خسارت 12 میلیارد تومانی به زیرساخت‌های عشایری


مدیرکل امورعشایر چهارمحال و بختیاری خبر دادخسارت 12 میلیارد تومانی به زیرساخت‌های عشایری 12 فروردین-98
مدیرکل امورعشایر چهارمحال و بختیاری برآورد اولیه خسارت به زیرساخت‌های مناطق عشایری استان را حدود 12 میلیاردتومان عنوان کرد.
خسارت 12 میلیارد تومانی به زیرساخت‌های عشایری
یحیی حسین‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد در خصوص وضعیت مناطق عشایرنشین چهارمحال و بختیاری در پی وقوع سیلاب اخیر، گفت: بارش‌های سیل‌آسا در شهرستان‌های اردل، کوهرنگ و لردگان خسارت‌هایی را به ایلراه‌ها، کانال‌های کشاورزی و تأسیسات پمپاژ آب مناطق عشایرنشین وارد کرده است.
مدیرکل امورعشایر چهارمحال و بختیاری برآورد اولیه خسارت به زیرساخت‌های مناطق عشایری استان را حدود 12 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: در حال حاضر در حال سرکشی به مناطق عشایری شهرستان اردل هستیم و بازسازی ایلراه‌های عشایری از دهم اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود.
وی ادامه داد: به‌علت بارندگی در استان خوزستان و وضعیت مناسب مراتع در این استان پیش‌بینی می‌شود عشایر زودتر از مهلت تعیین شده به سمت چهارمحال و بختیاری حرکت نکنند و تذکرات لازم نیز به عشایر در این خصوص داده شده است.
حسین‌پور در پایان تأکید کرد: از ورود زودهنگام عشایر به چهارمحال و بختیاری جلوگیری شده است و در حال حاضر هیچ خانواده عشایری در استان ساکن نیست.