(تصویر) تفریح رسایی

دوتصویر تفریح حمید رسایی ومحصولاتش   14 شهریور -94
توی کتاب های تاریخی آمده بود که تیمور لنگ از سربازی به سرداری رسید.  ولی جایی  شنیده نشده بود که یک آخوند هفت خط حوزوی،  نماینده ی  همیشه در حال فریاد وعربده کش   مجلس سوپر دمکراتیک شود . سپس این  آخوند به صیفی کاری وباغداری برسد و محصول برداشت کند.البته این آخوند ماه روزه ای امسال یک  سفری هم  به فرنگ داشت .چون به نوروژ رفت تا درآنجا از رژیم و برنامه هسته ای دفاع و باتوافق هسته ای مخالفت کند.
ناگفته نماند که وی عضو جبهه پایداری وابسته به مصباح یزدی است .چون شاگرد ومرید وی  می باشد . برای همین رابطه ی خوبی با رفسنجانی واعضای خانواده اش ندارد .همانگونه که باروحانی و دولت تدبیر وامید و اعتدال وی هم خوب نیست . چون رابطه حسنه ای با خامنه ای وپاسداران به خصوص حاج حسین شریعتمداری  مدیر مسئول روزنامه ی وزین و افشاگر کیهان دارد.
مهمتراینکه چون به شدت از برنامه ی هسته ای حمایت می کند .پس با توافق هسته ای مخالفت می کند وضدیت شدید باآمریکا وانگلیس و اسراییل دارد. دراین رابطه نه  همیشه  پیرامون این موضوع در مجلس ارتجاع نطق های آتشین افشاگرانه می کند که مدام گیر به جواد ظریف می دهد .تاجاییکه وی را در مجلس ارتجاع با صدای بلند خائن خطاب کرد .
بگذریم چون ماهنامه 9 دی وی تعطیل شده  و خیلی بدجور شاکی است. ازطرف دیگر دستآورد عملکرد دفاع هسته اش هم برایش رضایت بخش نبوده است .چون در روند جنگ باندی موافق ومخالف هسته ای، سیاست  توافق هسته ای با چاشنی زهرخوران غالب شد.
 ازسوی دیگر هرچه با جمع آوری امضا برای سئوال وپرسش وزرای دولت روحانی  در مجلس ارتجاع که همراه با اخطار وکارت زرد وسرخ واستیضاح  بوده است تا دولت  روحانی  منصرف از پیگیری  مذاکره  هسته ای گردد . یااینکه  وادار  به ارائه ی لایحه توافق هسته ای به مجلس ارتجاع شود اما چون اینگونه فعالیت و اقدامات رسایی کارساز نبوده است . بنابراین سرخورده شده است .به خصوص که چاق وعصبی است ومشکل بیماری قلبی هم دارد . پس به نظر می رسد  که باید تجویز شده باشد که وی باید برای حفظ سلامتی اش تفریح سالم و مفید داشته باشد . بنابراین بالبیک گفتن به اقتصادجهادی - مقاومتی رهبرش خامنه ای و در شرایط بحران آب روی به صیفی کاری  وکاشت درخت میوه ای آورده است و  محصول کشت و  کارش را اینترنتی کرده تا در معرض دیدهمگان قرار گیرد و بدانند این آخوند هفت همه کاره است.
فراموش نشود که گرچه  اقدام رسایی جنبه تفریح دارد .ولی در اصل پیام سیاسی- هسته ای دارد .چون به خوبی می داند که سرمایه گذاری بیش از دو دهه ی برنامه وتأسیسات واهداف هسته ای با قبول زهرآتش بس وتوافق هسته ای همانی شده است که وی  از محصولات صیفی کاری و کاشت  درخت میوه ای برداشت کرده که در تصویرتفریحی اش در صفحه شخصی ایستاگرامش به نمایش گذاشته که چنین است :
  حمید رسایی  محور انتشار تصویرشر نوشته است: <<قبلا تصویری از سبزی کاری روی پشت بام گذاشته بودم>>. برخی از دوستان عضو این صفحه به شوخی و برخی از مخالفینم هم جدی، در کامنت ها پیشنهاد داده بودند که فعالیت های سیاسی اجتماعی را رها کنم و این کار را ادامه بدهم! توصیه آنها باعث شد تا کاشت چند درخت کوچک (شلیل، سیب، انگور) را هم تجربه کنم. محصول تابستان امسال دو خوشه انگور، یک شلیل و این هم تصاویر کاشت بوته خیار و برداشت محصول آن است. درا دامه برای نتیجه گیری یا دادن پیام به مخاطبانش افزوده رسیدگی به گل و گیاه و سبزی و... را دوست دارم. این کار در کشمکش های داغ سیاسی فرهنگی، نوعی تفریح و باعث آرامش و افزایش روحیه (قابل توجه مخالفین محترم) برای فعالیت های بیشتر می شود. از مزاح گذشته، پیشنهاد می کنم تجربه کنید. کمی صبر و حوصله و سلیقه لازم است.
بهرحال حمیدر سایی نگفته است که منزلش کجاست .مساحت و زیر ساخت وارزش آن چقدر است؟ موکلان وی کیستند؟ برای شان چه اقدامی کرده است؟ چه احساسی نسبت به کارتون خوابان و کودکان کارخیابانی وحاشیه نشینان دارد؟
(تصویر) تفریح رسایی
(تصویر) تفریح رسایی

حمید رسایی نماینده مردم تهران تصویری جالب را در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرد.رسایی با انتشار تصویر زیر نوشت: «قبلا تصویری از سبزی کاری روی پشت بام گذاشته بودم. برخی از دوستان عضو این صفحه به شوخی و برخی از مخالفینم هم جدی، در کامنت ها پیشنهاد داده بودند که فعالیت های سیاسی اجتماعی را رها کنم و این کار را ادامه بدهم! توصیه آنها باعث شد تا کاشت چند درخت کوچک (شلیل، سیب، انگور) را هم تجربه کنم. محصول تابستان امسال دو خوشه انگور، یک شلیل و این هم تصاویر کاشت بوته خیار و برداشت محصول آن است. رسیدگی به گل و گیاه و سبزی و... را دوست دارم. این کار در کشمکش های داغ سیاسی فرهنگی، نوعی تفریح و باعث آرامش و افزایش روحیه (قابل توجه مخالفین محترم) برای فعالیت های بیشتر می شود. از مزاح گذشته، پیشنهاد می کنم تجربه کنید. کمی صبر و حوصله و سلیقه لازم است».رسایی چندی پیش این تصویر را که مربوط به سبزی‌کاری در منزلش است را منتشر کرده بود. . منبع فرارو