نامه‌هاو صدای شما

نامه‌هاو صدای شما 10 شهریور -94
*عبداللهی از تهران: به شهردار تهران بگویید چرا پروژه تقاطع امام علی(ع) و خیابان خاوران و پل روگذر آن را نیمه‌کاره رها کرده‌اید؟ چرا بین جنوب و شمال شهر تبعیض می‌گذارید؟
*
یک شهروند تهرانی: چرا عوارض شهرداری خودروها هم در زمان تمدید بیمه‌نامه شخص ثالث توسط شرکت‌‌های بیمه دریافت می‌شود و هم در زمان خرید و فروش خودرو توسط سازمان ثبت اسناد؟
*
طاهری وفا از شهریار: با وجود اینکه در صفادشت شهریار خانوارهای بسیاری در آن منطقه زندگی می‌کنند، نمی‌دانم چرا نانوایی در این منطقه راه‌اندازی نمی‌شود؟
*
یزدانی از تهران: معضل فساد و سختی ازدواج در کشور، به مسکن و اجاره‌های نجومی آن برمی‌گردد که هیچ جوانی را یارای مقابله با آن نیست. به مسئولان بگویید تا زمانی که این معضل حل نشود، بخشی از مشکلات و مفاسد کشور همچنان لاینحل باقی خواهد ماند.
* رضایی از تهران: با وجود پرداخت شدن حقوق چندماهه بازنشستگان ذوب آهن، چرا معوقات حقوق فروردین این افراد پرداخت نمی‌شود؟
* از اهالی لواسان: چرا شهرداری لواسان تنها دکه روزنامه‌فروشی را به یکی از خیابان‌های فرعی این منطقه منتقل کرده و به این شکل خرید روزنامه برای مردم لواسان مشکل شده است. لطفا پیام من را به گوش مسئولان ذیربط برسانید.
قطارها قدیمی، قیمت‌ها جدید!
قیمت بلیت قطار نسبت به سال‌های گذشته افزایش قابل چشمگیری یافت و مدارس‌هایی که دانش‌آموزان را به گردشگری و نیز شهرهای مذهبی مانند مشهد می‌برند، از پس پرداخت هزینه‌های این چنینی برنمی‌آیند. بنده به شرکت رجا پیشنهاد می‌دهم حداقل برای مدارسی که قصد دارند دانش‌آموزان را به سفرهای زیارتی ببرند، حداقل تخفیف‌های مناسبی در نظر بگیرند.عطاری – تهران
پیشنهاد به دولت

دولتمردان به جای اینکه قیمت حامل‌های انرژی را افزایش دهند، بازرسان ویژه‌ای را به کار گیرد تا به دزدی برق و انرژی که ارقام آن هم خیلی بالاست، برای همیشه پایان دهد.بنده با داشتن یک اسپیلت در حالی حداقل هر ماه 110 تا 130 هزار تومان پول برق می‌دهم که یکی از همسایگان ما با داشتن دو اسپیلت هر ماه قبض حداکثر 30 هزار تومانی برایش می‌آید! آیا این انصاف است؟عبدالله – تهران