دو خبر علیه مجاهدین در مطبوعات رژیم فاشیستی مذهبی همراه با گاف بزرگ ادعای صدها هزار میلیارد دلار هزینه اعضا
 گزارش دو خبر بازتاب داده شده علیه ی مجاهدین اشرف و لیبرتی و مجاهدین مقیم پاریس در  دروغ نامه ی کیهان و روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی  پندآموز است . زیرا که آشکارا  نشان از وحشت وکینه ودشمنی حاکمان ایران نسبت به مجاهدین است . به خصوص اینکه  پس از برگزاری مراسم ویلپنت این روز ها سیمای آزادی برنامه ی همیاری دارد که بیشتر موجب گزیدگی و عصبیت حاکمان ایران شده است .چونکه تماس گیرندگان نه اینکه  کمک های مالی شایان توجهی اعلام  می کنند ، بلکه  همراه با ابراز احساسات  انسانی   وروشن گری مستند و مکفی می باشد که پیرامون زد وبند کثیف های  4  جانبه ی آمریکا ونوری مالکی مزدور ودست نشانده و حاکمان رژیم فاشیستی مذهبی وکودتایی و  مارتین کوبلر  می دهند و  تماس گیران تأکید بر پایان این سیاست کثیف مماشات گرانه ضد بشری می کنند. جالب تر اینکه سربازجو پاسدار شریعتمداری بدجوری گاف داده است و ماهیت قلم زن و نوشتار سفارش تهیه وتنظیم شده با دلار نفتی در واشنگتن  را فاش ساخته است . به ویژه اینکه از سوی دیگر خودش از ذوق حلیم توی دیگ افتاده و خیلی بد جوری سوخته ودچار خطای کور چشم شده است. برای اینکه متوجه نشده که  با شیوه ی منار وگنجشک چه بازتاب داده است؟چونکه  نقل کرده در  مقاله ی قلم زن فرمایشی ونمایشی در واشنگتن پست  تصريح شده است بايد تحقيقات گسترده اي صورت گيرد تا مشخص شود آيا هزينه هاي صدها هزار ميليارد دلاري اعضاي اين گروهك تروريستي براي لابي هاي مختلف، قانوني است يا خير؟  بنابراین به اندازه کافی گویا می باشد که  ادعای دروغین هزینه  صدها هزار میلیارد دلار ی اعضای  مجاهدین از کجا آمده است ؟ در صورتی که  برآورد رفسنجانی از هزینه ی جنگ ایران و عراق هزار میلیارد دلار بود ولی  اکنون اذعان شده است که هزینه اعضای مجاهدین صدها هزار میلیارد دلار  بوده است . آیا اینگونه ادعای دروغین کردن نشان بارز  از استیصال و در ماندگی وحشت از مجاهدین  به خصوص مجاهدین اشرف و لیبرتی نمی باشد؟
واشنگتن پست حمايت همه جانبه برخي از مقامات سابق و شخصيت هاي سياسي ذي نفوذ آمريكايي از گروهك تروريستي منافقين را سؤال برانگيز دانست. واشنگتن پست در سرمقاله خود به قلم جان واريك با اشاره به حضور برخي از مسؤلان و شخصيت هاي ذي نفوذ آمريكايي در نشست هاي مختلف اين گروهك تروريستي به ويژه نشست اخير آنان در پاريس نوشت: حاميان گروهك تروريستي منافقين اخيراً ملاقاتي با مقامات بلندپايه دولت اوباما انجام داده و در آن ديدار به سران كاخ سفيد فشار آوردند تا نام اعضاي اين گروهك  تروريستي را از فهرست گروههاي تروريستي وزارت خارجه آمريكا خارج كنند. اين مقاله مي افزايد: حضور افرادي همچون رودي جولياني شهردار سابق نيويورك، ادوارد راندل سناتور پيشين ايالت پنسيلوانيا و جيمز جونز مشاور پيشين امنيت ملي دولت اوباما در آن نشست باعث شد تا وزارت دارايي آمريكا تحقيقاتي را آغاز كند. در اين مقاله تصريح شده است: بايد تحقيقات گسترده اي صورت گيرد تا مشخص شود آيا هزينه هاي صدها هزار ميليارد دلاري اعضاي اين گروهك تروريستي براي لابي هاي مختلف، قانوني است يا خير؟ چراكه حاميان گروهك تروريستي منافقين تمامي اقدامات خود را قانوني مي دانند. كارشناسان لابي گرايي در آمريكا مي گويند تماس با دولت به منظور لابي كردن براي اين گروهك تروريستي مي بايست مطابق قانون ACT Foreign Agent Registration باشد. نگارنده  مقاله علت اصلي قرار گرفتن نام گروهك تروريستي منافقين در فهرست گروههاي تروريستي وزارت خارجه آمريكا را كشتن شش تبعه آمريكايي در دهه 1970 توسط اعضاي اين گروهك تروريستي ذكر كرده و نوشته است اعضاي اين گروهك پول هاي بسيار كلاني هزينه كرده اند و با استفاده از رسانه ها و شخصيت هاي مخلف آمريكا تلاش مي كنند نام خود را از فهرست گروههاي تروريستي خارج كنند. واشنگتن پست نوشته است شاهين قبادي سخنگوي اين گروهك تروريستي اعلام كرده ما از كسي در آمريكا نخواسته ايم به عنوان نماينده لابي گرا براي ما لابي كند بلكه به خاطر جلوگيري از بروز فجايع انساني در پادگان اشرف به ما كمك مي كنند. نگارنده با تشريح اينكه كسي نبايد در مقابل اقدامات انسان دوستانه پول دريافت كند با انتقاد از رفتار و گفتار اعضاي گروهك تروريستي نوشت پس چرا سخنرانان شما با صراحت اعلام كرده اند در مقابل هر سخنراني مبالغي بين ده تا چهل هزار دلار دريافت كرده اند. وي دليل حمايت برخي از چهره هاي سياسي و مقامات سابق و كنوني كاخ سفيد از اعضاي گروهك تـروريستي منـافقين را دو عامل مي داند، يـكي پول هاي كلاني كه اين گروهك بـراي نفوذ در دولت هزينه مي كنند و هنوز مشخص نيست اين پول از كجا و چگونه تأمين مي شود و ديگري دشمني سرسختانه آنان با نظام جمهوري اسلامي است. گفتني است بنا بر گزارش هاي منابع عراقي دو هزار نفر از مجموع سه هزار نفر عناصر گروهك تروريستي منافقين از اردوگاه اشرف به بغداد منتقل شده اند و اين اردوگاه در آستانه پاكسازي كامل است.
پناهندگي سرتيم حفاظتي سركرده منافقين
به دنبال جدايي و پناهندگي "مسعود دليلي" سرتيم حفاظتي مسعود رجوي سركرده منافقين، موجي از نگراني در سران اين گروهك نسبت به افشاي روابط دروني آنان به راه افتاده است به گونه‌اي كه در روزهاي اخير تماس‌هاي متعددي با داخل كشور جهت ورود احتمالي وي،گرفته شده است. به گزارش مشرق دليلي در تيم ترور منافقين در استان گيلان عضويت داشت كه جناياتي از جمله ترور فرمانده سپاه لاهيجان توسط اين تيم انجام شد. وي در سال 1363 از زندان فرار و پس از خروج از كشور به عضويت شوراي مركزي منافقين درآمد و سپس مسئول تيم حفاظت، اسكورت و چك و خنثي مسعود رجوي درآمد