نامه‌ها صدای شما

نامه‌ها صدای شما 16 شهریور -94
بدهکاران کلان بانکی را فراموش نکنیم
مدتی است که دیگر حرفی از بدهکاران کلان بانکی در رسانه‌ها نیست وگویی این موضوع مهم به فراموشی سپرده شده است. فکر می‌کنم 100 هزار میلیارد بدهی چنین افرادی به بانک موضوعی است که رسانه‌ها باید آن را بطور مدام پیگیری کنند تا به نتیجه برسد.از قوه قضاییه هم تقاضا می‌شود با قاطعیت این پول‌ها را به بیت‌المال برگرداند و ماجرا مشمول مرور زمان نشود.محمود اسلامی – تهران
رسیدگی به هزینه‌های اصلی مردم
در حال حاضر بیشتر از گوشت و میوه، این اجاره‌خانه‌ها، هزینه‌های درمانی، مدارس، تحصیل بچه‌ها و هزینه رفت وآمد است که بار سنگین اقتصادی را متوجه خانواده‌ها می‌کند. گوشت و میوه را می‌شود نخورد، ولی آیا می‌شود اجاره خانه را نداد؟ می‌شود بیماری را درمان نکرد؟ پس دولت محترم تدبیر وامید بیش از هر چیز دیگر به فکر حل مشکلات مسکن، بهداشت، تحصیل و حمل ونقل مردم باشد.اکبرزاده – تهران

*حقگو از تهران: سازمان پارک‌ها از مردم خواسته است که قطع درختان در تهران را به این سازمان اطلاع دهند. سئوالم از مدیران این سازمان این است که صدها و هزاران اصله درختی که با مجوز خود شهرداری‌های مناطق ریشه‌کن شد و باغ‌ها به برج‌سازی تبدیل می‌شوند را به کجا باید اعلام کنیم؟
*فرح‌بخش از تهران: لطفا پیام بنده را به عنوان یک شهروند تهرانی چاپ کنید. از مسئولان بانک مرکزی خواهشمندم تعداد موسسات مالی اعتباری غیرمجاز به همراه نشانی دقیق محل فعالیت‌شان را به صورت شفاف از طریق رسانه‌های گروهی وفضای مجازی اطلاع‌رسانی کنند. وقتی دولتمردان دستور موکد برخورد جدی وتحریم با این موسسات را صادر می‌کنند، دلیلی ندارد همچنان نام واطلاعات آنها به صورت محرمانه باقی بماند.
*
افشاری از قم: حدود 2 ماه است که کارگاه‌های سنگبری در استانهای قم واصفهان تعطیل و کارگران آنها اخراج شده‌اند و این در حالی است که بیمه نیز بیمه بیکاری آنان را تقبل نمی‌کند. لطفا تذکر بدهید تا رسیدگی کنند.
*
اسماعیل حسینی از تهران: دادستان کشور از تشکیل پرونده زمین‌خواری گردنه حیران سخن می‌گوید. نمایندگان مجلس هم از قوه قضاییه می‌خواهند به مسئله ورود کنند و از تعیین تیم بازرسی ویژه توسط معاون رئیس‌جمهور هم سخن گفته می‌شود. واقعا از همه مسئولان تقاضا می‌شود موضوع را تا نتیجه نهایی تعقیب و به مردم اطلاع‌رسانی کنند.