان زنجان یکی از معترضان گفت: عینک‌سازی طبق رای دیوان عدالت اداری سال ۷۴ یک صنف شناخته شده است و برای عینکسازان جواز کسب با مدرک فنی حرفه‌ای صادر می‌شود و طبق قانون مصوب سال ۷۵ مجلس شورای اسلامی عینکسازان موظف به شرکت در دوره‌های آموزشی تحت نظر علوم پزشکی هستند این در حالی است که از سال ۶۸ به بعد هیچ دوره آموزشی در این زمینه از سوی علوم پزشکی برای عینک‌سازان صادر نشده است.یکی دیگر از معترضان با اظهار به اینکه: این اقدام یک عمل غیرقانونی است گفت: این اقدام فقط در زنجان صورت می‌گیرد اگر قرار بر اقدام و پلمپ باشد باید این کار قانونی و از طریق مرجع قانونی انجام شود.۵۰۰ کارگر «به پخش» بیکار شدند.ايلنا: 55نفر از كاركنان شركت «به پخش» با ارسال نامه‌اي خطاب به وزير اقتصاد و دارايي از مشكلاتي كه به تبع انتصاب يكي از اعضاي هيئت مديره براي اين واحد بزرگ خدماتي به وجود آمده است انتقاد كردند. همچنين منابع ما از تعديل 500 نيروي كار در اين واحد خدماتي خبر مي‌دهند.به گزارش ايلنا، در اين نامه كه به امضاي 55 نفر از كاركنان اين واحد خدماتي رسيده است، امضا كنندگان مدعي شده‌اند كه انتصاب يك كارمند ساده به عنوان عضو جديد هيات مديره عامل مشكلاتي است كه اين شركت اكنون با آن دست به گريبان است.امضاكنندگان مدعي شده‌اند اين انتصاب «فاميلي» نه تنها موجب اخراج و تعديل 500 كارگر، كارشناس و مدير اين شركت شده است بلكه شركتي را كه روند سود دهي مناسبي داشته با كاهش سود قابل توجهي در سال جاري مواجه خواهد شد.در اين نامه هشدار داده شده است كه سوء مديريت در اين مجموعه بزرگ امنيت شغلي 1000 كارگرو كارشناس ديگر را نيز تهديد مي‌كند.اخبار رسيده به ايلنا حاكي است كه تعدادي از نمايندگان مجلس درصدد طرح سوال از وزير امور اقتصادي و دارايي پيرامون اين موضوع هستند.
فرمانده سپاه سیدالشهدا: تهران 2000 پایگاه بسیج و صدها هزار بسیجی دارد!
داستان منار وگنجشک  چون اگر چنین نیرویی واقعیت داشته باشد یک سوم این ادعا اگر چنانچه درنماز جمعه های تهران حضور یابند نیاز نیست که هرهفته زیر 10 هزار نفر ساندیس خور بیشتر حضور نداشته باشند .حال بماند که تهران 15 میلیون جمعیت دارد.
فارس: فرمانده سپاه پاسداران سیدالشهدا استان تهران از حضور و استقرار صدها هزار بسیجی و 2 هزار پایگاه بسیج در نقاط مختلف استان تهران خبر داد.علی نصیری اظهار داشت: در حال حاضر شمار بسیجیان استان تهران کم نیست.وی ادامه داد: این صدها هزار بسیجی تهرانی در رده‏های مختلف فعال، عادی، اقشار، صنوف و در هر دو بخش زنان و مردان فعالیت می‏ کنند.نصیری اضافه کرد: با توجه به اهداف مدنظر در برنامه پنج ساله امیدوارم شمار بسیجیان استان تهران به رقم مورد پیش‏بینی برسد.فرمانده سپاه پاسداران سیدالشهدا استان تهران همچنین از استقرار 2 هزار پایگاه بسیج در نقاط مختلف این استان خبر داد.وی ادامه داد: این پایگاه‏های مقاومت بسیج، اهداف و برنامه ‏های مدون مورد پیش‏بینی سپاه پاسداران را پس از ایناجرایی می‏ سازند.