پيش بيني حضور بيش از يك ميليون دانش آموز و فرهنگي در راهيان نور

پيش بيني حضور بيش از يك ميليون دانش آموز و فرهنگي در راهيان نور 8 مهر -94
بازیک مورد ادعای بسیار بزرگ شاخدار منار وگنجشکی گزارش شده است .برای اینکه وقتی مجموع تجمع و حضور ساندیس خوران بسیجی وغیر بسیجی در همه نماز جمعه های سراسر کشور کمتر از یک پنجم ادعای پیش بینی حضور یک میلیون دانش آموزو فرهنگی درر اهیان  گور نمی شود . معلوم  نیست رای چه سنگ بزرگ علامت نزدن برداشته شده  که تداعی کننده ی داستان تف وتاق و ریش است ؟ چون آخر این تعداد یک میلیون نفر با چه وسایل نقلیه ای قرار است جا به جا یا اعزام شوندو کجا قرار است یک میلیون نفر جاداده و مورد پذیرایی شوند؟! مهمتراینکه همچون سال های گذشته مشخص  نیست براثر تصادفات چه تعداد دانش آموز خواهند مرد و قربانی سیاست جنگ افروزی پاسداران شوند؟

جانشين رئيس سازمان بسيج مستضعفين از آغاز اردوهاي راهيان نور دانش آموزي از ۱۱ مهر خبر داد.
    
سردار علي فضلي به فارس گفت: ما يک قرارگاه مشترک با مسئولان آموزش و پرورش درباره اعزام دانش آموزان، و فرهنگيان به اردوهاي راهيان نور داريم.
    
وي با بيان اين که پيش بيني شده است يک ميليون و 25 هزار دانش آموز و فرهنگي براي سال 9594 به اردوهاي راهيان نور اعزام شوند، گفت: از 11 مهر در بوشهر بر سر مزار شهيد نادر مهدوي، اردوهاي راهيان نور افتتاح مي شود.
    
فضلي افزود: شهيد مهدوي در نبرد با آمريکايي ها و انهدام ناو آنها در خليج فارس مسئوليت داشت و پس از اسارت به دست آمريکايي ها و شکنجه هاي فراوان به شهادت رسيد. به گفته جانشين رئيس سازمان بسيج مستضعفين با توجه به شرايط محيط پيراموني، افتتاحيه اردوهاي راهيان نور در سراسر کشور در بوشهر بر سر مزار شهيد مهدوي، در لانه جاسوسي سابق آمريکا در تهران، در طبس و در بندرعباس برگزار مي شود. فضلي با بيان اين که اعزام امسال به 7 استان شامل 5 استان زميني درگير جنگ و 2 استان دريايي است، گفت: امسال دانش آموزان براي اردوهاي راهيان نور به استان هاي خوزستان، ايلام، کرمانشاه، کردستان، آذربايجان غربي، بوشهر و هرمزگان اعزام مي شوند.