كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 6 مهر-94
كيهان و خوانندگان

    پیامی که از طریق پیام های قلابی و ساختگی اوین نامه ی سربازجو شریعت نداری ازموضع ضد آمریکایی وعربستان داده شده است . ثابت می کند که ا عزام برخی سفرای سابق وفرماندهان پاسداران به مراسم حج که منجر به فاجعه در منا درعربستان شد هدفمند بوده است چونکه نشان می دهد که باید دستانی پشت پرده در کار بوده است . چون پس از بازتاب فاجعه  "منا "بهره برداری تبلیغاتی- سیاسی باندهای خامنه ای وپاسداران شروع شده است . طوریکه ربط به سیاست مخالفت به توافق هسته ای داده شده است . نمونه این دوپیام قلابی است : آل سعود مرتب جنايت و خيانت مي کند ولي از اين طرف دستگاه ديپلماسي کشور ما مشغول لبخند زدن با آمريکا يعني ارباب آل سعود است. در اين مدت ديگر اثبات شده است که اين نوع ديپلماسي واداده و انفعالي جواب نمي دهد و فقط باعث تحقير ما مي شود.          * رئيس جمهور روحانی  بايد سفر به نيويورک خود را لغو و با اين کار خود با خانواده هاي داغدار که بيش از 1۶0 نفر هستند اعلام همدردي مي کرد.
        * وقتي عربستان براي بررسي حادثه فجيع منا رواديد به مسئولان کشور نمي دهد انتظار مي رود مقامات بلندپايه کشور پاسخ دندان شکن به اين رفتارهاي سخيف آل سعود بدهند و بر سر منافع ملي و سرنوشت حجاج اعزام شده به اين کشور کوتاه نيايند.    مينايي
        *
به عنوان يک ايراني از رئيس جمهور و وزير امور خارجه کشورمان درخواست مي کنم سفر خود را نيمه تمام رها و به جاي گرفتن عکس يادگاري با جان کري، جنايات آل سعود را تعقيب کنند.
     *
کاش مقامات ديپلماسي دولت به جاي اينکه در آمريکا به گپ و گفت وگو و لبخند زدن با آمريکايي ها مشغول باشند براي رسيدگي به امور حجاج ايراني در عربستان با تعداد بالاي کشته شده کاري مي کردند.     
    *
با عرض تسليت و اعلام همدردي با خانواده قربانيان در منا، نبايد اين فجايع پي درپي شاهزادگان عياش آل سعود را صرفاً به يک سوء مديريت تعبير کرد اينها دنباله سلسله جناياتي است که از شام تا عراق و يمن و ديگر بلاد مسلمين توسط تکفيري هاي تحت حمايتشان سال هاست مرتکب مي شوند و بر آن اصرار دارند. آنها بايد در اسرع وقت در محاکم بين المللي پي گيري و محاکمه شوند. از طرفي جا داشت که حداقل وزير امور خارجه کشورمان سفر خود را به عنوان اعتراض نيمه تمام مي گذاشت و با حضور در صحنه پي گير ماجرا مي شد. در اکثر کشورها اگر چنين حادثه اي براي چند تبعه شان رخ مي داد، روساي آن کشور سفر خود را نيمه تمام مي گذاشتند.    فخرالساعه- جانباز    
    *
آل سعود مرتب جنايت و خيانت مي کند ولي از اين طرف دستگاه ديپلماسي کشور ما مشغول لبخند زدن با آمريکا يعني ارباب آل سعود است. در اين مدت ديگر اثبات شده است که اين نوع ديپلماسي واداده و انفعالي جواب نمي دهد و فقط باعث تحقير ما مي شود.      
    *
آقاي رئيس جمهور بايد سفر به نيويورک خود را لغو و با اين کار خود با خانواده هاي داغدار که بيش از 1۶0 نفر هستند اعلام همدردي مي کرد.
           *
اگر دولت آقاي روحاني در مواجهه با گاوچران هاي آمريکا از منافع ملي نمي گذشت امروز وهابيت عربستان به خود اجازه نمي داد که اينچنين دست به کشتار حجاج در سرزمين منا بزند.      
    *
سايه آمريکا حدود 14 سال است بر سر افغان هاست ولي نتيجه آن شده که بعد از سوريه، کشور افغانستان دومين رتبه را در مهاجر فرستي دارد و ناامني در اين سرزمين بي داد مي کند. آنها که از مذاکره وزير خارجه آمريکا و ايران قند در دلشان آب مي شود ثمرات ارتباط نزديک با آمريکا را مشاهده کنند.    
    *
چه کسي گفته و چگونه ثابت شده که تنها راه پيشرفت در علم و تکنولوژي درگرو رابطه با آمريکاست؟ جوانان ما نشان داده اند که استعداد و ظرفيت جلو بردن کشور بدون وابستگي به غرب را دارند مشروط به اينکه مسئولان کشور به اين حقيقت باور داشته باشند و به جوانان ميدان بدهند.    شهيدي
        *
بچه مثبت شدن آمانو رئيس آژانس فقط براي چند روز است. خيلي زود پرده ها کنار خواهد رفت و آمانو چهره واقعي خودش را درمورد فعاليت هسته اي کشورمان با هدف خوشحال ساختن آمريکا نشان خواهد داد. همان طور که جديدترين اظهاراتش هم نشان مي دهد.     
    *
چرا در کشور کسي نيست از دولت سوال کند چرا وقتي که برجام رد يا تصويب نشده اجراي آن از سوي دولت با چه مجوز قانوني است؟ توهين به مردم و مجلس شاخ و دم ندارد.    
    *
پاسخ حضرت آقا در ديدار جانبازان که اظهار نگراني از نفوذ آمريکا در برجام داشتند بسيار جاي تامل است. حضرت آقا نفرمودند نگراني بي مورد است، همه چيز زير نظر من به خوبي اجرا مي شود. بلکه فرمودند برويد به مجلس بگوئيد، به آنهايي که فکر مي کنيد حواسشان نيست بگوييد! مجلس و خواص در اين مقطع رسالت ويژه اي دارند. چون عده اي بنا دارند آمريکا را مجدداً به کشور بازگردانند. بازديد از پارچين و عنوان تشريفاتي بر آن نهادن واقعاً نگران کننده است.    طباطبائي- قم
        *
چرا نمايندگان محترم مجلس در برابر قانون شکني دولت که از اجراي برجام تصويب نشده دم مي زنند سکوت اختيار کرده اند؟ و چرا هيچ واکنشي از خود نشان نمي دهند؟!    نجاري از کاشان
        *
از نمايندگان مجلس انتظار داريم در بررسي برجام و اعلام نظر در مورد اين موضوع فقط خدا و منافع ملي کشور را مورد ملاحظه قرار بدهند و بدانند ملت پشتيبان هر کسي است که به دنبال عزت اين ملت است.      
    *
مرگ و لعن و نفرين الهي برآل سعود نجس، خبيث و نوکر اسرائيل و غده چرکين و سرطاني منطقه!    دباغ زاده
        *
فاجعه بزرگ منا، توطئه صهيونيستي، آمريکايي، براي مشغول کردن مسلمانان است تا از فلسطيني ها و مسجدالاقصي غافل شوند. سوء مديريت آل سعود تنها جنبه ظاهري قضيه است ولي اهداف بزرگ تري در اين سوء مديريت وجود دارد.        
    *
کشتار حجاج در عربستان آن هم در حال انجام مراسم رمي جمره عقبه خباثت ذاتي رژيم سعودي را نشان مي دهد. اما به اراده الهي حق پيروز خواهد شد و باطل رفتني است.     
    *
اينکه رهبر معظم انقلاب در سکوت مسئولان عالي دولت پيام دادند و اعلام عزاي عمومي کردند به ياد من آورد که در حادثه زلزله بم نيز رئيس دولت اصلاحات در پي اهداف جناحي خويش بود تا اينکه رهبر عزيزمان شخصاً به بم تشريف بردند و دستور سامان دادن به مسائل زلزله زدگان را صادر فرمودند.        
    *
دو هفته از صدور قبض برق دوره جديد منزل بنده نگذشته که با صدور قبض اخطار و جريمه مواجه شده ام. چرا دولت براي درآمدزايي به هر راهي شرعي و غيرشرعي متوسل مي شود و با اين کار اقشار مختلف مردم را بدبين مي کند؟    صادقي
        *
رها شدن سيم هاي کابل برق در معابر مجاور مدرسه راهنمايي نرجس خاتون جمکران و براي اهالي محل به ويژه کودکان خطرآفرين است. از مسئولين امر درخواست رسيدگي دارم.      
    *
مسئولان بازنشستگي کشوري پاسخ بدهند چرا بايد بيمه آتيه سازان حافظ براي بيماران سرطاني سقف پرداخت تعيين و ابلاغ کنند. بنويسيد در دولت گذشته براي پرداخت هزينه درمان سرطاني ها سقفي وجود نداشت.