"چه کسی کمدی ومضحک وبذله گو تر، ولی هم گرگ توبه کرده می باشد؟!:

نقد وبررسی : توبه گرگ مرگ است" روزنامه ی جمهوری اسلامی یکشنبه 15 مهرماه سال 1386
"چه کسی کمدی ومضحک وبذله گو تر، ولی هم گرگ توبه کرده می باشد؟!:
قرار نیست که رئیس جمهور آمریکا اعلام کند که رژیم تروریستی آخوندی تهدیدی برای کشورهای همسایه منطقه محسوب می باشند. زیراً خمینی پس از انقلاب وبنیانگذاری این نظام یکی از حامیانش در حوزه ی علمیه ی قم به صادق روحانی گفته بود که انقلاب تور ماهیگیری است و شی نسینان و کشورهای همسایه هم ماهی می باشند که همه می باید درون این تور قرار گیرد. همچنین خمینی یک ریز از صدور انقلاب اسلامی یا صدور تروریسم وبنیادگرائی می گفت و جنگ ضد ملی و ضد میهنی ایران وعراق را برپا کرد وگفت که صدام باید برود . اسرائیل باید نابود شود واسرائیلیان بر توی آب دریا ریخته شوند . اکنون نیز پیروانش در نماز جمعه ی دیروز تهران همین را تکرار کردند . همین سرمقاله نویس نیز در چند روزگذشه با آویزان شدن به گفته های خمینی بر همین نابودی صحه گذاشت. از سوی دیگر پس از اعدام کردن صدام حسین رئیس جمهور سابق عراق در روز عید قربان که به آن وضع فجیع انجام شد. این روزنامه و روزنامه ی ولی فقیه کیهان سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری کیهان اطلاعاتی – امنیتی – پادگانی رهبران منطقه به این شیوه و چنین روزی که صدام حسین دار زده شد معترض شدند . وبی این رهبران ا کشور های همچوار ومنطقه ی خاورمیانه از سوی سران رژیم تروریستی و مبلغانش تهدید به سر نوشت مشابه صدام حسین تشدند . همینطور مگر فراموش شد که در روند جنگ 33 روزه ی حزب الله لبنان با اسرائیل چگونه از نابودی قطعی اسرائیل و تهدید رهبران کشور های عربی و تغییر حکومت های آنان به رهبری شیخ حسن نصرلله گفته می شد .بنابراین این سران رژیم تروریستی مذهبی هستند که بیش از 28 سال است که اعلام می کنند خواهان نابودی آمریکا و اسرائیل می باشند و گفته شد که همین دیروز بود که در بر پائی نمایش خیمه شب بازی روز جهانی قدس و اشک تمساح ریزی برای مردم فلسطین فریاد مرگ بر آمریکا و اسرائیل سر داد شد. از سوی مگر هویت یک کشور در پرچم آن کشور سنبل این هویت ملی است خلاصه نمی شود. خوب وقتی که این پرچم این کشور به آتش کشیده می شود ولگد کوب هم می گردد و فریاد مرگ هم چاشنی آن می شود برگردان آن سوی سکه ی واقعیت است که اکنون سرمقاله نویس در سرمقاله ی خود به آن اعتراف کرده وآن را اینگونه بازتاب داده است:
"بوش تنها تهديدي براي همسايگانش هست بلكه براي آمريكا نيز تهديد محسوب مي شود. وي افزود : آنچه ما خواهان آن نيستيم به راه افتادن يك رقابت تسليحاتي در خاورميانه است "
. جالب است که سر مقاله نویس نه ادعا وتهدید های سران رژیم تروریستی آخوندی را فراموش کرده است ، بلکه مضحک تر اینکه از خاطر برده است که چگنه خودش در اینگونه سرمقالات آمریکا و اسرائیل همه کشور ای منطقه را تهدید به نابودی کرده است و یااینکه چگونه پاسدار گماشتهی ولی فقیه در مجمع عمومی سزما برای هه ی جهان از موضع رهبری خط مش وراهکار تعیین کرد وقبلاً نیز اعتراف کرده بود که جهان را می خواهد احمدی نژادی کند که اکنون چنین فرافکنانه با آمریکا برخورد کرده واز خوی و خصلت تهاجمی و گرگ بودن وتبه نا ذیر بودنش گزارش داده است:
" ـ دولتمردان آمريكائي همچنان گرفتار خوي استكباري هستند و سيلي هائي كه توسط ملت ها به صورت آنهانواخته مي شود آنها را از اين خوي زشت جدا نمي كند. همين واقعيت نشان ميدهد طبق ضرب المثل معروف كه ميگويد « توبه گرگ مرگ است » اصولا شر قدرت هاي استكباري فقط با سقوط و ريشه كن شدن آنها از سر جهان كم خواهد شد. بنابر اين راه چاره اينست كه مبارزات ملت هاي بيدار عليه آمريكا ادامه يابد و تلاش ها براي بيداري ملت ها نيز گسترش يابد تا با فراگير شدن اين مبارزات ضد استكباري شر دولتمردان آمريكا نيز همانند ساير مستكبران از سر مردم جهان كنده شود. "
جالب تر اینکه سئوال است چگونه است که تقاضای رفراندوم برای سر زمین فلسطین ولبنان در ایران می شود واز آمار ونظر سنجی ها در آمریکا فاکت آورده می شود، ولی اگر چنانچه در داخل کشور کسی همچون عباس عبدی ناپرهیزی کند ودست به نظر سنجی آماری نظرسنجی مردم ایران نسبت به برقراری رابطه با آمریکا بزند ودر این مورد گزارش تهیه کند. در جا به اتهام جاسوس دستگاه اطلاعاتی امریکا بازداشت و محاکمه و زندانی می شود. ولی اکنون سرمقاله نویس دست به آمار گیری و نظرخواهی مردم ایران نسبت به سران رژیم فاشیستی مذهبی نمی زند ونکه مردم ایران ومطالبات آنان مسله اش نیست و در مقابل با دیده گرفتن نظر مردم ایران، توانسته است که اینگونه دسترسی به نظر سنجی مردم آمریکا در مورد بوش یابد و آن را بازتاب دهد:
2" ـ نظرسنجي هائي كه اخيرا در داخل آمريكا و توسط دستگاه هاي مختلف دولتي و غيردولتي انجام شده نشان ميدهد بوش كوچك در پائين ترين سطح محبوبيت قرار دارد . آخرين نظرسنجي ميگويد : 68 درصد مردم آمريكا از چگونگي برخورد بوش با بحران ها و تنش ها راضي نيستند . مفهوم اين نارضايتي اينست كه فقط 32 درصد يعني كمتر از يك سوم اظهارنظر كنندگان آمريكائي از عملكرد رئيس جمهور خود رضايت دارند و يا نسبت به آن بي تفاوت هستند'.
سرمقاله نویس بدون آنکه اشاره ای به نقش دخالت گری سپاه پاسداران و باتلاق سازی عراق کند از تمسخر گرفتن دمکراسی ادعائی بوش در عراق گفته است . ولی در اوج دجال گری خمینی صفتانه از موضع متزلزل بودش گفته واز سخنرانی و رفتار متانت آمیز پاسدار غلامک سپاه پاسداران وگماشته ولی فقیه در مجمع عمومی سالیانه سازمان ملل خطاب به بوش گفته است که اینگونه مؤدبانه از بوش تقاضای مذاکره کرده است:
وضعيت متزلزل بوش كوچك درحال حاضر ايجاب مي كند دولتمردان ايراني از موضع بالا با وي و ساير دولتمردان آمريكائي برخورد كنند وامتيازخواهي نمايند. به همين دليل حضور رئيس جمهوري اسلامي ايران در جلسه شوراي امنيت سازمان ملل در هنگامي كه بوش كوچك سخنراني مي كرد همچنين نام بردن از وي با عنوان محترمانه « جناب آقاي بوش » و اعلام آمادگي براي مذاكره با دولتمردان آمريكائي و برقراري بهترين رابطه با آمريكا توسط رئيس جمهوري اسلامي ايران كه تاكنون سابقه نداشته متناسب وضعيت كنوني دولت بوش و جايگاه متزلزل شخص رئيس جمهور آمريكا نبود. هر چند در اظهارات آقاي احمدي نژاد اشاره اي هم به دست لزوم برداشتن دولتمردان آمريكائي از بعضي ادعاها و روش هايشان نيز بود ولي اصولا اينهمه تغيير رويه در برخورد بالاترين مسئول اجرائي دولت جمهوري اسلامي ايران با دولتمردان آمريكا آنهم در شرايطي كه از يكطرف اصرار بر اشغال عراق و حمايت از رژيم اشغالگر و جنايتكار صهيونيستي و دشمني با فعاليت هاي صلح آميز هسته اي ما دارند و از طرف ديگر در افكار عمومي داخل و خارج آمريكا در بدترين وضعيت قرار دارند نوعي كوتاه آمدن از مواضع متناسب با شرايط روز بود. به نظر مي رسد همين امر موجب گستاخي بوش كوچك و اظهارات باج خواهانه وي در پنسيلوانيا شده است . "
در خاتمه اینکه حال بماند که چه کسی جوک وطنز های بی مزه می گوید، بوش یا پاسدار احمدی نژاد و یا ولی فقیه و سرمقاله نویس مبلغ ولی فقیه وحامی وجارجی روباه مکار رفسنجانی که هم خواهان نابودی اسرائیل می باشند وهم اینکه پرچم آمریکا را با فریاد مرگ بر امریکا بر آتش می کشند و هم اینکه چپ و راست از خمینی فاکت می آوردند که خمینی گفته بود هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا فرود آورید و رهبر ولی فقیه مدعی مبارزه با شیطان بزرگ آمریکا دارد و خمبنی اشغال سفارت آمریکا در 3 آبان سال 58 در تهران را انقلابی بزرگتر از انقلاب اول دانسته بود. اکنون سئوال است که برای چه پاسدار احمدی نژاد به سر زمین کشورشیطان بزرگ سفر کرده و رفت؟ دوماً چرا در همان سازمان مللی حضور یافت که سال گذشته خواهان منحل کردن و تأسیس یک سازمان ملل دیگر بدون آمریکا و انگلیس و اسرائیل با حق وتوی رژیم تروریستی شده بود ؟ بالاخره اینکه چرا پاسدار احمدی نژاد توبه کرده ودست به منت کشی از موضع شکر سرخ خوری در برابر بش زده است و تقاضای مذاکره با التماس از رئیس جمهور آمریکا را کرده است ؟ در صوتیکه می داند شرط و شروط مذاکره ی بوش چیست واین پاسدار گماشته هم آن را رد کرده است. بنابراین باز هم پرسش است که چه کی طنز می گوید وحرکاتش مسخره وخنده دارتر است؟ بوش یا آحمدی نژاد و یا رهبرولی فقیه وسر مقاله نویس؟!
هوشنگ – بهداد
یکشنبه 15 مهرماه سال 1386