وضعیت جاده های مرگ آفرین کشور وامنیت اجتماعی ! 27 تیر91
در رژیم متخصص وارونه گویی وتحریف گری که رکوردار بی رقیب  و مثل ومانند اول  مرگ ومیر وتصادفات وتصادمات جاده ای در جهان می باشد . طوری که برای حفظ این جایگاه و گستردگی فاصله اش با سایر کشور های دیگر  بیشتر می شود .چونکه هرروز آمار های بیشتری از سوانح ومرگ ومیر جاده ای  مخابره  می گردد . در صورتی که رهبر ورئیس جمهورش مدعی هستند ایران امن وآزاد ترین کشور جهان می باشد. البته  نه فقط اینکه  جاده های مرگ آفرین کشور  امن نیست و  جاده هاهرروز بیشتر مرگ تولید می کنند . آنگونه که  حتی ورزشکاران تنیس روی میز تو نهالان دانش آموز خیلی آسان در حادثه واژگونی اتوبوس کشته می شود . بطور مثال تعداد 7 دانش آموز  استان مرکزی اراک  در یک تصادف جان دادند  و دو دانش آموز دیگر هم مجروح شدند . همچنین در این تصادف اتوبوس  7 تن از مسافران دیگر نیز جان باختند . از سوی د یگر در روز روشن در آبادان  نیز در جلوی چشمان مردم با سلاح سرد یک وکیل دادگستری  به قتل می رسد تا نشان داده شود آن سوی سکه ی بازداشت وپرونده سازی کردن برای وکلای مدافع در زندان اوین که با اتهامات واهی وجعلی در بند اسارت کشیده و بطور گروگان نگهداشته می شوند .  بعلاوه  از طریق توطئه ی  وکلا حذف فیزیکی می شوند .تا بیشتر ثابت شود آزادی و امنیت در کشور مدعی امن وآزاد ترین کشور جهان چگونه می باشد؟
واژگوني اتوبوس حامل ورزشكاران نونهال 7 كشته داد
در حادثه واژگوني اتوبوس حامل تيم تنيس روي ميز نونهالان استان مركزي، 7 تن جان خود را از دست دادند.«جليل رضايي» روز دوشنبه در گفت وگو با ايرنا اضافه كرد: «مرتضي رضايي» قهرمان تنيس روي ميز خردسالان كشور از ناحيه بيني و «ميثم دالايي» مربي اين تيم از ناحيه بينايي دچار آسيب شده اند.وي خاطرنشان كرد: 2 ورزشكار ديگر استان مركزي در اين حادثه كه نيمه شب يكشنبه رخ داده، زخم هاي سطحي برداشته و پس از عمل جراحي سرپايي از بيمارستان مرخص شده اند.وي گفت: تيم تنيس روي ميز خردسالان استان مركزي به منظور شركت در مسابقات قهرماني كشور عازم بيرجند بود كه اين حادثه رخ داد. در اين حادثه كه بنابر اعلام كارشناسان پليس راه سبزوار، به دليل خواب آلودگي و بي احتياطي راننده اتوبوس رخ داده، 7 تن از ديگر مسافران جان باختند.
شخصي جلوي چشمان مردم در بازار «جمهوري» آبادان توسط يك فرد ناشناس به قتل رسيد.به گزارش خبرگزاري فارس از آبادان، يكي از وكلاي دادگستري در شهر آبادان در بازار جمهوري اين شهر در جلوي چشمان حيران مردم با ضربه چاقو و سلاح يك فرد ناشناس به قتل رسيد.اين وكيل دادگستري فرهاد اسماعيلي نام داشت.قاتل بعد از ارتكاب جرم بلافاصله توسط پليس دستگير شد.هنوز از علت قتل وكيل دادگستري گزارشي منتشر نشده است.دادستان عمومي و انقلاب آبادان گفت:بنا به اظهارات متهم، دليل اصلي قتل وكيل آباداني شكست در پرونده اش بوده است.علي اصغر مهرنيا اظهار كرد: حوالي ساعت 9 شب گذشته، فرهاد اسماعيلي، وكيل پايه يك دادگستري آبادان با خروج از محل كار خود در بازار جمهوري اين شهر در جلوي چشمان حيران مردم با ضربه چاقو و سلاح شخصي با نام الف.ب به قتل رسيد.وي افزود: فرد متهم با شليك شش گلوله كه چهار تاي آن به مقتول اصابت كرد و موجب كشته شدن وكيل دادگستري و مصدوم شدن يك عابر پياده مرد شد.دادستان عمومي و انقلاب شهرستان آبادان افزود: براساس اظهارات اوليه متهم كه خود شخصا از او بازجويي كردم، پرونده اي از وي در دست وكيل بوده كه به دليل عدم عملكرد خوب با شكست مواجه شده كه همين امر انگيزه ارتكاب قتل را در ذهنش ايجاد كرده است.وي با بيان اينكه پرونده متهم مربوط به جعل بوده است، گفت: پرونده جعل متهم در دادسراي شعبه دو دادگستري جديد اين شهرستان همچنان در حال جريان است.مهرنيا با بيان اينكه بنا به اظهارات متهم، او و خانواده اش ساكن آمريكا هستند و تنها براي پيگيري پرونده اش در ا ين شهر حاضر شده است، خاطرنشان كرد: متهم سلاح را از شيراز تهيه و در هتل پارس اين شهرستان اقامت داشته است.وي با اشاره به اينكه مقتول بين 35 تا 40 سال و متهم 61 ساله است، گفت: با توجه به فضايي كه در بازار اين منطقه و جلوي چشمان مردم صورت گرفته است خواستار شده ايم كه دادگاه كيفري استان در همين جا تشكيل و هرچه سريع تر نسبت به اجراي حكم اقدام شود.