خامنه ای خبر داد: 25 سال ديگر اسرائيل وجود نخواهد داشت

اوین نامه ی کیهان 20 شهریور-94
خامنه ای  خبر داد: 25 سال ديگر اسرائيل وجود نخواهد داشت
واقعاً آخوندهای حکومتی به خصوص خمینی شیاد که رفت وجانشین همیشه نشئه ودر حال هذیان گویی ومخ زنی وی خامنه ای از وعده های دروغ دادن ولغزخوانی و تبلیغات پوچ کردن و تیر توی تاریکی انداختن وخلاصه با ترفند سنگ مفت وگنجشک مفت خسته نمی شوند .چرا اینان تصور کرده اند که ملت ایران حافظه تاریخی ندارد و 80 میلیون جمعیت کشور آدعاهای سرخرمنی آزمون شده شان را قبول می کنند که از سازمان خمینی شیاد گرفته که توصیه کرد اگر چنانچه هرمسلمان یک سطل آب بریزد اسراییل را آب می برد و جمعه آخر ماه رمضان راروز قدس نامید . یا درجنگ خانمانسوز 8 ساله موهبت الهی راه قدس از کربلامی گذرد و احمدی نژاد طوری با دلقک بازی های تبلیغاتی اش تأکید برنابودی اسراییل می کرد که انگاری روز بعد از شعار وی اسراییل نابود می شود .در صورتیکه اکنون بحران توافق هسته ای دارد چوب همان تهدید های آبکی اسراییل نابود باید گردد احمدی نژاد را می خورد و هزینه ی سنگینش را می پردازد  در حالیکه مسخره اینکه خامنه ای حواله ی 25 سال دیگر اسراییل نخواهد بودداده است .انگاری خودش ورژیم و وارونه ی ولایت فقیه تا25 سال دیگر دوام می آورد یا می ماند؟
رهبر معظم انقلاب در ديدار با اقشار مختلف مردم اظهار داشتند: برخي صهيونيست ها گفته اند با توجه به نتايج مذاکرات هسته اي، ۲۵ سال از دغدغه ايران آسوده شده ايم اما ما به آنها مي گوييم شما ۲۵ سال آينده را، اصولاً نخواهيد ديد و به فضل الهي، چيزي به نام رژيم صهيونيستي در منطقه وجود نخواهد داشت.
    به گزارش پايگاه اطلاع رساني رهبرمعظم انقلاب، حضرت آيت الله العظمي خامنه اي صبح ديروز چهارشنبه در ديدار پرشور هزاران نفر از قشرهاي مختلف مردم، با هشدار درباره تلاش هاي فريب کارانه آمريکا براي نفوذ از برخي روزنه ها، «اقتصاد قوي و مقاوم»، «توسعه روزافزون علم» و «حفظ و تقويت روحيه انقلابي گري به خصوص در جوانان» را سه عامل مقابله مقتدرانه با دشمني هاي پايان ناپذير شيطان بزرگ اعلام کردند و با بيان برخي نکات درباره انتخابات اسفند ۹۴، افزودند: نتيجه هر انتخابات نيز مانند تک تک آراي مردم، حق الناس است و با همه وجود، از اين حق ملت، دفاع خواهد شد.

    حضرت آيت الله العظمي خامنه اي با اشاره به ايام پربرکت ماه ذي القعده و لزوم بهره مندي از اين فرصت هاي گرانبها، ماه شهريور را نيز حاوي خاطراتي پرمعنا خواندند و خاطرنشان کردند: در همه حوادث اين ماه از جمله کشتار مردم بي گناه به دست رژيم پهلوي در ۱۷ شهريور ۵۷، شهادت رئيس جمهور و نخست وزير کشور در ۸ شهريور ۶۰، ترور شهيد آيت الله قدوسي و شهيد آيت الله مدني در همين ماه و حمله صدام به ايران در ۲۹ شهريور ۵۹، ردپاي مستقيم يا غيرمستقيم آمريکا مشاهده مي شود.

    ايشان با ابراز نگراني از فراموش شدن تدريجي اين خاطرات تامل برانگيز به ويژه در ذهن جوانان کشور، از کم کاري دستگاه هاي مسئول در اين زمينه انتقاد کردند و افزودند: اينگونه حوادث عبرت آموز نبايد در حافظه تاريخي ملت کمرنگ شود، چرا که اگر نسل جوان از شناخت و ريشه يابي اينگونه خاطرات تاريخي و ملّي، بازماند در شناخت راهِ حال و آينده کشور دچار خطا خواهد شد.

    حضرت آيت الله العظمي خامنه اي با بازخواني برخي نشانه ها از حاکميت مطلق آمريکايي ها در دوران رژيم پهلوي خاطرنشان کردند: همه ارکان حکومت طاغوت از جمله هيئت دولت و شخص شاه تابع آمريکا بودند و مقامات آمريکايي از طريق دست نشاندگان خود همچون فرعون بر ملت مظلوم ايران حکومت مي کردند، اما امام بزرگوار همچون موساي زمان، به پشتوانه ملت، آن بساط را از اين سرزمين کهن، برچيد.

    رهبر انقلاب، پايان يافتن منافع نامشروع آمريکايي ها در ايران را علت اصلي کينه ورزي و دشمني پايان ناپذير آنها با جمهوري اسلامي و ملت ايران برشمردند.

    حضرت آيت الله العظمي خامنه اي، اقدام تاريخي امام خميني در دادن لقب «شيطان بزرگ» به آمريکا را، حرکتي بسيار پرمغز برشمردند و افزودند: رئيس همه شيطان هاي عالم، ابليس است، اما ابليس کارش فقط اغوا و فريب است درحالي که آمريکا هم اغوا مي کند، هم کشتار هم تحريم و هم فريب و رياکاري.

    رهبر انقلاب با انتقاد شديد از کساني که سعي مي کنند چهره بدتر از ابليسِ آمريکا را فرشته نجات جلوه دهند گفتند: دين و انقلابي گري به کنار، وفاداري به مصالح کشور و عقل چه مي شود؟ کدام عقل و وجدان اجازه مي دهد ما جنايتکاري مانند آمريکا را بزک کنيم و دوست و مورد اعتماد جلوه دهيم؟

    ايشان با هشدار درباره سياست ها و روش هاي نفوذ آمريکا افزودند: شيطاني را که ملت از در بيرون کردند درصدد است از پنجره برگردد و ما نبايد اجازه اين کار را بدهيم.

    رهبر انقلاب دشمني آمريکايي ها را با ملّت ايران، پايان ناپذير خواندند و به عنوان نمونه خاطرنشان کردند: در همين روزهاي بعد از برجام و توافقي که هنوز سرنوشتش در ايران و آمريکا درست معلوم نيست، آمريکايي ها در کنگره مشغول توطئه و طراحي مصوبه اي براي مشکل تراشي عليه ايران هستند.

    ايشان تنها راه پايان يافتن توطئه هاي آمريکايي ها را، اقتدار ملي ايرانيان خواندند و افزودند: بايد به گونه اي قوي شويم که شيطان بزرگ از نتيجه بخشي دشمني هاي خود مايوس شود.

    رهبر انقلاب در تبيين راه هاي دستيابي به اقتدار ملي بر سه نکته تاکيد کردند: «اقتصاد قوي و مقاوم»، «علم پيشرفته و روزافزون» و «حفظ و تقويت روحيه انقلابي گري به خصوص در جوانان»

    ايشان درباره نکته اول افزودند: اقتصاد قوي و مقاوم، از طريق اجراي عيني و بدون تاخير سياست هاي ابلاغ شده اقتصاد مقاومتي امکان پذير مي شود که البته دولت کارهايي هم در دست اجرا دارد.

    رهبر انقلاب توسعه علمي و حفظ شتاب پيشرفت علمي را نيز مهم دانستند و افزودند: تقويت روحيه انقلابي و ايستادگي در مردم، از بهترين راه هاي تقويت دروني است و مسئولان بايد جوانان انقلابي را گرامي بدارند.

    حضرت آيت الله العظمي خامنه اي با اشاره به تلاش دشمن براي لاابالي و بي تفاوت کردن جوانان افزودند: آنها مي خواهند روحيه حماسي و انقلابي را در جوانان بُکُشند و در داخل نيز عده اي مدام جوانان حزب اللهي را با تعابيري نظير افراطي مي کوبند که اين کار بسيار غلط است.

    رهبر انقلاب پس از تبيين راه هاي دستيابي به اقتدار روزافزون و مايوس کردن دشمنان افزودند: آمريکايي ها، اکنون با نوعي تقسيم وظايف، با ايران، دوگانه رفتار مي کنند؛ برخي لبخند مي زنند و برخي در حال تهيه مصوبه عليه ايران هستند.

    ايشان تلاش آمريکايي ها براي مذاکره با ايران را بهانه اي براي نفوذ و تحميل خواسته هاي کاخ سفيد خواندند و تاکيد کردند: ما فقط در قضيه هسته اي آن هم به دلايل مشخص و اعلام شده اجازه مذاکره داديم که بحمدالله مذاکره کنندگان نيز در اين عرصه خوب ظاهر شدند اما در زمينه هاي ديگر با آمريکا مذاکره اي نمي کنيم.

    حضرت آيت الله العظمي خامنه اي افزودند: البته ما با همه کشورها به جز شيطان بزرگ در سطوح مختلف «دولتي، اقوام و اديان»، اهل مذاکره و تفاهم هستيم.

    ايشان همچنين با اشاره به جعلي بودن دولت صهيونيستي افزودند: برخي صهيونيست ها گفته اند با توجه به نتايج مذاکرات هسته اي، ۲۵ سال از دغدغه ايران آسوده شده ايم اما ما به آنها مي گوييم شما ۲۵ سال آينده را، اصولاً نخواهيد ديد و به فضل الهي، چيزي به نام رژيم صهيونيستي در منطقه وجود نخواهد داشت.

    رهبر انقلاب تاکيد کردند: در همين مدت نيز روحيه اسلامي مبارز، حِماسي و جهادي، صهيونيست ها را راحت نخواهد گذاشت.

    حضرت آيت الله العظمي خامنه اي در بخش پاياني سخنانشان به بيان نکاتي مهم درباره انتخابات اسفند ۹۴ پرداختند.

    ايشان با انتقاد از کساني که از يک سال و نيم قبل درصدد انتخاباتي کردن فضاي کشور برآمده اند گفتند: اين موضوع به مصلحت کشور نيست، زيرا وقتي فضاي رقابت و تعارضات انتخاباتي اصل مي شود، مسائل اصلي به حاشيه مي رود و اين به نفع مردم و کشور نيست اما اکنون زمان طرح برخي نکات انتخاباتي فرا رسيده است.

    رهبر انقلاب، مسئله انتخابات را بسيار مهم و مظهر حضور و اعتماد مردم و نماد مردم سالاري ديني و واقعي در ايران خواندند.

    ايشان افزودند: به دليل همين اهميت بي بديل، برگزاري انتخابات در ايران در ۳۷ سال گذشته، به هيچ علتي و در هر شرايط سخت و دشوار، حتي يک روز به تاخير نيفتاده است البته برخي سياست بازان در مقاطعي در اين زمينه تلاش کردند اما جلوي آنها گرفته شد.

    حضرت آيت الله العظمي خامنه اي با اشاره به تبليغات بي وقفه آمريکا و عواملش ضد انتخابات در ايران خاطرنشان کردند: آنها در همه دوران رژيم طاغوت حتي يک بار به انتخابات فرمايشي و نمايشي، اعتراض نکردند و اکنون هم به رژيم هاي ديکتاتور و وراثتي منطقه، هيچ اعتراضي نمي کنند اما ايران را با وجود ده ها انتخابات کاملاً مردمي و واقعي، مدام در معرض تبليغات منفي قرار مي دهند.

    حضرت آيت الله العظمي خامنه اي با تاکيد بر سالم بودن همه انتخابات ۳۷ سال گذشته افزودند: انتخابات در ايران، با معيارهاي متعارف بين المللي نيز از سالم ترين و بهترين انتخابات است اما متاسفانه عده اي در داخل در اقدامي غلط در سلامت انتخابات خدشه مي کنند و حتي از قبل از انتخابات از تقلب و دغدغه ناسالم بودن انتخابات حرف مي زنند.

    رهبر انقلاب حضور پرشور ملت در همه انتخابات ۳ دهه اخير را نشانه اعتماد به نظام دانستند و افزودند: چرا عده اي با طرح دغدغه هاي دروغين و مباداگويي هاي بي مبنا، اين اعتماد را خدشه دار مي کنند؟

    حضرت آيت الله العظمي خامنه اي افزودند: بديهي است که در موضوع سلامت انتخابات مراقبت هاي شديدي به عمل مي آيد و به کسي اجازه چنين کارهايي داده نمي شود پس تکرار اين حرف ها با چه هدفي صورت مي گيرد؟

    ايشان در بحث مراقبت از سلامت انتخابات، به نقش قانوني و موثر شوراي نگهبان اشاره کردند و افزودند: از بزرگ ترين برکات شوراي نگهبان اين است که مراقب هرگونه خطا و اشتباه است که البته دستگاه هاي ديگر هم در اين زمينه، فعال هستند.

    رهبر انقلاب در تبيين سلامت انتخابات پس از انقلاب خاطرنشان کردند: البته در برخي انتخابات گزارش هايي در مورد اشکال در انتخابات وجود داشت که دستور بررسي دقيق داده و معلوم شد آن گونه نبوده است، ضمن اينکه گاه در گوشه و کنار، مشکلاتي و تخلفاتي نيز وجود داشته اما هيچ کدام در نتيجه انتخابات موثر نبوده است.

    رهبر انقلاب، راي مردم را به معناي واقعي کلمه «حق الناس» خواندند و تاکيد کردند: مراقبت از راي هر ايراني، «واجب شرعي و اسلامي» است و هيچ کس حق ندارد در اين امانت خيانت کند ضمن اينکه «نتيجه آراي» مردم نيز مظهر کامل حق الناس است و همه بايد در مراقبت و دفاع از آن تلاش کنند.

    رهبر انقلاب ايستادگي در مقابل اصرار عده اي براي باطل اعلام شدن نتيجه انتخابات ۸۸ را نمونه اي از صيانت از نتايج آراي ملت و دفاع از حق الناس برشمردند و افزودند: ۴۰ ميليون نفر با حضور پرشور، به ميدان آمدند، نتيجه انتخابات نيز هرچه بود ما به طور کامل از آن دفاع مي کرديم، همچنان که در همه انتخابات ديگر نيز پشت نتايج آراي ملت هرچه باشد مي ايستم و اجازه خدشه در آن را نمي دهم.

    رهبر انقلاب با اشاره به حرف هاي بي منطقي که در باب انتخابات درباره وزارت کشور و شوراي نگهبان زده مي شود تاکيد کردند: شوراي نگهبان چشم بيناي نظام در انتخابات است و در همه دنيا، چنين نهادي با اسم ها و عناوين متفاوت وجود دارد.

    ايشان افزودند: نظارت شوراي نگهبان در انتخابات، استصوابي و موثر است و اين نظارت بخشي از همان حق الناس است و بايد آن را رعايت و حفظ کرد.

    رهبر انقلاب با تاکيد بر ضرورت احراز صلاحيت ها در انتخابات افزودند: شوراي نگهبان مراقبت مي کند که اگر به علت برخي کوتاهي ها، افراد بي صلاحيت، به عنوان نامزد وارد عرصه انتخابات شدند، جلويش را بگيرد و اين حق قانوني، منطقي و عقلي شورا است.

    حضرت آيت الله العظمي خامنه اي حضور پرشور مردم در انتخابات را ضامن حفظ کشور خواندند و افزودند: جمهوري اسلامي به شرط وحدت و انسجام ملت و پرهيز از دو دستگي، بدون ترديد شامل نصرت الهي شده و بر همه دشمنان پيروز خواهد شد.