نامه‌ها و صدای شما

نامه‌ها و صدای شما  8 مهر - 94
بلندگوهای مدارس و مزاحمت برای همسایگان.
در هفته اول بازگشایی مدارس از مسئولان آموزش و پرورش انتظار داریم که به مدیران تذکر دهند در استفاده از بلندگوهای مدارس مراعات همسایگان را بکنند، چرا که بی‌توجهی به این مهم، منجر به درگیری و جدل‌های فراوان در مناطق مختلف می‌شود.لطفا‍ً با چاپ نامه حقیر، موضوع را به گوش مسئولان ذیربط برسانید.گلمکانی – زنجان
گرفتن مالیات از داروخانه‌ها.
در شرایطی که چندی پیش دیوان عدالت اداری صریحاً و بطور قاطع رای به لغو دریافت حق فنی توسط داروخانه‌ها داده است، متاسفانه شاهد ادامه دریافت آن توسط داروخانه‌ها می‌باشیم!پیشنهاد می‌شود حداقل سازمان امور مالیاتی کشور در این خصوص نسبت به دریافت مالیات از آنان اقدام کند.مبارکی – تهران
* صلواتی از تهران: به گفته پزشکان «شیر» دارای فواید زیادی است خصوصاً برای دانش آموزان. امیدواریم که نسبت به توزیع آن بین دانش آموزان این آینده‌سازان میهن اسلامیمان تلاش جدی از روزهای آغازین سال نو تحصیلی صورت بگیرد.
* اسماعیل حسینی از تهران: چرا کشور ما که یکی از ظرفیت‌هایش به گفته کارشناسان تولید کنجد است، باید از کشور هند روغن کنجد وارد کند؟
* نظری از تبریز: از میدان پردیس تا میدان راه‌آهن تبریز فاقد خط کشی عابر پیاده است و عابران برای گذر از خیابان با خطر روبرو هستند. لطفاً تذکر بدهید تا مسئولان ذیربط اقدام کنند.

* از اهالی محل: ساکنان خیابان علامه طباطبایی خاک سفید چه گناهی کرده‌اند که ماشین‌های سنگین در این محله پارک می‌کنند و شب هنگام با تردد باعث مزاحمت ساکنین می‌شوند؟