كيهان و خوانندگان

دروغ نامه ی  کیهان 12 شهریور - 94
    كيهان و خوانندگان
پیام های قلابی و ساختگی اوین نامه ی کیهان

    * راه خير و صلاح در پيش روي دولت اين است که رهنمودها و توصيه هاي رهبر معظم انقلاب در جمع اعضاي دولت را به صورت کتبي به کليه دستگاه هاي مسئول ابلاغ کند و با تعيين وقت بخواهد که گزارش کارهاي انجام شده براي تحقق آنها به بالاارسال شود. اين اقدام دولت گام مهمي در همدلي با ملت که دلداده رهبر خود هستند خواهد بود.       
    *
آغاز نمايش جهاني فيلم محمدرسول الله (ص) ساخته آقاي مجيد مجيدي را تبريک مي گويم. ان شاءا... اين فيلم، مايه جذب و هدايت و دلدادگي بيشتر مخاطبان سراسر جهان به اسلام ناب محمدي(ص) خواهد شد.       
    *
چرا بايد غفلت دولتمردان و نمايندگان مجلس به جايي برسد که يک رسانه مردمي مثل کيهان تعطيلي بي جاي مجلس را تذکر بدهد. آيا نمايندگان مجلس نمي دانند که بر جايگاه بزرگاني مثل مدرس تکيه زده اند؟ پس نبايد نسبت به سرنوشت يک کشور بي توجه باشند.    عليمرداني    
    *
سخنگوي قوه قضائيه اعلام مي کند از مهدي هاشمي در زندان گوشي تلفن همراه و سيم کارت و 30 سکه طلاکشف شده است! ولي تا آنجا که ما مي دانيم در ساعت اول ورود زنداني به زندان، لباس و وسايل همراهش را تحويل مي گيرند و يک دست لباس مخصوص زندان به او تحويل مي دهند. چه چيزي باعث شده با ايشان چنين رفتاري نداشته باشند؟    پيش بهار    
    *
دشمن مستکبر و مکار به شدت با ابزارهاي فرهنگي برنامه نفوذ در باورهاي بچه هاي ما را دارد. شبکه هاي ماهوار ه اي - اينترنتي با جديت به دنبال بي هويت کردن نسل دهه سوم و چهارم انقلاب است اگر غفلت شود همه متضرر خواهيم شد.       
    *
در توافق هسته اي از سوي ايران 150 مورد تعهد داده شده است. در اين تعهدات با امضا باشد يا بي امضا نفس عمل مهم است. بنده معتقدم به جاي سرگرم شدن به کلمات و الفاظ اجازه بدهند مسائل از طريق مجاري قانوني و با تکيه بر خرد جمعي حل و فصل گردد.     
    *
وقتي در توافق هسته اي (برجام) آمده که ايران يکسري تعهدات را گردن مي گيرد يعني اينکه ملزم به رعايت آنها شده است. بنابراين بيان اينکه چيزي را امضا نکرده ايم، چيزي را عوض نمي کند.       
    *
اين سخن که چيزي امضا نشده که مجلس بخواهد بررسي کند حرف تازه اي نيست چرا که تعهد اگر امضا شده باشد نياز به بررسي ندارد و اصولااين بررسي فايده اي ندارد. تعهدات امضا نشده را بررسي مي کنند که آيا اجراي آن به صلاح کشور هست يا نه.     
    *
چرا يارانه ها و مسکن مهر که با همه کاستي هاي قابل رفع آنها مايه اميد قشر مستضعف هستند سبب نگراني دولت يازدهم شده اند؟ علت اين ناهمدلي دولت با مردم چيست؟     
    *
همسر جانبازم در اين مدت که شاهد بي توجهي دولت به ارزش ها مي باشد آب شده است. چون متاسفانه برخي از مقامات دولتي در برابر شلتاق هاي دشمنان ساکتند ولي از انتقاد هموطن خود سخت برمي آشوبند و عنان از کف مي دهند.   محموديان
        *
بي رغبتي شديد دولت به اظهار نظر مجلس در مورد برجام، حمل بر بي اعتقادي دولت به شعار يکسان بودن همه در برابر قانون و در راس امور بودن مجلس خواهد شد مردم وقتي اين رفتار را در کنار ديگر رفتارهاي حاکي از بي اعتقادي مسئولان به نظرات امام راحل بگذارند ممکن است به نتيجه گيري تلخي درباره مسئولان اجرايي برسند.      
    *
به اين نتيجه رسيده ام که هجمه سازمان يافته به شوراي نگهبان به نام انتخابات، پوششي است براي ممانعت از بررسي برجام در مجلس شوراي اسلامي!        
    *
با توجه به حساسيت انتخابات در پيش رو شايسته است شوراي محترم نگهبان با نهايت دقت و با چشماني باز اقدام به تاييد صلاحيت افراد نمايد تا منافقاني که در دوره هايي با قيافه هاي حق به جانب وارد مجلس شدند نتوانند مجددا با دورزدن نظام، تاييد و وارد مجلس شوند. از کيهان هم انتظار دارم با نگارش مقالات و يادداشت هاي بيشتر هم به بصيرت افزايي جامعه کمک کند و هم شوراي محترم نگهبان را در اين برهه حساس ياري نمايد.    عصار- تهران
        *
با توجه به نظر اخير رئيس جمهور محترم در مورد مجلس دوره اول انقلاب اسلامي، بايد گفت که در آن دوره ماهيت منافقين تا حد زيادي براي مردم افشا شده بود و نماينده مستقيم نداشتند و فقط نمايندگان ليبرال در مجلس اول حضور داشتند. از رئيس جمهور محترم خواهشمندم نظريات و مواضع آقاي هاشمي رفسنجاني و حتي خود را در مجلس اول عليه ليبرال ها و ليبراليزم مجددا مطالعه، تحليل و منتشر کنند تا نسل جديد تصوير واقعي تري از آن دوره داشته باشد.    شکوهي دبير تاريخ
        *
مسئولان دولت در ايام مذاکرات هسته اي اعلام مي کردند که تحريم ها يکجا برداشته مي شود ولي حالامفاد برجام و قطعنامه شوراي امنيت از برداشته شدن 8 ساله و گاه بيشتر آن به شرط رضايت قاضي بدسابقه اي به نام آژانس حکايت دارد.       
    *
پس چرا اين توافق هسته اي هيچ اثر ملموسي در پروژه هاي مسکن مهر نداشته و هر روز که مي گذرد شرايط تحويل اين خانه ها بيشتر و سنگين تر مي شود.    
    *
اينکه در وزارت ارشاد از آواز خوان حامي فتنه و ضد انقلاب حمايت مي شود مي توان آن را به حساب نفوذ عوامل فتنه در بدنه مديريتي اين دستگاه گذاشت. ولي صداوسيما چرا بايد خبر مربوط به اين عنصر فاسد را در اخبار 20:30 پوشش دهد؟!       
    *
حرف هاي اخير وزير ورزش و جوانان درباره فوتبال حرف دل مردم است.       
    *
از مسئولين امر درخواست مي شود به بيماران و معلولان از کار افتاده بهزيستي بيشتر رسيدگي کنند. با اين تورم و گراني، اين حقوق اندک فقط کفاف خريد نان خالي را مي دهد.    عالي نژاد- اردبيل
        *
شرکت ايرانسل هر روز 5 پيام براي هر مشترک پيامک کرده و بابت هر پيام مبلغي از موجودي شارژ کسر مي کند. براي قطع اين پيامک ها اقدام کرده ايم ولي دست از اين کار خود برنمي دارند. چرا؟
          *
سه سال است که پروژه زيرگذر ضلع جنوبي خيابان پيروزي مقابل ايستگاه مترو شيخ الرئيس در حال احداث مي باشد. احداث اين زيرگذر به طول 20 متر تا چه مدت ديگري به طول خواهد انجاميد؟    رحماني