نماينده سنندج در مجلس: اقتصاد مقاومتي درحد شعار و همايش باقي مانده است

نماينده سنندج در مجلس: اقتصاد مقاومتي درحد شعار و همايش باقي مانده است  17 شهریور - 94
از ابتدا هم  این شعار اقتصاد جهادی-مقاومتی  خامنه ای  انحرافی وپوششی برای دفاع از برنامه ی هسته ای ودور زدن تحریم ها بوده  است که از سوی پاسداران پیشنهاد داده شد .برای همین نه این شعار کاربر مثبت نداشته که برعکس منفی بوده و آنگونه به شدت گندش درآمده است که در بازار مکاره اعتراف می شود که در حدشعار باقی مانده است .

نماينده مردم سنندج در مجلس شوراي اسلامي اظهارداشت: سياست هاي اقتصاد مقاومتي درحد شعار و همايش باقي مانده و در عمل کارجدي در مورد آن نشده است.
    سيد احسن علوي درگفتگو با ايسنا با اشاره به تاکيد مجدد رهبر معظم انقلاب براجراي سياست هاي اقتصاد مقاومتي در ديدار با اعضاي مجلس خبرگان گفت: جهان سلطه به دنبال نا آرامي و ناپايداري درخاورميانه است و سياست هاي ما بايد براي مقابله با اين مسئله باشد تا به لحاظ اقتصادي وضع مطلوبي داشته باشيم.وي افزود: درجهان امروز اقتصاد تک محصولي پاسخگوي نياز کشورها نيست و ما بايد از اين وضع خارج شويم و خود را در مقابل پديده هاو دسيسه هاي دنياي امروز بيمه کنيم و اين موضوع تنها با عمل به سياست هاي اقتصاد مقاومتي شدني است.

    اين عضو کميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي تصريح کرد: در سالهاي اخير قوانين مناسبي براي تحقق اين موضوع در مجلس تدوين و تصويب شده است.