نعله وارونه زدن برای متهم کردن شیوخ عرب به دخالت گری در عراق""

نقد وبرسی "شيوخ مرتجع و سرمايه گذاري بدفرجام" روزنامه جمهوری دوشنبه 7 آبان ماه سال-1386
نعله وارونه زدن برای متهم کردن شیوخ عرب به دخالت گری در عراق"
چگونه است که سرمقاله نویس روزنامه ی ولی فقیه فراموش کرده است که این تکیه کلام آخوندها برروی منبر بود که پیوسته تأکید می کردند چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است. زیراکه ایشان در بست از یاد برده است که در ایران چه خبر است و چرا دولت پاسخ نمایندگان مجلس را نداده است که مبلغ 120 میلیارد دلار درآمد نفت در دوساله گذشته کجارفته است؟ چون برایش مهم نیست که چگونه رشد لجام گسیخته ی تورم وگرانی و افزایش قیمت کالاهاجایگزین وعده ی بردن نان بر توی سفره های خالی محرومان وتهی دستان شده است؟ی ااینکه چرا ایشان نگران مفقود شدن 6 میلیارد دلاردر زمان بی سرپرستی وزارتخانه نفت نمی باشد که بدون شک این رقم ر از بیت رهبری در آورد .همانگونه که اصلاً نگران بر کنار کردن خود سرانه ی وزیر نفت از سوی پاسدار احمدی نژاد نمی باشد که چند ماه می باشد بازهم این وزارتخانه بی سررست می باشد؟ مهمتر اینکه پاسدار غلام سپاه پاسداران وگماشته ی ولی فقیه می خواهد به عنوان وزیزر نفت در کنفرانس ماه آینده که در عربستان برگزار می شد به این کشور سفر کرده ودر این کنفرانس شرکت نماید .البته چون عراق پس از اشغال نظامی تبدیل به حیات خلوت رژیم تروریستی آخوندی و سپاه پاسداران شده است و گفته می شود که سپاه پاسداران مبلغ 20 میلارد دلار بطور قاچاق نفت عراق را صادر و فروخته است. بنابراین ا موضوعات یاد شده ی داخلی برای سرمقاله نویس مهم نمی باشد . ولی چون ایشان همچون رهبر ولی فقیه و سپاه پاسداران بطور ژنیتکی نماینده وسخنگو ووکیل مدافع مادر زادی مردم عراق می باشد البته همین نقش را در مورد فلسطین لبنان وافغانستان برای خود قائل است و این نمایندگی را نیز بر عده دارد. لذا وظیفه ی ژنتیکی مکتبی و شرعی و انسانی خود می داند که بطور اتوماتیکی در امور داخلی عراق یا حیات خلوت ولی فقیه وسپاه پاسداران دخالت گری کند و اینگونه از شرمساری و شرمندگی شیخ عرب گزارش دهد و اقدامات سپاه پاسداران در عراق را به اینان نسبت دهد:
"افشاي نقش دلارهاي نفتي در عمليات تروريستي عراق باعث شرمساري شيوخ عرب شده است . روزنامه عراقي « البينه الجر يده » با افشاي سرمايه گذاري شيوخ عرب در ايجاد بي ثباتي و تنش در عراق و حمايت از گروههاي تروريستي تكفيري و وهابي پرده از روي جنايات شيوخ عرب در عراق برداشت . بنابه گزارش اين روزنامه اخيرا اين شيوخ در يكي از شيخ نشين هاي حاشيه خليج فارس 6 ميليارد دلار به گروههاي عراقي براي تخريب روند آشتي ملي در اين كشور كمك مالي كرده اند تا آنها را در مسير ايجاد ناامني بحران و عمليات تروريستي هزينه كنند. اخلال در مسير توليد و صادرات نفت يكي از جدي ترين اهداف تروريستي معرفي شده و هدف آنست كه دولت عراق از درآمدهاي صادراتي نفت محروم گردد. مسئله اينست كه حتي بدون افشاي جزئيات بيشتري در اين زمينه كاملا روشن بود كه فجايع روزمره در عراق از خارج حمايت و هدايت مي شود و تروريستها در واقع مزدوراني هستند كه پيشاپيش اجرت انجام عمليات جنايت آميز خود را دريافت كرده اند."
جالب است که سرمقاله نویس تصور می کند که در فضای اوایل انقلاب سال 58 است و مردم ایران وعاق توهم زده اند وهیچگونه تربه ای از رژیم تروریستی آخوندی ندارند که به خیال راحت تلاش مذبوحانه کرده است که تمام اقدامات وعملکرد رژیم ضد بشری و سپاه پاسداران این ارگان فاشیستی در عراق و حتی خاورمیانه را به شیوخ منطقه نسبت دهد و جنگی که خمینی آن را نعمت الهی دانسته بود و پس از آزاد ساز سازی خرمشهر همین شیوخ منطقه حاضر شده بودند که ملبغ 100 میلیار دلار به عنوان خسارات جنگی به رژیم تروریستی و جنگ افروز خمینی به دهند تااینکه آتس بس و صلح با عراق را به پذیرد اکنون با کمال وقاحت و خصلت شیادانه خمینی صفتانه چنین وارونه ومعکوس کرده است خواست خمینی را که گفته صدام باید برود را به این شیوخ منطقه نسبت داده و آنان را متهم کرده است:
ـ" سرمايه گذاري بدفرجام شيوخ عرب در بحران عراق انگيزه هاي متفاوتي دارد . تقريبا بدون استثنا هيچيك از رژيم هاي عرب منطقه از رژيم بعثي عراق خشنود نبوده اند و يكي از علل اصلي كمك اعراب به صدام در جنگ عليه ايران به اين نكته مربوط مي شود كه آنها با تشويق صدام به جنگ سعي داشته اند توان نظامي و ظرفيت نيروي انساني عراق را تحليل ببرند تا در پرتو وجود يك عراق ضعيف و جنگ زده بغداد نتواند خواستار « برتري سياسي » در دنياي عرب شودو به يك كشور دست چندم تبديل گردد. "
در خاتمه اینکه البته قلم بردست سرمقاله نویس بطور عمدی حقیقت را کتمان کرده است و خود را به فراموشی زده و وانمود کرده که گویا از خاطر برده است که ولی فقیه در خطبه ی نماز عید فطر چه گفت ؟ برای اینکه خوب می داند اگر به آن اشاره کند و حتی به موضعگیری های تهدید آمیز همین سرمقاله نویس اشاره کند که چگونه کشورهای منطقه را تهدید به سر نگونی می کرد که چرا در راه اندازی جنگ 33 روزه ی سپاه پاسداران که از طریق حزب الله لبنان با اسرائیل شروع شد که هدف حل کردن مقطعی بحران هسته ای بود. ولی با مخالفت رهبران کشورهای عربی با این جنگ مواجه شد ولی سرمقاله نویس این رهبران مخالف جنگ را عاملین اسرائیل ودست نشاندگان آمریکا معرفی می کرد . بنابراین آگاهی کامل دارد کهاگر چنانچه این واقعیات را بیان کند . دیگر نمی تواند دست معرکه گردانی بزند و همچون ال اجرای شوی وارونه را به نمایش بگذارد. برای اینکه اگر اعتراف کند آنگاه مشخص می شود که معنی دخالت گری در امور داخلی سایر کشورهای منطقه به خصوص در عراق یعنی چه؟ و معلوم می شود کدام کشور دخالت گر واقعی می باشد و برای چه ولی فقیه در خطبه ی نماز عید فطر خود با استقرار صلح در خاورمیانه مخالفت شدید کرد ؟ حتی برای چه ایشان رهبران کشورهای منطقه ی خاورمیانه را تهدید کرد که اگر چنانچه در کنفرانس صلح خاورمیانه شرکت کنند که در نوامبر در آمریکا برگزار می شود اینان پس از بازگشت بلافاصله در کشورهای خودشان به خاطر شرکت در این کنفرانس دچار آشوب واغتشاش ونآرامی خواهند شد. بنابراین اکنون که نقش دخالت گری رهبر ولی فقیه وسپاه پاسداران وسپاه قدس در امور داخلی عراق مشخص شده است وآمریکا این دو ارگان فاشیستی را در لیست تروریستی گذاشته و22 سازمان وابسه به اینان را در لیست تحریم قرار داده است. سرمقاله نویس می بایست برای خنثی کردن تروریست نامیدن سپاه پاسداران وبی اثر کردن تحریم های اقتصادی اینگونه شیادانه و آخوند صفتانه دست به معرکه گردانی و جرای شوی وارونه بزند و اقدامات سپاه پاسداران وعملکرد ولی فقیه در عراق وحتی فلسطین ولبنان را به شیوخ منطقه نسبت دهد وآنان را متهم کند که البته با اجرای اینگونه شوهای کمدی ونخ نما شده ولو رفته چیزی به جز آبروریزی یشترو تف و تاق وریش نصیبش نخواهد شد. از سوی دیگر وزارت امور خارجه یآمریکا دیگر نمی تواند که هم سپاه پاسداران و سپاه قدس را در لیست تروریست بگذارد و از طرف دیگر همچنان بر توی لیست تروریست بودن سازمان قربانی این رژیم ضد بشری اصرار کند که رکوردار نقض حقوق بشر در جهان وعامل اصلی تهدید صلح وثبات سیاسی منطقهمی باشد و به کشتن سربازان آمریکائی در راق و افغانستان افتخار می کند.
هوشنگ - بهداد
دوشنبه 7 آبان ماه سال-1386