با تجمع در جامعه الزهرا قم هزاران تن از خواهران طلبه فاجعه منا را محكوم كردند

با تجمع در جامعه الزهرا(س) قم هزاران تن از خواهران طلبه فاجعه منا را محكوم كردند 6 مهر-94
چرا این خبر گنجشک و مناری سربازجو شریعت نداری دراوین نامه اش بازتاب داده است .چونکه این ادعای تجمع هزاران نفر زنان ساندیس خور قمی کجا تجمع کردند که تصاویرشان  در فضای مجازی وو اقعی بازتاب داده نشده است؟

طلاب خواهر جامعه الزهرا(س) قم ديروز با تجمع در محوطه اين مرکز خواستار اتحاد ملت هاي مسلمان براي چاره انديشي اداره حرمين شريفين شدند.
    به گزارش ايرنا، در اين تجمع که بيش از دو هزار طلبه خواهر حضور داشتند، شرکت کنندگان با سر دادن شعارهايي ضايعه اسفناک درگذشت شمار زيادي از حجاج در فاجعه منا را محکوم کردند.

    شرکت کنندگان در اين تجمع با انتشار بيانيه اي تاکيد کردند: ما طلاب جامعه الزهرا(س) به خاک و خون کشيده شدن ضيوف الرحمان و مومنان مهاجر الي الله را که در پي بي کفايتي عربستان به وقوع پيوست و اندوهي بزرگ در جهان اسلام پديد آورد را محکوم مي کنيم و خواستار اتحاد ملت هاي مسلمان براي چاره انديشي اداره حرمين شريفين، هستيم.

    در بخش ديگري از اين بيانيه تصريح شده است: کشتار مردم بي پناه يمن به دست آل سعود و دشمني همراه با نيرنگ و فريب کاري را که در واقع همان دشمني صهيونيستي - آمريکايي است را محکوم مي کنيم.

    در ادامه اين تجمع متولي استان مقدس حضرت معصومه(س) نيز طي سخناني گفت: در دنيا مرسوم است زماني که خطايي اتفاق مي افتد مقام مسئولي که مرتکب خطا شده است به سرعت از مردم عذرخواهي مي کند يا در بسياري از زمان ها استعفا مي دهد، اما آل سعود تاکنون نه مسئوليت حادثه را پذيرفته و نه به لوازم آن ملتزم شده است و حتي يک عذرخواهي خشک و خالي نيز نکرده است.

    وي بيان داشت: خانواده هاي داغدار و همه مردم شريف ايران نيز قاطعانه از رئيس جمهوري که در مقر سازمان ملل است مي خواهند که با همفکري سران کشورهاي اسلامي کميته حقيقت ياب را تشکيل داده و علت دو حادثه خون بار مسجدالحرام و منا را پيگيري کنند.

        
سوء مديريت آل سعود قطعي است
    روحانيون و طلاب مدارس حوزه علميه اراک نيز ديروز در اعتراض به فاجعه منا و بي تدبيري آشکار آل سعود در حفظ امنيت زائران بيت الله الحرام تجمع کردند.

    در اين تجمع که با حضور روحانيون و طلاب مدارس حوزه علميه اراک در مقابل اداره کل تبليغات اسلامي استان مرکزي برگزار شد، طلاب علوم ديني اعتراض خود را نسبت به ناکارآمدي دولت آل سعود نشان دادند.

    حجت الاسلام سيداحمد ميرمهدي مدير حوزه علميه امام خميني(ره) اراک به عنوان سخنران اين تجمع اعتراض آميز با تسليت کشتار زائران بيت الله الحرام گفت: در جريان حادثه منا؛ قضيه سوء مديريت و توطئه نسبت به اسلام و مسلمين قطعي است.

    وي تاکيد کرد: ما روحانيون و طلاب مدارس علميه اراک از علماي جهان اسلام مي خواهيم با آ گاه کردن تمام ملت ها زمينه را آماده کنند که بتوانند مسئله تصدي و اداره بيت الله الحرام، مسجدالنبي و مشاهد مقدسه را از دست اين خائنين خارج کنند.

    وي اظهار کرد: علماي اسلام با برقراري تبادل و ارتباط با همديگر در برابر اين خائنين ساکت ننشينند و چهره اين جنايتکاران که لياقت خادم بودن حرمين شريفين را ندارند، به جهان اسلام شناسايي کنند.

    اين مدرس حوزه علميه، از سران کشورهاي عضو کنفرانس اسلامي درخواست کرد تا به شکل قانوني و اجرايي، سازمان تشکيل دهند که اداره حرمين شريفين از طريق آن به دست همه کشورهاي اسلامي صورت گيرد.  

    
حادثه منا نشانه خيانت آل سعود است
    خبرگزاري رسمي حوزه هم ديروز از سمنان خبر داد، طلاب علوم ديني و روحانيون اين استان در اعتراض به کشتار حجاج بي گناه در منا و مکه خواستار پاسخگويي رژيم آل سعود شدند.

    طلاب علوم ديني اين فاجعه انساني را سند ديگري بر بي آبرويي خاندان سعودي دانستند.

    همچنين به گزارش خبرگزاري ها طلاب و روحانيون و مردم شهرهاي همدان، تبريز، کرمانشاه، ايلام، گناباد، قوچان و بردسکن در تجمعات و راهپيمايي هاي جداگانه ضمن ابراز انزجار از جنايت هاي آل سعود در مراسم حج امسال تاکيد کردند: برائت از مشرکين و جهاد جزو مباني اصلي اسلام است و جهان اسلام بايد براي واداشتن عربستان به پاسخگويي به پاخيزند.