مگر هنوز ابهامی در گفته وفتوا وتوصیه ونامه های حکومتی ولی فقیه وجوددارد که قرار است برخور چنگونه گردد؟"

نقد وبررسی جاذبه ها و دافعه ها بهره اي از گفتگوي رهبر معظم انقلاب با دانشجويان" روزنامه ی جمهوری اسلامی یکشنبه 29 مهر ماه سال 1386
مگر هنوز ابهامی در گفته وفتوا وتوصیه ونامه های حکومتی ولی فقیه وجوددارد که قرار است برخور چنگونه گردد؟"
پس از گلابزدن وآبروریزی ها فراوانی که پاسدار غلامک سپاه پاسداران وگماشته ی ولی فقیه در دانشگاه کلمبیای آمریکا ببار آورد و هنوز وارد وطن نشده و عرق بدنش خشک نشده بود که کسری بی محبتی مهمان نوازی که از سوی رئیس دانشگاه کلمبیا در این ایشان کرده بود را دانشجویان دلیر و شجاع دانشگاه تهران جبران کردند ورئیس جمهور پاسدار احمدی نژاد را با فریاد های رسای جانانه ی مرگ بر دیکتاتور در فضای دانشگاه تهران مورد استقبال قرار دادند. اینجا بود که گفته ی خمینی رهبر ولی فقیه در بیخ گوش ولی فقیه جانشین خمینی طنین انداز شد و به خاطر آورد که خمینی در سال 59 چرا گفته بود که دشمن نه در شرق ونه در غرب ، بلکه در بغل گوشمان در همین تهران می باشد البته منظور خمینی به نمایش در آمدن آرایش خروج میلیشیاهای هوادار مجاهدین بود که بصورت صفوف منظم ومتشکل با سر دادن سرودهای انقلابی از دانشگاه تهران بود که شدیداً با نقل و گلاب مورد استقبال مردم تهران واقع شده بود که خمینی مجبور شد روز بعد آن موضوع را اتخاذ کند. اکنون که آن حرکت به شکل فریاد مرگ بر دیکتاتور در دانشگاه تهران از سوی دانشجویان شجاع دانشگاه طنین انداز وتکرار شد که هم پاسدار گماشته ازخواب بیدار شد و خطاب به دانشجویان گفت بیائید تعامل و تفاهم را در برابر تقابل قرار دهید و ولی فقیه لوطی این گماشته هم چرتش پاره شد و در دیدار دانشجویان بسیجی در بیت جماران گفت انتقاد از ولی فقیه می بایست جای دشمنی با ولی فقیه را بگیرد .
اکنون نوبت سرمقاله نویس رسیده است که پس از خبر بر کناری پاسدار علی لاریجانی که از سوی ولی فقیه و پاسدار احمدی نژاد وآخوند مرشدش مصباح یزدی انگلیسی انجام گرفته است ایشان قلمزنی کند . زیرا کهترجیح داده است که به گفته های ولی فقیه در جمع دانشجویان یک ورچین شده بسیجی آویزان شود و پیرامون این روضه خوانی مانور دهد وبه رقیب حاکم با این شیوه برخورد کند که برخورد وگانه با گفته های ایشان نکند که توصیه هایش در ماه رمضان برای دانشجویان سیجی مجموعه ای خیرات وبرکات در این ماه بارک رمضان بود کهبازتاب داده شد وجای قول داده شده ی نان بر توی سفره های خالی محرومان را گرفت که پاسدار احمدی نژاد به آنان وعده داده بود و تا قبل از فرارسیدن ماه رمضان که خیرات بیشتر ترکش روند رشد تورم وگرانی و افرایش قیمت ها نصیب شان شده بود و قرار بود در این ماه با ریاضت ها وگرسنگی های باز هم بیشتر برای پالایش روح وروان وجسم و معنویات خود ضریب تحمل وبرد باری خودشان را بالا ببرند تا که بازهم از خیرات الهی و برکات روحی واخلاقی ماه رمضان برخورد شوند که یک مورد آن را همین سرمقاله نویس با عنوان مسابقه با خدا از مقایسه ی تکدی گری خانوادگی کنج خیابان های تهران تا دریافت کارت های دعوت مراسم افطاری در محیط کار و حضور در این مراسم با سفره های رنگین که بازهم بقول همین گزارشگر تشریفات ماه رمضانی افطاری آن چنان بود که خود گارشگر را دچار تضاد وخجالت زدگی از وضعیت حاکم کرده بود.
بهر حال سرمقاله نویس پس از روضه ی مبسوط خواندن پیرامون برخورد دوگانه با موافقت ومخالفت داشتن با توصیه و روضه های مبسوط ولی فقیه افزوده است که می بایست این تأکیدات ولی فقیه چه در مورد حمایت ومخالفت با ولی فقیه وچه در مورد انتقاد سازنده از دولت مورد دقت قرار گیرد و برداشت های سلیقه ای و باندی از آن نشود . البته سرمقاله نویس فراموش کرده است که یادآوری کند که رژیم تروریستی آخوندی یعنی ولی فقیه و رژیم هم بدون ولی فقیه نمی تواند بقا ء و دوام داشته باشد . آنگونه این ولی فقیه قدرت دارد که می نواند نامه ی حکومتی صادر کند و مجلس ششم مدعی اصلاح طلبی شروع نشده به پایان خود رسید. زیراکه این مجلس می خواست ناپرهیزی کند و قانون مطبوعات را مورد بررسی قرار دهد تا که دیگرروزنامه نگار با قانون مجرمین وخلافکاران سال 1339 زمان شاه دستگیر و محاکمه ومحکوم وزندان نشوند که اند سعید اممی آن را در پایان مجلس پنجم به تصویب رسانده بودند. برای اینکه بااین قانون سانسور مطبوعاتی در جامعه حاکم شده است . ولی با قرائت این نامه ی حکومتی ولی فقیه که فراتر از قانون است توسط آخوند کروبی رئیس مجلس ششم مجلس مدعی اصلاح طلبی ، موجب شد که مجلس نازا و قسر شود . خلاصه شروع نشده این مجلس به پایان راه خود رسید.
اکنون پس از سپری شدن 3دهه از عمر ننگین رژیم تروریستی آخوندی که از رأس تا ذیل آن را فساد ورشوه وآلودگی به جنایات وخیانت و غارتگری وجنگ افروزی گرفته است و نقش ولی فقیه در جماران فتوا دادن محور طرح های صدور تروریسم وبنیادگرائی ودخالت گری در امور داخلی سایر کشورهای همجوار و منطه می باشد و ضمن حمایت کردن از پاسدار احمدی نژاد وارگان های سرکوبگر سپاه و بسیج و نیروی انظامی و قوه ی قضائیه ووزارت بد نام اطلاعات که مجموع اعمال مشترک شان گذشته از سرکوب و خفقان وسانسور ورعب ووحشت در جامعه است . همچنین گسترش بساط چوبه های دار در شهرهای سراسر ایران می باشد و برای پیشبرد اهداف هسته ای حتی یکی از پاسدار های عالی رتبه به نام علی لاریجانی ایراً بر کنار شد .در صورتیکه این پاسدار عازم سفر به روم برای مذاکره ی هسته ای با خاویر سولانا بوده است. مهمتر از همه اینکه همین ولی فقیه بود که هفته گذشته در خطبه نماز عید فطر بطور شفاف نه اینکه با پیشنهاد و کنفرانس ماذکره ی صلح خاورمیانه در ماه آینده در آمریکا مخالفت شدید کرد ، بلکه پا را فراتر گذاشت و سران کشورهای عربی را تهدید کرد که گر چنانچه در این کنفرانس صلح خاورمیانه در آمریکا شرکت کنند در کشورهای خود اینان به عنوان انتقام دست به اعمال تروریستی و اغتشاش همچون عراق و فلسطین ولبنان زده خواهد شد. حال نظرات این ولی فقیه که به این عریانی بیان شده است دیگری جای چه ابهامی در آن وجوددارد که سرمقاله نویس برای رقبای خود خط کشی کرده وتعیین تکلیف کرده است که حق ندارند برخود دوگانه با گفته وتوصیه و فتواهای ایشان کنند!
هوشنگ – بهداد
یکشنبه 29 مهر ماه سال 1386