سردار سلامي: منافع آمريكا زير برد آتش ماست

سردار سلامي: منافع آمريكا زير برد آتش ماست 15 شهریور -94
در آخرين روز رزمايش اقتدار ثارالله
چرا این پاسدار عربده کش نگفته است  ازکدام آتش  می گوید و ابزار وبردش چیست؟ تاکی  بلند بلند از ترس آواز خواندن و با خالی بندی و گنده نمایی کردن دشمن تهدید کردن؟ مگر سلاح مهم پاسداران چیست که می تواند جلوی موشک های کروز ۀمریکایی به ایستد ومقاومت کندکه از فاصله چند هزار کیلومتری از  روی عرشه ی ناو هواپیمابر شلیک ب می شوند یا موشک هایی  که از سوی جنگنده های مدرن پرتاب با بمبهایی که حمل می کنند  ریخته می شود؟

جانشين فرمانده کل سپاه در رزمايش اقتدار ثارالله تاکيد کرد: آمريکايي ها مي دانند همه جا منافع آنها زير برد آتش هاي ماست؛ دشمنان ما به خوبي استعدادها و ظرفيت هاي دفاعي و تهاجمي ما را مي دانند.
        
در آخرين روز رزمايش اقتدار ثارالله با تجمع بزرگ 
    50 هزار نفري گردان هاي بسيج و سپاه تهران با حضور برخي مسئولان کشوري و لشکري در بوستان ولايت تهران برگزار شد. در اين رزمايش گردان هاي امام علي(ع)، امام حسين(ع)، بيت المقدس، عاشورا، الزهرا(س) و کوثر نيز حضور داشتند.

    همزمان با برگزاري رزمايش اقتدار ثارالله، گردان هاي فرهنگي سپاه تهران بزرگ حضور گسترده اي در اين رزمايش داشتند و با آفند و پدافند تخصصي در اين حوزه در کنار نيروهاي رزمي توان عملياتي خود را به نمايش گذاشتند.

    23 گردان عمليات فرهنگي فضاي مجازي سپاه تهران بزرگ به همراه هزاران خبرنگار بسيجي که در بيش از 400 باشگاه خبرنگاران عضويت دارند، در رزمايش اقتدار ثارالله ايفاي نقش کردند. لازم به ذکر است گردان هاي عمليات فرهنگي سپاه تهران از سال گذشته تحت آموزش هاي تخصصي و پيشرفته در حوزه هاي مختلف قرار گرفته اند.

    اعضاي فعال گردان هاي مذکور بيش از 3 هزار نفر هستند که هر گردان داراي گروهان هاي تخصصي در حوزه هاي مختلف توليدي، ديداري و شنيداري، شبکه هاي اجتماعي، بازي و انيميشين، گرافيک و ... است.

    سردار حسين سلامي جانشين فرمانده کل سپاه با حضور در اين تجمع از يگان هاي حاضر در ميدان سان ديد. برخي بسيجيان گردان هاي امام علي(ع)، امام حسين(ع)، بيت المقدس، عاشورا، الزهرا(س) و کوثر نيز به اجراي تمرينات ميداني از جمله عمليات راپل پرداختند.

    عمليات رزم طوفان، تمرين چک و خنثاي بمب، رهايي گروگان و عمليات اسپاي از بالگرد از ديگر برنامه هايي بود که توسط بسيجيان در اين تجمع انجام شد.

        
جانشين فرمانده کل سپاه در رزمايش اقتدار ثارالله
    در ادامه اين تجمع بزرگ 50 هزار نفري گردان هاي بسيج در قالب رزمايش اقتدار ثارالله، سردار حسين سلامي جانشين فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در سخناني با اشاره به اينکه بسيجيان و سپاهيان از درون روزهاي سخت دفاع مقدس آمده اند، گفت: شما از درون فتنه هاي پيچيده اي آمده ايد که نظام سلطه براي استحاله شخصيت و محتواي انقلاب اسلامي طراحي کرده بود؛ از دل شکوه مقاومت ملت در 9 دي براي خنثي کردن فتنه 88.

    وي در بخش ديگري از سخنان خود اضافه کرد: آمريکايي ها مي دانند کشوري که مي تواند با الهام بخشي روح انقلابي خود ظرفيت هاي عظيم و پايان ناپذيري را در بلاد اسلامي ايجاد کند که استراتژي هاي عملياتي و ميداني آمريکا را در سرزمين هاي اسلامي در لبنان، سوريه، عراق، بحرين و يمن با شکست مواجه کند هرگز فريب مفاهيم به ظاهر شيک آنها را نخواهد خورد.

    سلامي در ادامه تصريح کرد: آمريکايي ها مي دانند همه جا منافع آنها زير برد آتش هاي ماست؛ دشمنان ما به خوبي استعدادها و ظرفيت هاي دفاعي و تهاجمي ما را مي دانند اما باز در ميدان عمليات رواني از در دسترس بودن گزينه نظامي سخن مي گويند.

        
وي خطاب به بسيجيان شرکت کننده در رزمايش 
    50 هزار نفري اقتدار ثارالله و نيز ملت ايران تاکيد کرد : اين را بدانيد چه توافق صورت بگيرد چه نگيرد آمريکا دشمن درجه يک ملت مسلمان ايران و جهان اسلام است.

    سلامي خاطرنشان کرد: چه توافق بشود و چه نشود، حامي ملت هاي مظلوم و مسلمان در برابر سلطه آمريکا خواهيم بود.

    علي اکبر صالحي رئيس سازمان انرژي اتمي در حاشيه تجمع بزرگ 50 هزار نفري بسيجيان که در قالب رزمايش اقتدار ثارالله در بوستان ولايت تهران برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران گفت: من امروز با غرور به اين رزمايش آمدم و معتقدم بسيجيان بار ديگر به دنيا فهماندند که ملت بيدار و هشيار است و هيچگاه غافل نخواهد بود.

    گفتني است؛ رزمايش 30 ساعت و 30 دقيقه اي اقتدار ثارالله که از عصر چهارشنبه با قرائت پيامي از سوي سردار محمدعلي جعفري، فرمانده کل سپاه پاسداران آغاز شده بود، روز گذشته به کار خود پايان داد.