قاتلی که اشتباهی آدم کشت اعدام می‌شود

قاتلی که اشتباهی آدم کشت اعدام می‌شود  8 مهر – 94
دررژیم قاتلان ولایت فقیه که 37 سال است هرروز قتل وجنایت درآن تبدیل به یک امر عادی شده است . بنابراین بازار قتل واعدام دستگاه فاسد قضاییع  آنگونه داغ است که  برای قتل غیر عمد هم حکم قصاص صادر می  کند

پسر جوانی که تنها به خاطر یک اشتباه لفظی، دست به قتل زده بود، با تایید حکم قصاصش، به زودی اعدام می‌شود.
9
مرداد سال 92 ماموران کلانتری 138 جنت آباد در جریان وقوع یک درگیری مرگبار قرار گرفتند و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و با حضور در محل حادثه به تحقیق در این رابطه پرداختند.
با حضور ماموران مشخص شد که پسر جوانی پس از درگیری با پسری دیگر با چاقو او را کشته و با خودرواش از محل متواری شده است.
بنابراین تحقیقات برای شناسایی قاتل آغاز شد و در نهایت او دستگیر شد.
وی در بازجویی‌ها با اعتراف به جرم خود به ماموران گفت: من در خیابان جنت آباد بودم و برای پرسیدن آدرس در گوشه‌ای پارک کردم. بعد از چند دقیقه من در حال مکالمه با یکی از دوستانم به نام صمد بودم که او را با لهجه محلی سمند صدا می‌کردم. مقتول هم که در کنار من ایستاده بود، به تصور این که دارم در مورد سرقت خودروی سمند آن‌ها که جلوی خانه شان پارک بود، صحبت می‌کنم با من درگیر شد، من وقتی درگیری بالا گرفت با چاقویی که در جیبم داشتم، ضربه‌ای به او زدم و فرار کردم.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، با اعتراف این مرد، پرونده وی پس از بازسازی صحنه جنایت، به شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.
این مرد در این شعبه به قصاص محکوم شد که صبح دیروز قضات دیوان عالی کشور، این حکم را تایید کردند.