اول كي؟! (گفت و شنود)
گفتم  : سربازجو ی به چرند گویی معتاد ، چرا قادر نیست ترک کنه این اعتیاد؟
گفت : مدیست شده کنجکاو ، دانسته در حال چریدن چند تا گاو
پشت سرم هم می گفتند ما...ما ،گفته خفه شین اول من بعداً شما
گفت: يكي از عوامل فراري كودتاي نوژه در مصاحبه با راديو آمريكا گفته است 150 نفر از اعضاي اپوزيسيون نفوذي جمهوري اسلامي هستند.
گفتم: دبه درآورده!
گفت: ادعا كرده كه بسياري از اين نفوذي ها را كيهان مديريت مي كند!
گفتم: دروغ ميگه! تهمت ميزنه!
گفت: سايت ضد انقلابي بالاترين خطاب به او نوشته؛ بايد اين نفوذي ها را معرفي كني.
گفتم: چند تا گاو در حال چريدن پشت سر هم مي گفتن ما... ما... يارو بهشون ميگه؛ خفه شين! اول من، بعدش شما!
گفت : سربازجو نقل کرده از یه فراری ، با گفتگوی رادیو فرداد کرده اقراری
تعداد 150 نفر اپوزیسیون هستند نفوذی ، هدایت می شوند از سوی یه پفیوزی
نماینده رهبره در دروغ  نامه کیهان  ، وانمود میکنه مطله هست از پنهان
گفتم : سربازجو با ادعای خرکی ، پاچه چه کسی گرفته  الکی؟
گفت : سربازجو ی الکی بهانه گیر ، به یکی از کودتاگران نوژه داده گیر
فاش گری وی را کرده است بهونه ،تا برای هذیان گویی داشته باشه بهونه
گفتم  : سربازجو ی به چرند گویی معتاد ، چرا قادر نیست ترک کنه این اعتیاد؟
گفت : مدیست شده کنجکاو ، دانسته در حال چریدن چند تا گاو
پشت سرم هم می گفتند ما...ما ،گفته خفه شین اول من بعداً شما