(تصویر) اجرای حکم شلاق پسر و دختر افغان

بالاخره سوغات 37 ساله ی  سرکوب و سنگسار  و اعدام کردن وشلاق زدن  زنان وبر سروصورت شان اسید پاشی کردن که در رژیم بغایت زن ستیز وارتجاعی ولایت فقیه حاکم برایران اعمال شده است . اکنون نه الگوی رفتاری داعش با زتان شده است که این شیوه ی پلیدو زشت ناقض حقنق بشر رفتار با زنان وجوانان به افغانستان هم سرایت کرده است . آنهم افغانستانی که به دلیل فقر وعقب ماندگی فرهنگی زنان زیادی روی به مصرف مواد مخدر آورده اند که برای مفتیان دین پندار یا دین فروش مهم نیست .
بهرحال فقط  به قیافه ی شلاق زن نگاه کنید که در قرت بیست و یکم درافغانستان چه خبراست؟ چگونه دین ابزار تحقیر وبرتریت آشکار جنسی و توجیه گر جنگ وتعدی وظلم و تبعیض و بی عدالتی خرافه پرستان غرق در جهل وجنایت شده است؟ چرا باید دوست داشتن جرم باشد و مستحق مجازات آنهم در ملأ عام؟
(تصویر) اجرای حکم شلاق پسر و دختر افغان
(تصویر) اجرای حکم شلاق پسر و دختر افغان
فرارومقامات محلی در ولایت غور در مرکز افغانستان از اجرای حکم شلاق بر دو جوان به جرم زنا خبر داده‌اند؛حکم این دو جوان که یک پسر و دختر ۲۲ و ۲۱ ساله هستند در ملاء عام اجرا شد.
به گزارش منابع محلی افغانستان، این دو جوان به نام های احمد و زرمینه به جرم فعل زنا و روابط نامشروع در یک محکمه علنی با ضربات شلاق مجازات شدند.

قاضی عطا محمد فاروقی قاضی دادگاه ابتدایی ولایت غور گفته است که هر دو نفر به جرم خود اعتراف کردند و پس از فیصله دادگاه ابتدایی برای هر کدام حکم ۱۰۰ ضربه شلاق جاری شده است. به گفته منابع محلی در غور این دوجوان که یک ماه پیش بجرم داشتن رابطه نامشروع بازداشت شده بودند پس از جاری شدن حد از زندان آزاد شدند.