كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی کیهان 8 مهر -94
كيهان و خوانندگان
پیام های قلابی و ساختگی اوین نامه ی کیهان علیه ی عربستان و مخالفت با توافق هسته ای ودولت روحانی و دست دادن ظریف بااوباما که مثل همیشه  ساخته و پرداخته شده است .

    * رئيس جمهور محترم بايد بداند که کشور ايران يک ابرقدرت اسلامي و در پي ايجاد يک تمدن اسلامي است و نبايد آن قدر ضعيف برخورد کند که به وزير امور خارجه کشورمان ويزا و اجازه ملاقات با وزير امور خارجه آل سعود ندهند. از مجلس مي خواهيم در اين مقطع حساس به وظيفه حساس خود عمل کند.    ستوده نيا - اصفهان
    *
مردم بي عملي دولتي را که شعار «تدبير و اميد» را يدک مي کشد در حج امسال و در عدم تحرک موثر رئيس دولت در قبال جنايتي با بيش از 600 کشته و مجروح و مفقود ايراني لمس نمودند! اين سفر بيش از جان هاي ميهمانان خداوند قداست داشت که حتما بايد پنج روز طول مي کشيد؟    زينتي
    *
ندادن رواديد به مسئولان کشور توسط عربستان براي پيگيري امور زائرين حج و همچنين نپذيرفتن وزير خارجه ايران توسط همتاي سعودي ايشان در نيويورک بايد درس عبرتي براي دولتمردان ما باشد که عجولانه پيام تبريک براي آل سعود نفرستند و شان و منزلت ايران را در روابط بين الملل حفظ کنند.    سوري از تهران 
    *
روز 2 مهر که سفر رئيس جمهور آغاز شد دولت اين سفر را پنج روزه اعلام کرد. پس تبليغات درباره نيمه کاره گذاشتن سفر ديگر چيست؟ رئيس جمهور اگر دل در گرو ملت غم زده داشت مي بايست همان روز اول حادثه برمي گشت. ممکن است که مردم رجل سياسي نباشند ولي عملکرد افراد را خوب رصد مي کنند.
       *
توهين هاي آل سعود پست و بي ارزش به کشورمان ديگر براي هيچ ايراني قابل تحمل نيست. جمله هرگز يک ايراني را تهديد نکن شعار بود يا يک راهبرد؟
     *
تجربه روزهاي اخير ثابت کرد افرادي که عزت پاسپورت ها را در دست استکبار و شيطان بدانند به دست همان ها تحقير مي شوند.
      *
بنده به عنوان يک جانباز 70 درصد، بسيار متاسفم که آقاي رئيس جمهور و وزير امور خارجه در حادثه خونبار منا، سفر به نيويورک را ادامه دادند و حالابراي تشييع جنازه اين شهدا به کشور باز مي گردند.
        *
آيا خدا راضي است به دليل منفعل بودن مسئولان دولت، کاري براي حجاج مظلوم ايراني که در عربستان زير دست و پا له شدند و به شهادت رسيدند صورت نگيرد؟ چه چيز باعث شده است که ما امسال اين جسارت و جنايت را شاهد باشيم و نتوانيم عکس العمل نشان بدهيم. آيا وزارت امور خارجه ما نبايد به اين فجايع حاکميت پست و فاسد آل سعود واکنش قاطع و عبرت آموز نشان مي داد؟    * از سفر 6 روزه آقاي رئيس جمهور به آمريکا پنج روز آن به گپ و گفت وگو و لبخند زدن با آمريکايي ها و غربي ها سپري شد. روز آخر را به احترام حجاج کشته شده کشورمان به ايران بازگشته اند؟ مسئولين هر کاري خواستند بکنند ولي شعور مردم را دست کم نگيرند، چون اين سنگيني غم ملت را بيشتر مي کند.    عليمرداني
    *
اگر ما مردم ايران براي آقاي رئيس جمهور ارزش داشتيم ايشان از سفر به آمريکا چشم مي پوشيد و يا سفر را نيمه تمام رها مي کرد. از قول بنده بنويسيد الان که برگشته اند چه فايده اي دارد؟ ما ايشان را به خدا واگذار کرده ايم.    مشايخي
    *
به عنوان يک روحاني مي گويم سياست خارجي اين دولت با کشورمان چه کرده است که وزير امور خارجه ما از وزير خارجه دولت مجرم عربستان وقت ملاقات بخواهد و او نپذيرد. آخر چقدر کوتاه آمدن!؟
        *
دولت محترم چنين مطرح مي کرد که يک ديپلماسي قوي در سطح جهاني دارد اما چرا با اين ديپلماسي قوي نتوانسته در سازمان ملل، نيروهاي بي طرفي را براي پيدا کردن مفقودان حادثه منا بفرستد! اين نشان مي دهد که ما در برجام نقد داديم و نسيه گرفتيم و نتوانستيم با ديپلماسي قوي دنيا را به خضوع در برابر خود واداريم.
    *
از ديدن صحنه کشتار جمعي حجاج در عربستان شوکه شدم ولي ناراحتي ام وقتي بيشتر شد که آقاي رئيس جمهور به احترام خانواده هاي عزادار در سراسر کشور سفر خود به آمريکا را رها نکرد و چند روز آن جا ماند.    محموديان
    *
پنج روز ماندن آقاي رئيس جمهور در آمريکا در اين شرايط سنگين روحي رواني که براي مردم پيش آمده چه مفهومي داشت. براساس قرائن قريب 500 نفر از هموطنان ما مظلومانه کشته شده اند.
    *
از رئيس جمهور محترم مي پرسم آيا برجام براي ملت است يا بر جان ملت؟ انتظار مي رفت در برخورد با آل سعود خبيث از موضع غيرت و اقتدار وارد شوند. اين برخورد ضعيف و منفعل اگر در قضيه برجام هم وجود داشته بايد گفت در آستانه ورود به يک مصيبت طولاني هستيم.
    
لطفي - خميني شهر و    * آيا به آقاي ظريف بايد تبريک گفت که پاسخ تبريک خود به انتخاب وزير خارجه دولت خبيث و کثيف آل سعود را گرفت؟! 
     *
اينکه در فاجعه منا ماموران سعودي از کمک رساني به مجروحين حادثه ممانعت کرده اند عمق کينه و خباثت آل سعود را نشان مي دهد. دولتمردان ما که شيوه تنش زدايي خود با امثال رژيم عربستان را به رخ مي کشيدند، نتيجه کار خودشان را مشاهده کنند.
    *
به خانواده هاي داغدار فاجعه منا تسليت عرض مي کنم. اين دولتي که دم از بازگرداندن اعتبار به پاسپورت ايراني مي زد، امروز کارش به جايي رسيده که کشور عربستان جواب وزير امور خارجه را هم نمي دهد. در اين دو سال با مشکلات زيادي روبه رو شديم. ولي اين روزها خيلي زجرآور است.
     *
با توجه به بالابودن تعداد زائرين کشته شده ايراني در منا هيچ بعيد نيست که اين حادثه يک توطئه شيطاني طراحي شده از قبل توسط حکام فاسق عربستان بوده باشد.
      *
نتيجه نشست هاي کميسيون ويژه برجام با آن همه ابهام فاجعه آفرين برجام چه شد؟ آقايان رئيس جمهور و وزير امور خارجه بدون اعتنا به قتل عام هزاران نفر در موسم حج امسال که احتمالا500 نفر از آنها از هموطنان مظلوم کشورمان هستند با لبخند بر لب و تعهد کامل بر اجراي برجام دست سران کفر را فشرده و عکس يادگاري مي گيرند.    محمدرضا فخرالساعه - جانباز
    *
از اعضاي کميسيون ويژه برجام تقاضا داريم نمايندگان را متقاعد کنند که هنگام راي دادن به تصويب برجام، به شهداي دفاع مقدس اقتدا کنند و لاغير.
     *
به آقاي روحاني بفرماييد هنوز برجام به تصويب نرسيده از قول خودش مي گويد همه مردم موافقند. لطفا از جانب ما حرفي نزنيد.
       *
دبير ستاد مسکن مددجويان بهزيستي از پشيماني مددجويان اين سازمان نسبت به تحويل گرفتن مسکن مهر به دليل افزايش متوالي قيمت ها خبر داد. نمي دانم اين کليد کذايي کي و کجا مي خواهد مشکلات مردم تورم زده را حل کند!
    * 2
ماه است که بيمه تکميلي ما جانبازان تمام شده و کسي نيست که به داد ما برسد. از سويي با داغ فاجعه منا روبه رو هستيم از سويي ما با بيماري دست و پنجه نرم مي کنيم. مقامات دولت هم پنج روز در نيويورک جاخوش کرده بودند!
    *
دولت جنايتکار عربستان به عنوان مسئول اصلي حوادث مکه و منا بايد به صورت رسمي و در نهادهاي بين المللي پاسخگوي اين جنايات دلخراش باشد. مسئولان کشورمان بايد از طريق مراجع بين المللي پيگير اين فاجعه خونين باشند تا مسببان آن به سزاي اعمالشان برسند.    منصور خامسي
    *
با بي اعتنايي دولت به ارائه لايحه برجام براي بررسي در مجلس، اکنون مجلس وظيفه سنگيني بر دوش دارد و نبايد بگذارد حق ملت ضايع شود چرا که در برجام به منافع ملت ايران بي توجهي شده است.    فيروزنيا
    *
راه روستاي دنبه رود الموت شرقي با همت و تلاش و کمک خود اهالي روستا بازگشايي شد و مورد بهره برداري قرار گرفت. جالب اينکه هيچ اداره و سازمان دولتي در اين کار عمراني دخالت نداشت.