اعزام بیش از 30 هزار دانشجو در قالب 1100 گروه جهادی به مناطق محروم

درتابستان امسال انجام شد؛
اعزام بیش از 30 هزار دانشجو در قالب 1100 گروه جهادی به مناطق محروم  8 مهر -94
داستان منار و گنجشک یعنی همین . چون تمام تجمعات غیر قانونی بسیج دانشجویی که با حمایت نیروی انتظامی برگزار می شود تا علیه ی توافق هسته ای و آمریکا واسراییل شعار دهندماگزیمم چند ده نفر تجاوز نمی کند .حال چگونه است که ادعا شده در تابستان که گذشت 30 هزار دانشجویان بسیجی جهادگر به مناطق محروم اعزام شدند تاکارجهادی شعاری  انجام دهند . آنهم  خدمات جهادی  که خبری از گزارش عملکردشان نیست؟ از سوی دیگر چرا برای فارغ ا لتحصیلان دانشگاهه ا کارو جودندارد تاکه بیکارنباشند؟
بخش خبری: در راستای کمک به محرومیت زدایی و آشنایی دانشجویان با زندگی مردم در اقصی نقاط کشور، تابستان سال جاری بیش از 30 هزار دانشجو در قالب 1100 گروه جهادی به مناطق محروم اعزام شدند.
داود گودرزی رئیس سازمان بسیج دانشجویی دیروز در گفتگو با خبرنگاران افزود: این گروه‌ها در زمینه‌های آموزشی، بهداشتی،فرهنگی، اجتماعی در مناطق محروم فعالیت موثری انجام دادند.
وی همچنین با اشاره به فعالیتهای فرهنگی بسیج دانشجویی گفت: در تابستان امسال و در جریان دوره‌های تشکیلاتی، در مجموع 12 هزار و 300 نفر دانشجوی بسیجی به طور متمرکز و غیر متمرکز در تهران، مشهد و مراکز استان‌ها در دوره‌های فرهنگی،سیاسی، مهارتی، زنان، خانواده، اخلاقی و تربیتی شرکت کردند.
وی افزود: یکی از مهمترین رویکردهایی که بسیج دانشجویی در گروه‌های جهادی به طور ویژه در سال جاری دنبال کرده، بحث کارآفرینی و اشتغال و تولید داخل است.
وی با ابراز تسلیت به دلیل حادثه غمبار منا گفت: درخواست ما به عنوان بسیج دانشجویی جمهوری اسلامی ایران از همه مسلمانان جهان این است که هم به واسطه مرگ مظلومانه بیش از 4 هزار نفر از مسلمان و هم به واسطه‌ای خدشه‌ای که به آبروی خانه خدا و مسلمانان دنیا وارد شده است، اجماعی تشکیل دهند و طی آن مطالبات حقه خود را در این زمینه مطرح نمایند.
رئیس سازمان بسیج دانشجویی همچنین به بیان اولویت‌های این تشکل دانشجویی در سال تحصیلی جدید پرداخت و با بیان این که نشاط سیاسی، علمی و معنوی از جمله اولویت‌های سازمان بسیج دانشجویی در سال تحصیلی 94-95 است، تاکید کرد: ما به دنبال این هستیم که فضای دانشگاه‌ها، فضایی با نشاط و با انگیزه باشد و شرایط برای فعالیتهای علمی و فرهنگی فراهم بوده و از فضایی آرام توام با آزادی فعالیت و بیان برای اساتید و دانشجویان فراهم باشد.
در پایان این نشست از کتابی در نقد «برجام» رونمایی شد.