"چگونه مقاله مسابقه با خدا قبل ازعید فطر تبدیل به هذیان گوئی ونیرنگ بعد از عید شده است؟

نقد بررسی "سرمقاله دو اقدام اساسي " روزنامه ی جمهوری اسلامی یکشنبه 22 مهرماه سال 1386
"چگونه مقاله مسابقه با خدا قبل ازعید فطر تبدیل به هذیان گوئی ونیرنگ بعد از عید شده است؟!"
سرمقاله نویس درست در نقطه ی مقابل مقاله ی تنظیم شده ی روز قبل از برگزاری عید فطر که به رشته ی تحریر در آورده بود اکنون شیپور را به شیوه ی معکوس وناموزون تر نواخته است زیرا در آن مقاله ی مسابقه با خدا از اختلاف شدید طبقاتی به تکدی گری اجباری کنج خیابان نشین اشاره شده بود و با کارت های دعوت به سفره های رنگین مراسم افطاری مقایسه و خبر داده شده بود. ولی ال از ایستادن همه در کنار هم در نماز عید به عنوان وحدت و انسجام ووحدت گزارش داده است . آنگونه که گویا هیچ خبر و اتفاق مهمی نیفتاده است وعدل وعدالت ومساوات وبرای و آزادی را دولت عدالت محور وتحول گرا در جامعه حاکم کرده است . زیرا که سرمقاله نویس اعلام نموده است شرایط خطری و بحرانی می باشد ونیاز به وحدت وانسجام برای دفع خطر می باشد تا اینکه غارتگران حاکم یا بقول ولی فقیه پرده باز عوامفریب و شارلاتان و وارونه گو اهل اصراف ومصرف گرائی بیشتر بنزین وآب مصرف و به ریز وبه پاش کنند . البته چون ایشان مرفین زیاد مصرف می کند بنابراین هذیان ووارونه گوئی می کند و خبره در کتمان کردن حقایق می باشد . چونکه آر مردم کشوری که 80% آن بر زیر خط فقر اقتصادی زندگی می کنند و بقول آخوند مفیدی امام جمعه شهرستان گرگان اختلاف طبقاتی و اغنیاء و فقرا به 24 برابر رسیده است و صندوق بین المللی پول دو سال پیش گزارش کرده بود که 80% درآمد ناخالص سرانه ملی کشور متعلق به جمعیت 20% کشور می باشد. همچنین در شرایطی که در استان های کشور به خصوص استان های جنگ زده جنوب، به ویژه استان زر و نفت وحاصل خیز خوزستان که مردم این استان از مشکل کمبود آب آشامیدنی و خاموشی های ادامه دار برق در عذاب جدی می باشند وطرح سهمیه بندی بنزین وتوزیع کارت های هوشمند بسیاری از صاحبان خود رو و محرومانی که با وسائل نقلیه ی خودشان مسافرکشی می کردند اکنون خانه نشین وبیکار شده اند . صف طویل خیل ارتش بیاران وداوطلبین فروش کلیه وخون و... بماند . اما همینطور مردم محروم وگول وفریب خورده ای که به امید دریافت نان برتوی سفره های خالی اشان به پاسدار دغلکارو عوامفریب احمدی نژاد رأی دادند ولی رشد لجام گسیخته تورم و گرانی و افزایش قیمت های کالا ها را تحویل گرفته اند ودر شرایطی که پاسدار صادق محصولی صاحب ثروتب سیار کلان ونجومی باد آورده شده ومشاور اقتصادی پاسدار گماشته احمدی نژاد می باشد و نواندیش گزارش کرده بود که در دو گذشته مبلغ 120 میلیارددلار ایرانیان در دوبی سرمایه گذاری کرده اند . البته که منظور از ایرانیان همان آخوندها و آقازاده های شان وشرکای دزد وغارتگر و فرمانده های سپاه پاسداران می باشد. ولی علی خامنه ای رهبر ولی فقیه بطور عمد با قاطی کردن دوغ و دوشاب و دوختن زمین وآسمان و صد البته به نیت مخدودش اذهان عمومی تاکه متوجه غارتگران اصلی از جمله بیت رهبری نشوند . پس ایشان از موضع فرافکنی مدعی شده است که ما اهل اصراف ومصرف گرائی می باشیم و آب بنزین زیاد مصرف می کنیم و... مسخره تراینکه بدون آنکه به ریشه به پردازد ونقش خودش را برجسته کند که چیست طوری نظرداده است که گویا ایشان هیچگونه نقش و مسئولیتی در رژیم تروریستی آخوندی ندارد که اعتراف کرده است کشوری که تولید کننده نفت می باشد ولی باید سالیانه میلیارد دلار بنزین وارد کند تا عده ای دست به اصراف ومصرف گرائی بزنند. البته چونکه سرمقاله نویس مداح همین ولی فقیه می باشد وبه جای پاسخگوئی به مطالبات مردم همون ولی فقیه هذیان گوی اینگونه منبر رفته وروضه خوانده است :
." نماز عيد فطر علاوه بر آنكه يك عبادت دستجمعي است نمادي از اتحاد ملي با پشتوانه اعتقادات ديني نيز هست . آنچه اين نماز پرشكوه به خود نمازگزاران مي آموزد اينست كه در برابر توطئه هاي دشمنان نيز با همين نيت هاي خالص دلهاي صاف و صفوف متحد بايستند و مطمئن باشند كه پيروزند. جمهوري اسلامي ايران چون اكنون ركن اساسي حفظ ثبات در منطقه و خط مقدم مبارزه با آمريكا و صهيونيسم و بطور كلي جبهه استكبار است هدف اصلي سردمداران استكبار مي باشد و به همين دليل بايد با قدرت و قوت در برابر فشارها مقاومت كند."
سرمقاله نویس در دنباله مقاله ی خود همانگونه که عنوان زده است به دو اقدام اساسی اشاره کرده است که تشریح آن اینگونه است :
"براي تقويت هرچه بيشتر جمهوري اسلامي ايران و موفقيت اين سنگر مقاومت در برابر جبهه استكبار دواقدام اساسي بايد صورت گيرد. اول آنكه همه نيروهاي متعهد از محصول معنوي ماه مبارك رمضان كه صفاي باطن است حداكثر بهره برداري را بعمل آورند و به كمك دولتمردان بشتابند و براي همراهي در پيشبرد اهداف و آرمانهاي انقلاب و نظام جمهوري اسلامي به آنان كمك نمايند. اين كشور و اين نظام متعلق به همه مردم از هر سليقه و نگاه است همه در پا گرفتن و پيروزي انقلاب اسلامي سهيم بودند و در حفظ آن نيز همه بايد سهيم باشند. فقط با اتحاد ملي است كه اين هدف تامين خواهد شد هدف مقدسي كه به سرافرازي آحاد ملت ايران خواهد انجاميد و همه توطئه هاي دشمنان اين ملت را خنثي خواهد كرد. دوم آنكه دولتمردان نيز بايد از فضاي پديد آمده در پرتو بركات ماه مبارك رمضان حداكثر بهره برداري را بعمل آورند. جذب نيروهاي متعهد و استفاده از توانائي هاي همه كساني كه تجربه اي در اداره كشور دارند براي هردولتي يك امتياز است . امروز دولت براي مقابله با توطئه هاي خارجي به همراهي و همدلي همه نيروها نيازمند است . دولتمردان بايد جاذبه خود را تقويت كنند و راه را براي ورود نيروهاي كارآمد و با تجربه اي كه مايل هستند به كشور خدمت كنند باز نمايند. همه بايد عينك بدبيني را از چشم هايشان بردارند دافعه ها را از بين ببرند و جاذبه ها را بيشتر كنند. "
در خاتمه اینکه مثل همیشه از منظر حاکمان جنایتکار دزد وعوامفریب وجنگ افروز وتوطئه گر ونا صادق حاکم و مبلغان ومداحان آنان مردم ایران همچون گوشت قربانی می باشند که هر جا نیاز باشد باید گله وار به دست قصاب سپرده می شود تا که به سلاخ خانه برده و ذبح شرعی وقربانی شوند تااینکه حاکمان خطر را دفع کنند واحساس امنیت وقدرت کنند و یا اینکه مردم ایران باید همچون مرغ بشند که در مراسم عزا و عروسی مورد استفاده ی آخوندهای جانی حاکم وشرکای شان واقع شوند . اکنون که سپاه پاسداران توی لیست تروریست رفته است وهرروز که می گذرد مدارک و اسناد مهم ومعتبر وغیر قابل کتمان بیشتری از نقش دخالت گری سپاه پاسداران در عراق به دست می آید. همچنین چون پرونده ی هسته ای بسیار بحرانی و خطری شده است . و صد البته به موازات آن چون شعار و فریاد های مرگ بر دیکتاتور دانشجویان دلیر وشجاع در دانشگاه تهران که نثارپاسدار احمدی نژاد کردند و وی را عامل تبعیض و فساد معرفی کردند . بیشتر موجب شده است تا که کک بر توی تنبان سران رژیم تروریستی آخوئدی بی اندازد بنابراین اکنون که دوباره احساس خطر شده است نیاز به سیاهی لشکر و حضور مردم و انسجام ووحدت و مقاومت در برابر حملات دشمن شده است . البته داستان کمدی وتراژی که نزدیک 29 سال قدمت دارد بالاخره باید روزی به اینگونه عوامفریبی ها و شامورتی بازی های 29 ساله پایان داده شود و بر سر طراح شان خراب و آوار گردد. خوشبختانه جرقه و پژواک عتراضی آن در دانشگاه تهران از سوی دانشجویان شجاع ودلیرزده شد و با فریاد مرگ بر دیکتاتور طنین افکن شده است.
هوشنگ – بهداد
یکشنبه 22 مهرماه سال 1386