نامه‌ها وصدای شما

نامه‌ وصدای شما 21 شهریور – 94
برق‌گرفتگی مردم با قبض‌های تابستانی!؟
قبض‌های برق تابستان سالجاری (تیر و مرداد) که این روزها کم‌کم به دست مشترکین می‌رسد، صدای خیلی‌ها را در آورده است. برخی از دو برابرشدن قبوض می‌گویند و برخی مثل خود ما از چهار برابرشدن قیمت برق صحبت می‌کنند.ما که به لوازم برق منزلمان چیزی اضافه نشده، الا اینکه کولر بدلیل گرما اکثر اوقات روشن بوده، چرا اینقدر اختلاف قیمت نمی‌دانم؟!لطفا مسئولان پاسخ شفاف دهند.یک مشترک برق – تهران

* مسیبی از تهران: اتوبوس‌های خط میدان بهارستان – بلوار ابوذر اکثرا مستعمل و کارکرده هستند و باعث مشکل برای مسافران می‌شوند امیدواریم که اتوبوسرانی اتوبوس‌های جدید و کولردار را جایگزین آنها نماید. همچنین چون این خط در محدوده دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب قرار دارد اکثرا مسافرانش دانشجویان هستند که باعث شلوغ‌شدن اتوبوس شده و برای مسافران بین راهی جایی برای سوارشدن (نشستن پیش کش!) نیست. لطفا تعداد اتوبوس‌ها را افزایش دهید.
* یک شهروند تهرانی: از شهرداری تهران سئوال دارم که ساکنان خانه‌هایی که در محدوده طرح ترافیک قرار دارند چطور باید از اتومبیل‌های خود استفاده نمایند. حداقل یک کارتی، یا تسهیلاتی قائل شوند (البته با رویت سند ملک) که این افراد بتوانند از محدده طرح ترافیک خارج شوند.
* یک مسافر همیشگی: از شهرداری مناطق 16-19-15 تقاضامندیم به وضعیت آسفالت بزرگراه آزادگان حدفاصل اتوبان امام علی(ع) تا خیابان شهید رجایی رسیدگی نمایند. واقعا بعضی جاهای این بزرگراه از چاله گذشته و به چاه تبدیل شده است!
*
از اهالی محل: کوچه شهید «خسرونژاد» منشعب از خیابان شهید کفایی امانی (زرین نعل سابق) احتیاج به ترمیم و آسفالت جدید دارد. از شهرداری منطقه 12 خواهشمندیم به این مشکل رسیدگی نمایند
*
اسماعیل حسینی از تهران: می‌خواستم بدانم واقعا اعضای شورای شهر تهران چه نقشی در مدیریت و بازدارندگی شهرداری و سایر نهادهای ذینفوذ که توانستند باغ‌های تهران را تبدیل به برج‌های کوچک و بزرگ کنند، داشته است؟