نامه‌ها وصدای شما

نامه‌ها  وصدای شما 13 شهریور -94
قبض‌های نجومی برق!
قبض برق مصرفی ما همیشه حدود 30 هزار تومان برایمان صادر می‌شد، اما این دفعه حدود 160 هزار تومان ارسال شده، درصورتی که به لوازم خانگی منزل نه چیزی اضافه و نه کم شده است! با توجه به اینکه در فصل گرم تابستان از کولر بیشتر استفاده شده این مبلغ می‌تواند 2 یا نهایتاً 3 برابر مبالغ قبل باشد نه اینکه حدود 5 برابر بیشتر؟!یک مشترک برق – تهران
حقوق
مردم از مسئولان و دولتمردان انتظار دارند بیشتر به فکر حقوق و دستمزد کارگران و حقوق بگیران جامعه باشند، چرا که درحال حاضر کارگران تا بیستم هر ماه حقوق خود را دریافت نکرده‌اند و با صاحبخانه‌ها و اعضای خانواده خود با مشکل روبرو می‌شوند.
جا دارد مسئولان در مورد حقوق کارگران ترتیبی اتخاذ نمایند که کارفرما حقوق کارگران را سر هر ماه به حساب‌شان واریز کنند.یک کارگر عائله‌مند - تهران.
خانم صلواتی از تهران: اخیراً مغازه‌هایی در اکثر نقاط تهران باز شده که سبزی‌های خرد شده را به فروش می‌رسانند و مردم هم خیلی از این موضوع استقبال کرده‌اند. آیا وزارت بهداشت نظارتی بر روی این مغازه‌ها دارد؟
*
نخستین از تهران: چرا باید مسافران ایرانی به مقصدهای توریستی در ترکیه به جای مقصد اصلی با یک توقف اضافی در شهرهای غیرتوریستی در مجموع چهار توقف در مسیر رفت و برگشت خود داشته باشند؟ آیا هزینه این توقف‌ها به جیب دولت ترکیه می‌رود یا آژانس ها؟! از همه مهم‌تر آیا در این توقف‌های اضافی امکان به خطر افتادن جان مسافران نیست؟ لطفاً مسئولان ذیربط پاسخگو باشند.
*
افشانی از شهریار: پل عابر شهرک شهید مطهری محله «بابا سلمان» خادم آباد برای استفاده سالمندان اصلاً مناسب نمی‌باشد. این پل باید به پله برقی مجهز شود تا سالمندان به سهولت بتوانند از آن استفاده کنند.
* خانم خدادادی از اراک: از مسئولان آموزش و پرورش سئوال شود پاداش پایان خدمت بازنشستگان فرهنگی چه زمانی به آنها پرداخت می‌شود؟
* مرادی از تکاب: حدود 10 کیلومتر از جاده تکاب به دیواندره بیش از 30 سال است خاکی می‌باشد و آسفالت نشده، از مسئولان تقاضای رسیدگی داریم.
* خانم کریمی از کرج: از مسئولان ذیربط تقاضا می‌شود به وضع نابسامان اتوبوس‌های خط مترو باغستان رسیدگی کنند.