"اعتراف به تلاش برای به شکست کشاندن کنفرانس صلح خاورمیانه درماه آیند در آمریکا

نقد وبررسی " عكس يادگاري (يادداشت روز)" روزنامه ی کیهان پنجشنبه 26 مهرماه سال 1386
"اعتراف به تلاش برای به شکست کشاندن کنفرانس صلح خاورمیانه درماه آیند در آمریکا"
مگر آدم عاقل و دارای شعور سیاسی و ثبات قدم در اندیشه گفتار وکلام وعمل برروی دیوار پوسیده ونمور و در حال تخریب یادگاری می نویسد ویا تصویر یادگاری می گیرد وغافل از درک این واقعیت می باشد که امکان این هست که هر لحظه این دیوار برسرش خراب وآوار شود وبر زیرآن مدفون گردد. کما کان چائچسکو رئیس جمهور سابق رومانی اینگونه تصویر یادگاری گرفت و دیدیم که عاقبت آن تصویر چه شد. اکنون تصاویر هنری و با نمک وبسیار خوشمزه ای که پاسدار غلامک سپاه پاسداران وگماشته ی ولی فقیه در تهران در کنار رؤسای جمهور کشورهای حاشیه ی دریا خزر گرفته است و زمان سان نظامی دیدن در کنار پوتین رئیس جمهور خودش را گم و دستپاچه شده بود و ذوق زده شده ونمی دانست که چگونه حرکت کند ودستان خودش همچون اقامه نماز کردن وتکبیر الله اکبر گویان تکان می داد ونیشش را را از زور خوشحالی تا بنا گوش باز کرده بود. البته که گفته می شود زمان شکنجه کردن زندنیان در زندان اوین و ارومیه نیز همین گونه ادا و اطوار های عجیب و غریب این پاسدار مدعی عشق خدمتگزاری به مردم یزاز خودش بروز می داده است .
جالب است که یادداشت روز که بر منبر رفته است و بر خلاف عنوان عکس یادگاری که برای یادداشت روز خود زده است از قلم انداخته و فراموش کرده است که به تصاویر یادگاری پاسدار غلامک و گمشته احمدی نژاد در تهران اشاره کند که تصاویرش چند روز است که آذین بند صحفات اول همین روز نامه ی اطلاعاتی – امنیتی – پادگانی کیهان سرباز جو پاسدار حسین شریعتمدای شده است. در صورتیکه برگزاری این اجلاس در تهران وگرفتن این تصاویر یادگاری – هنری پاسدار احمدی نژاد مرتبط به برگزاری نشست کنفرانس مذاکره ی صلح خاورمیانه است که قرار است ماه آینده در شهر نابولستی در آمریکا بر گزار شود. قبل از آن نیز ولی فقیه در خطبه ی نماز عید فطر کلی گرد وخاک علیه ی این کنفرانس صلح کرده بود و از آن به عنوان کنفرانس پائیزی یاد نموده و شکست آن را پیشاپیش اعلام کرد . حتی ایشان پا را فراتر ازاین گذاشت و رهبران کشورهای عربی شرکت کننده در این کنفرانس را تهدید به برپائی آشوب و ناامنی در کشورهای خودشان کرد و تأکید کرد در صورت شرکت در این کنفرانس زمان بازگشت با چنین وضعیت بحرانی در داخل کشور خود مواجه خواهند شد. البته زمانی که پاسدار حسین شریعتمداری در یادداشت روز خود از افتخار 3 دهه ایجاد تشنج و آشوب و عدم ثبات سیاسی جنگ افروزی و بحران آفرینینی در خاورمیانه یاد می کند و توضیح تأکید آمیز می دهد که پس از انعقاد قرار صلح کمپ دوید که با حضور انورالسادات رئیس جمهور وقت مصر ومناخیم بگین نخست وزیر آن زمان اسرائیل و جیمی کارتر رئیس جمهور دمکرات وقت آمریکا این قرار داد صلح میان اسرائیل و مصر در کمپ دیوید منعقد گردید افزوده درست چند ماه پس از اینکه خمینی در ایران به قدرت رسید .چون خواهان محو اسرائیل شد وآن را در جهان اسلام مطرح کرد.انور السادات ترور شد واز آن تاریخ تا حال خاورمیانه روی آرامش و ثبات وصلح به خود ندیده است . البته پاسدار حسین شریعتمداری همه ی این امتیازات را دربست به حساب خمینی و پیراونش واریز کرده است . بنابراین بی جهت نیست که اکنون همه ی دستگاه تبلیغات رژیم فاشیستی آخوندی پیرامون به شکست کشاندن کنفرانس ماه آینده در آمریکا کوک شده است . زیرا که این رژیم قرون وسطائی و ضد بشری بقای خودش را در صدور تروریسم وبنیادگرائی و جنگ افروزی و بحران سازی وبی ثبات وناامن کردن خاورمیانه مدیون می داند و برای همین به سیاست دخالت گری در امور داخلی کشورهای همجوار و دامن زدن به تنش وجنگ ونزاع میان ساف و حماس در فلسطین وراه اندازی جنگ در لبنان با اسرائیل و باتلاق سازی عراق ادامه داده است . لذا در همین راستا می باشد که یادداشت روز نویس نیز پیرامون همین سیاست قلمفرسائی کرده است و همچون ولی فقیه از شکست کنفرانس صلح خاورمیانه در آمریکا گزارش وتحلیل داده است و از احتمال به تعویق افتادن زمان آن خبر داده است . زیرا که به خوبی آگاه است که وضعیت بحران هسته ای چگونه است و این کنفرانس چه اثری می تواند برروی نشست آینده ی شورای امنیت سازمان ملل پیرامون پرونده ی هسته ای و تصویب مجازات های تحریم اقتصادی داشته باشد .پس بهمین دلایل بیان شده است که یادداشت روز نویس بر سر منبرر فته و چنین روضه عدم صلح زنده باد سنگ پرانی و کشته شدن فلسطینیان به دست ارتش اسرائیل برای بهره برداری ولی فقیه و سپاه پاسداران و با اشک تمساح ریزی دفاع از فلسطینیان روضه خوانده و بامانور دادن با آن در راستای حل بحران هسته ای و دسترسی به سلاح هسته چنین گزارش داده است:
"با اين كه هنوز اجزاي دستور كار اين كنفرانس به طور مشخص، معلوم نيست و تعزيه گردانان آشكار و پنهان اين كنفرانس به خاطر نگراني هايي كه از احتمال شكست اين نشست دارند، سعي مي كنند بحث در باره مفاد اين اجلاس و دستور كار آن را به تاخير بياندازند، اما بسياري از كارشناسان مسائل خاورميانه معتقدند كه اين كنفرانس كه به كارگرداني آمريكا انجام مي شود، طبق معمول به دنبال آن است تا تحت پوشش شعارهاي خيرخواهانه و انگيزه هاي صلح طلبانه و... بيش از هر چيز منافع آمريكا و همدستان آن را در منطقه تامين كند و اهدافي نظير: «تغيير روند منطقه از انتفاضه و مقاومت به روند گفت وگو و سازش، منزوي كردن حماس و نامشروع جلوه دادن دولت خودگردان فلسطين و فعال كردن نقش بعضي رژيم هاي همسو با آمريكا مثل مصر و اردن و عربستان در مسئله فلسطين و سرانجام احياي دوباره نقش آمريكا در منطقه و...» را پيگيري و تثبيت نمايد."
آخوند یادداشت روزنویس شده بدون آنکه همچون همه ی مفسران وتحلیل گران وارونه گو وتحریف گر وکتمان کننده ی حقایق این رژیم عوامفریب و جهل و جنایت وخیانت و جنگ افروز وغارتگر وخرافه پرست ومتحجر آخوندی بگوید که ریشه ی اصلی پیدایش آغاز جنگ ایران وعراق چه بود؟ نقش صدور انقلاب اسلامی بخوان صدور تروریسم وبنیادگرائی از سوی خمینی به منطقه در مورد شروع ودامن زدن وادامه ی جنگ ضدملی و ضد میهنی ایران وعراق چه بود؟ یااینکه توضیح دهد که چرا خمینی و سپاه پاسداران و رفسنجانی پس از بازپس گیری خرمشهرکه صدام حسین اعلام صلح وآتش بس کرد و از طریق برخی از رهبران کشورهای عربی منطقه و رهبر یک کشور آفریقائی بپیشنهاد پرداخت 100 میلیاردلار غرامت داده شد. ولی اینان همچنان بر ادامه ی جنگ تا پذیرش شکست و سرکشی جام زهر و غرامات 1000 میلیادر دلار خسارات مادی جنگ پای فشردند و جنگ را دامه دادند. همچنین بدون آنکه این ملای یادداشت روزنویس بگوید که در روز عید قربان با صدام حسین رئیس جمهور سابق عراق در بغداد چه کردند؟ ولی اکنون باکمال وقاحت و پرروئی که ناشی ارث رسیدن میراث فرهنگ و خصلت عوامفریبی خمینی است مدعی شده ا که رژیم تروریستی آخوندی منادی وحدت اسلامی بوده است واز وحشت دیگران نسبت به این پیام وحدت اسلامی رژیم تروریستی آخوندی ینگونه گزارش داده است:
"تلاش دشمنان در اين باره پس از پيروزي انقلاب اسلامي در ايران كه منادي وحدت اسلامي بود، مضاعف شد و آنان سعي كردند با دميدن شيپور اختلافات قوميتي، مليتي، مذهبي و حتي با تحريك بعضي عوامل بي شخصيت و دولت هاي ماجراجو خود مثل صدام و دولت بعثي عراق و صدام، راه انداختن جنگي طولاني عليه ايران و ترويج شيعه هراسي و ايران ستيزي و... هدف قديمي خود را دنبال نمايند و مانع از تاثيرگذاري انقلاب اسلامي شوند.]دشمنان[ مي ترسند از اين كه تفكرات اسلام ناب، اسلام جهاد، اسلام استقلال، اسلام عزت و هويت، اسلامي كه تسلط بيگانگان و دشمنان را بر امت اسلامي گناه مي داند و آن را به هيچ قيمتي نمي پذيرد، از ايران به بقيه جوامع اسلامي سرايت و مشكل را براي آنها چند برابر كند. سعي مي كنند بين ايران اسلامي و بين ساير مناطق جهان اختلاف بيندازند» (از بيانات رهبر انقلاب در ديدار شركت كنندگان در چهارمين مجمع جهاني اهل بيت عليهم السلام)."
در پایان اینکه یادداشت روز نویس ایزولگی تمام عیار رژیم تروریستی آخوندی را بطور شفاف به معرض نمایش گذاشته است . زیراکه پس از خطبه ی نماز عید فطر ولی فقیه و فراخوان عدم شرکت رهبران کشورهای منطقه در کنفرانس صلح خاورمیانه در آمریکا فقط یک شیخ فلسطینی لبیک به فراخوان ولی فقیه داده استکه گواه بر اوج ایزولگی رژیم است. همچنین در دنباله ی یادداشت روز از نابودی و زوال آمریکا همچون تهیدید نابودی اسرائیل در منطقه ی خاورمیانه اینگونه گزارش ارائه شاده است :
"شيخ يوسف قرضاوي رئيس اتحاديه جهاني علماي مسلمين در پيامي به مناسبت عيد سعيد فطر صريحاً گفته است: ايران جزيي از جهان اسلام و آمريكا دشمن اسلام است و در صورت اقدام نظامي اين كشور عليه ايران، دفاع.» دفاع از ايران بر كليه مسلمانان واجب است.اين گونه شواهد و قرائن غيرقابل انكار بيش از هر چيز اين اميدواري را به وجود مي آورد كه در صورت تداوم اين روند، دير نيست كه جهان اسلام با بازگشت به اسلام راستين و احساس هويت بيشتر و چنگ زدن به ريسمان وحدت، به طور كامل از دشمنان خود و در رأس همه، آمريكاي رو به ضعف و زوال، خلع يد كرده و عزت و سربلندي بايسته را كسب نمايد. كارزار بين اسلام و معارف اسلام و بيداري اسلامي از يكسو و طمع ورزي هاي استكباري سياست هاي شياطين عالم و در رأس آنها شيطان بزرگ يعني دولت آمريكا از طرف ديگر، پيروزي با ماست، پيروزي با طرف حق است و در اين هيچ ترديدي وجود ندارد.
درخاتمه اینکه وقتی به این شفافی مخالفت با کنفرانس صلح خاورمیانه می شود . قبلاً نیز بدترین اتهامات به عربستان سعودی زده شده است تاجائکه حتی اقدامات تروریستی رژیم وسپاه پاسداران وعاملان عراقی اش در عراق و انفجارات مکان مقدس مذهبی در سامرا به عربستان سعودی نسبت داده شد که چرا پیشنهاد مذاکره ی صلح برای عراق و لبنان ارائه کرده است؟ اکنون نیز به موازات آنکه نقش مداخله گرایانه در امور داخلی عراق و فلسطین ولبنان محرز و اثبات شده است و نقش مستقیم سپاه پاسداران در امور داخلی عراق و افغانستان وکشتن سربازان ونظامیان آمریکائی آنچنان مشخص و برجسته شده است که موجب شده کنگره ی آمریکا نام سپاه پاسداران را در لیست تروریسترا به تصویب به رساند . همینطور بگذارد از یک طرف دیگر اجلاس رؤسای جمهور کشورهای حاشیه ی دریای خزر در تهران برپا می شود تا که چاشنی مخالفت ولی فقیه با کنفرانس صلح ماه آینده در آمریکا شود . البته ولی فقیه به صراحت در خطبه نماز عید فطر به این مخالفت اعتراف کرد وحتی رهبران کشورهای عربی شرکت کننده در این کنفرانس نیز تهدید شدند. اکنون نیز طلبه ی یادداشت روز نویس شده اعتراف آشکار مخالفت با کنفراس صلح ماه آینده در آمریکا کردهاست و حتی فراتر رفته و نوید شکست ونابودی آمریکا در برابر اهداف تروریستی رژیم در منطقهرا داده است . اکنون پرسش است که برای نوری المالکی چه نخست وزیر دست نشانده ی این رژیم در عراق برکنار نمی شود ؟ چرا هنوز سیاست خائنانه مذاکره ومماشات غرب با این رژیم بربرمنش وتاریک اندیش و جنگ افروز ادامه دارد ؟ مهمتراینکه برای چه می بایست که نام سازمان قربانی این رژیم ضد بشر ویاغی بین الملل نامیده شده همچنان در لیست گروه و سازمان های تروریستی باقی بماند؟!
هوشنگ – بهداد
پنجشنبه 26 مهرماه سال 1386