تهدید کردن امارات متحد عربی برای جنگ افروزی مشابه جنگ 33 روزه در لبنان "

نقد وبررسی " روز جهاني قدس امسال انگيزه مضاعف " روزنامه ی جمهوری اسلامی دوشنبه مهرماه9 سال 1386
"تهدید کردن امارات متحد عربی برای جنگ افروزی مشابه جنگ 33 روزه در لبنان "
بازهم معرکه گیری تهدید آمیز کردن وتصویر مار کشیدن ومار قالب کردن در بستر وارونه بازتاب دادن اهداف مخفی ونهفته در دستور کار قرار گرفته شده است . زیرا که سرمقاله نویس روز نامه ی جمهوری اسلامی متعلق به ولی فقیه از موضع فرافکنانه اینگونه تهدیدات جنگ افروزانه را را به نمایش گذاشته است. تااینکه نقش دخالت گرایانه ی رژیم تروریستی آخوندی در امور داخلی لبنان وفلسطین یا کمرنگ گردد یا اینکه به فراموشی سپرده شود .در مقابل غرب متهم به دخالت گری در امور داخلی لبنان در آستانه بر گزاری انتخابات ریاست جمهوری در این کشور متهم شده اند . مشخص است کهبه نظر سرمقاله نویس همچون رهبران رژیم آخوندی در رأس متهمین آمریکا قرار دارد. البته که سرمقاله نویس نمی گوید که رفیق حریری نخست سابق لبنان چرا ترور شد؟ نقش رژیم ودولت سوریه در این ترور چگونه بود؟ رابطه ی این نخست وزیر با عربستان سعودی چگونه بود؟ رابطه ی رژیم تروریستی آخوندی با عربستان چگونه است؟ چرا وزیر امور خارجه ی این کشور در طول یک هفته دو بار رژیم را به دخالت گری در امورداخلی عراق متهم کرده واعتراض نموده است ؟ چرا سران رژیم تروریستی آخوندی مخالفت شدید با پیشنهاد مذاکره طرح صلح خاورمیانه ای عربستان می کنند؟ چرا اجازه داده نمی شود که منطقه به سمت صلح و ثبات سیاسی و راوبط مسالمت آمیز پیش رود؟ چرا سران رژیم وسپاه پاسداران تلاش کردند تا از طریق سپاه پاسداران وحزب لله لبنان جنگ 33 روزه با اسرائیل راه بی اندازند واز سوی حماس در فلسطین جنگ داخلی برپا کردند ؟ چرا پاسدار احمدی نژاد غلامک سپاه پاسداران رادر ماه گذشته با هیئت همراه راهی سفر به سوریه کردند تا پیشنهاد یک میلیارد رشوه به بشار اسد رئیس جمهور سوریه به دهد تا اینکه تسهیلات وتجهیزات نظامی خود را مدرن کند ولی به شرط آنکه به کنفرانس و مذاکره ی پیشنهادی صلح پیشنهادی عربستان نه پیوندد؟ اکنون چرا سرمقاله نویس از سخنرانی وزیر امور خارجه امارات عربی در مجمع عومی سازمان خشمگین شده است و به جای اینکه به این واقعیات اعتراف و اشاره کند، ولی تلاش مذبوحانه کرده است تاکه واقعیات را کتمان ووارونه جلوه دهد و اهدافی که سران رژیم وسپاه پاسداران در عراق و لبنان وفلسطین وامارات ربی وبحرین دنبال می کنند را به دشمن و رقیب خود نسبت دهند و آن را به این اهداف متهم کنند.
بنابراین سرمقاله نویس بدون آنکه به گوید برای چه سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری در یادداشت روزخود در روزنامه ی کیهان اطلاعاتی امنیتی – پادگانی مدتی پیش بحرین را تهدید کرده بود وادعا کرده بودکه این کشور جزو بخشی از قلمروی ایران بوده و در مصاحبه ی اخیرا خود با مسئولین مجله تایمز در دفتر مؤسسه کیهان در تهران محدداً ادعای مشابه در مورد بحرین و سایر شیخ نشین های منطقه را کرده است . اکنون به دلیل سخنرانی وزیر امور خارجه ی امارات در مجمع عمومی سازمان ملل، اینگونه وی را آلت دست ومهره ی صهیونیست معرفی کرده ومدافع اشغال گران انگلیسی و آمریکائی عراق و افغانستان قلمداد کرده و این شیخ نشین را به جنگ مشابه ی 33 روزه ی حزب الله با لبنان در این شیخ نشین تهدید کرده است:
"اينكه وزير امور خارجه امارات به عنوان يكي از دولت هاي حاكم بر يك سرزمين اسلامي در سخنراني سالانه خود در مجمع عمومي سازمان ملل كه بايد اساسي ترين مسائل جهان و جهان اسلام در آن مطرح شود هيچ اشاره اي به نامشروع بودن رژيم صهيونيستي و جنايات روزانه صهيونيست ها عليه ملت مظلوم فلسطين نمي كند اين خود روشن ترين نشانه ماموريت وي و دولت متبوع وي براي توجيه جنايات صهيونيست ها و قانوني جلوه دادن موجوديت رژيم غاصب صهيونيستي است . در كنار اين خيانت بزرگ نمائي موضوع جزاير و اشغالگر وانمود كردن جمهوري اسلامي ايران شگرد ديگري است كه اشغالگري صهيونيست ها در فلسطين و اشغالگري آمريكا و انگليس در عراق و افغانستان به فراموشي سپرده شود و آمريكا و اروپائي ها در منطقه خاورميانه از لبنان و فلسطين تا عراق و افغانستان به جنايات خود ادامه دهند. اين البته تصور باطلي است كه وزيرخارجه امارات و دولتمردان اين شيخ نشين آنهم براساس ماموريتي كه به آنها داده شده است دارند اما واقعيت چيز ديگري است . در شيخ نشين ها و بسياري از كشورهاي عربي منطقه دولت ها از زبان ملت ها سخن نمي گويند و راه ملت ها از دولت ها جداست . جنگ 33 روزه لبنان و پيروزي شگفت انگيز حزب الله لبنان بر ارتش رژيم صهيونيستي و مهر باطل زدن بر افسانه شكست ناپذير بودن ارتش اين رژيم اين واقعيت را به نمايش گذاشت و محافل پنهاني كه براي تحت الشعاع قرار دادن روز جهاني قدس و مساله فلسطين برنامه ريزي مي كنند از همين واقعيت مي ترسند. "
در پایان سرمقاله نویس اعتراف کرده است که کیسه ی گشاد تبلیغاتی برای تظاهرات تبلیغاتی روز جهانی قدس دوخته است . البته زیر چتر نمایندگی از مردم فلسطین علیه ی اسرائیل تدارک دیده شده که توصیف آن چنین است:
"برخلاف تصور و طراحي صهيونيست ها و سرانگشتان آنها در منطقه امسال مسلمانان با انگيزه بيشتري به صحنه خواهند آمد و در مراسم روز قدس شركت خواهند كرد. شكست خفت بار صهيونيست ها در لبنان اين واقعيت را به مسلمانان نشان داد كه به راستي شيشه عمر رژيم صهيونيستي با دست تواناي ملت هاي غيرتمند درحال شكسته شدن است و ملت هاي مسلمان منطقه با انگيزه مضاعفي كه اكنون دارند مي توانند با عزم و اراده خود اين رژيم پوشالي را به همراه بساط خودكامگي سران مرتجع عرب يكجا جمع كنند و به زباله دان تاريخ بياندازند."
درخاتمه اینکه اکنون که بحران سراسر رژیم تروریستی آخوندی را فرا گرفته است وبه دلیل ایستادگی وتأکید مستمر بر عدم عقب نشینی اهداف پروژه ی هسته ای بحرران هسته ای را لا ینحل ومبهم وپیچیده تر کرده است و با ادامه ی دخالت گری که در عراق ادامه اده می شود وکشورهای همجوار تهدید می شوند و همچنان صدور تروریسم وبنیادگرائی به منطقه ی خاورمیانه ادامه می یابد. البته که نتایج سفر پاسدار احمدی نژاد برای رژیم تروریستی آخوندی فاجعه بار بود . زیرا که مشخص شد ضریب تشنج میان رژیم با آمریکا ورقابت انتخاباتی میان حزب جمهوریخواه ودمکرات با هم دیگر ونوع نگرش اینان به شیوه ی برخورد با مقامات رژیم تروریستی آخوندی و تأثیر گذاری آن برروی اذهان وافکار عمومی آمریکائی خیلی بیش از حد تصور قابل پیش بینی بوده است و ضریب تنفر بس بالاست . آنگونه که بخش آکادمیک دانشگاهی را نیز در بر می گیرد. خلاصه فضا به سوی آرایش تهاجم نظامی پیش می رود. بنابراین سران رژیم تروریستی آخوندی و سپاه پاسداران ودستگاه تبلیغاتی ومطبوعات وابسته به آن خطر را بطور دقیق درک کرده اند و اشراف کامل دارند که فضای سخنرانی های برخی نمایندگان کشور در مجمع عموی سازمان ملل چگونه علیه ی سران رژیم تروریستی آخوندی بوده است . لذا برای خنثی کردن ومقابله نمودن با آن می بایست که کشورهای همجوار متهم وتهدید شوند تا که با بحران سازی جدید ایاد شود که سرمقاله نویس بطور علنی به آن اشاره کرده و سخن از آفریدن جنگ مشابه 33 روزه حزب الله لبنان وسپاه پاسداران با اسرائیل نموده است که به وضوح هم بیان کننده ی ماهیت جنگ افروز وتروریستی رژیم تروریست پرور ویاغی بین المللی آخوندی می باشد وهم بازگو کننده ی ترس و وحشتی می باشد که تار وپود این رژیم پوسیده و قرون وسطائی ومحور شرارت را در بر گرفته است که بخشی از این وحشت در بیانه ی فرار به جلو 215 وکیل الدوله مجلس خطاب به مقامات آمریائی بازتاب داده شده است که چرا سپاه پاسداران را در لیست تروریست قرار داده اند وبخشی دیگر این وحشت را اکنون سرمقاله نویس نمایان کرده که از موضع ضعف ولی تهاجمی وتهدید دست به قدرنمائی زده است ، خط ونشان تهدید آمیز علیه ی شیخ نشین های منطقه کشیده شده است.
هوشنگ-بهداد
دوشنبه 9 مهرماه سال 1386