نامه‌ها و صدای شما

نامه‌ها و صدای شما 19 شهریور - 94
* اکبری از قم: پل عابر پیاده ترمینال جنوب از لحاظ بهداشتی واقعا افتضاح است. این پل به دلیل اینکه مسافران زیادی هر روز از روی آن تردد می‌کنند باید از لحاظ بهداشتی تمیز باشد. ازمسئولان شهرداری منطقه نسبت به رفع معضل فوق تقاضای مساعدت داریم.
*
یک بیمار از شیراز: قرص خارجی «فارمرا» که مخصوص بیماران سرطان سینه است یافت نمیشود و این موضوع مشکلاتی را برای بیماران بوجود آورده است. از مسئولان وزارت بهداشت تقاضای رسیدگی داریم.
* یک بازنشسته از اصفهان: از بازنشستگان ذوب‌آهن اصفهان هستم. این کارخانه حقوق 3 ماه ما را پرداخت نکرده و ما برای گذران امورات زندگی واقعا در مضیقه هستیم. لطفا پیام من را چاپ کنید شاید رسیدگی شود.
قابل توجه وزیر صنعت
آقای نعمت‌زاده! وقتی بحرانی در قسمتی از واحدهای صنعتی بوجود می‌آید با تفکر و اندیشه صحیح و ارائه نظر مناسب و تمهیدات لازم،‌سعی میشود از آن بحران عبور کرد، نه اینکه مسایل و مشکل را سیاسی کرده و مردم و معترضان را ضدانقلاب بنامیم!
این مردم وفادار نظام و انقلابند که انتقاد می‌کنند و قطعا هیچ دشمنی با صنعت و تولیدات داخلی ندارند فقط پولی را که می‌دهند حق شان است کالای با کیفیت و متناسب با قیمت تمام شده،‌ ارزان‌تر دریافت کنند. آیا این حرف نابجایی است؟!حقگو- تهران
سهل‌انگاری «داروپخش» در توزیع شیرخشک!

بنده به عنوان یک پدر حدود پانزده روز است که به هر داروخانه اعم از دولتی و خصوصی که سر می‌زنم می‌گویند شیرخشک با نام «اپتامیم پپتی» نداریم. وقتی با تنی چند از مسئولان داروخانه که صحبت کردم و پیگیر کمبود شدم در جواب گفتند مسئول توزیع شیرخشک، شرکت داروپخش است و آنها معمولا دیر به دیر به دست ما می‌رسانند وگرنه ما سریعا توزیع می‌کنیم. از مسئولان وزارت بهداشت تقاضای مساعدت و رسیدگی داریم.پدر طفل یک ساله - تهران