" درراستای دفاع از پروژه ی هسته ای با شیوه هویج و چماق با وزیر امور خارجه فرانسه برخورد شده است "

138نقد وبررسی " نامتعادل ها (يادداشت روز) "روزنامه ی کیهان دو شنبه 30 مهر ماه سال6 درراستای دفاع از پروژه ی هسته ای با شیوه هویج و چماق با وزیر امور خارجه فرانسه برخورد شده است "
پاسدار بازجوی یاداشت روز نویس شده که خبره می باشد به همان شیوه ی بازجوئی چماق و هویج نظردهی کند و با سیاست توبره وآخور خوری تحلیل سیاسی –ارائه دهد وبه خصوصبا تجربیات پاسداری نظریه ی کارشناسانه ی جنگی چاشنی یادداشت روز خود کند. البته با تسلطی که بر کتمان کردن حقایق و وارونه گوئی وتحریف کردن به معلول ها به جای علت ها می پردازد . همچنین از موضع ضعف قدرت نمائی کردن و آواز کوچه باغی از ترس حرکت سایه ی درختان در عبور از کوچه باغ ها در دل سیاهی شب سر دادن تا به طزیقی رفع خطر کند. اکنون بدون آنکه توضبیح دهد که چگونه شد شرایط ماه عسل خوری آن دوران شیراک تمام شده است که شاهد بودیم با زد وبند کثیف و خائنانه با پلیس فاشیست فرانسه با چاشنی باج های کلان به دولت فرانسه امکان پذیر شد تا که به منازل ومکان های اقامت اپوزسییون در پاریس تهاجم شود . سپس در ادامه ی این سیاست خائنانه ی مذاکره وماشات گری وباج دادن ها وچوب حراج زدن ها بو که سید مجتبی ثمره ی هاشمی مشاوره ی ویژه ی پاسدار غلامک وگماشته احمدی نژاد به عنوان پیک ویژه با بسته ای بندی ویژه راهی پاریس شد ودر کاخ الیزه با شیراک در پشت درب های بسته دیدار کرد تا اینکه شیراک ومدیرعامل کمپانی نفی توتال پس از دریافت هدیه از پیک ویژه ی پاسدار احمدی نژاد موضع مخالف با تحریم اقتصادی علیه ی پروژه ی هسته ای رژیم تروریستی آخوندی در شورای امنیت سازمان ملل اتخاذ کنند .
اما اکنون این شرایط عسل خوران تبدیل به موم خوران در زمان رئیس جمهوری جدی دفرانسه مبدل شده است؟ برای همین است که پاسدار یادداشت روز نویس شده بدون آنکه اشاره کند که چرا پاسدار علی لاریجانی کنار گذاشته شد ؟ بد تراینکه چرا درست در زمانی ایشان کنار گذاشته شد که پس از دیدار پوتین رئیس جمهور روسیه با ولی فقیه در ماران که البته این پاسدار حضور نداشت . خبری را سایت تابناک پاسدارمحسن رضائی که جایگزین سایت مهر وموم شده ی و تعطیل شده ی بازتاب شده ، بازتاب داد واعلام کرد که پوتین حامل پیام هسته ای برای ولی فقیه بوده است . بلافاصله پس از درز این خبر پاسدار علی لاریجانی نیز برای تأئید این خبر با تأکید صحه گذاشت که پوتین حامل پیام هسته ای بوده است و اعلام نمود که به زودی عازم سفر به رم برای دیدار با خاویر سولانا خواهد شد . برخی از مطبوعات رژیم تروریستی آخوندی این خبررا در صحفات اول روزنامه های خود بازتاب دادند . ولی بلافاصله غلامحسین الهام سخنگوی دولت وهمسر خانم فاطمه ی رجبی وارد صحنه ی مصحبه ی مطبوعاتی شد و خبر استعفای پاسدار علی لاریجانی را به عنوان دلایل شخص و آمادگی خدمتگزاری در بخش های دیگر را مطرح کرد . یعنی اینکه خبر برکناری ایشان را بازتاب داد که البته به دلیل این بودکه چرا خبر پیام هسته ای پوتین به ولی فقیه را لو داده است و چراکه اعلام کرده است عازم سفر به رم ودیدار با خاویر سولانا می باشد و ایشان می خواهد ادامه ی خط آخوند حسن روحانی را به رود که قبل از سفر پاسدار احمدی نژاد به آمریکا وحضور در دانشگاه کلمبیا وسخنرانی کردنش در مجمع عمومی سالیانه سازمان ملل و ارائه ی راهکار برای کنترل جهان بود که بطور خود سرانه به آلمان سفر کرد .ولی قرار بود که در بلژیک با خاویر سونالا ملاقات داشته باشد که اعتراضات موجب شد این ملاقات منتفی شود. البته برای هموار کردن مسیراین دیدار وزیر آدمربا منوچهر متکی دو تبعه ی ربوده شده ی بلژیک را نیز بادریافت رشوه نیم میلیون یورو ای برای مبازه با مواد مخدر آزاد کرده بود. حال بماند که پاسدار احمدی نژاد آخوند حسن روحانی را قبل از خطبه ی نمازجمعه تهران در روز جهانی قدس سرزنش کرد و مورد مؤاخذه قرار دادکه چرا بطور خودسرانه دست به این سفر زد وتأکید کرده بود که پرونده ی مذاکره ی هسته ای در داخل کشور بسته وتمام شده است.. ولی با این وجود پاسدار علی لاریجانی اعلام آمادگی عازم سفر به رم برای دیدار با سولنا را کرد ولی ساعاتی از این اظهار نظر نگذشته بود که وی کنار گذاشته شد و موضوع جا انداختن استعفای ایشان مطرح شد که در حقیقت ان تاکتیک استعفا منتفی شد . چون کسی که قصد استعفا دارد اعلام آمادگی وابراز علاقه برای ادامه ی یکارخو د نمی کند . به خصوص اینکه از مقام ریاست خود کنار برود و دیلماج با مهره ی زیر دست خود شود!!
اکنون سئوال است که چرا پس از کنار گذاشته شدن ایشان که خبرش با تحلیل و تفسیرهای فراوان به سراسر جهان مخابره و بازتاب داده شد که هنوز هم ادامه دارد . از طرف دیگر بااینکه گند قضیه برکنای پاسدار علی لاریجانی در آمده است برای چه بازهم در صحفه ی اول روزنامه یاسدار حسین شریعتمداری تیتر خبری زده شده است که عل لاریجانی با سعید جلیلی یعنی پاسدار جانباز وهممشهری ولی فقیه که جایگزین این پاسدارشده است به رم می رود؟ !
مهمتر اینکه اگر بنابر نقل قولی که پاسدار یادداشت روز نویس از وی کرده است که ادعا کرده است سي ام شهريور كوشنر وزیر امورخارجه ی فرانسه در گفت وگوي تلفني با علي لاريجاني دبير شوراي امنيت ملي ايران از اظهاراتش كه آن را « سوء برداشت رسانه ها» مي ناميد عذرخواهي نمود و براي سفر به تهران ابراز علاقه كرد. راستی سوال است جائیکه این پاسدار برکنار شده می تواند اینگونه نقش کارساز درون رژیم تروریستی آخوندی داشته باشد که قادر است وزیر امور خارجه ی فرانسه را به توبه وادار کند. برای چه باید از مقام خود برکنار گذاشته شود ؟!
چرا پاسدار بازجوی یادداشت روز نویس شده در دنباله ی یادداشت روز خود به تاریخچه ای از درگیری ها واغتشاشات شهرهای گوناگون فرانسه اشاره کرده است واز ضریب خسارات وارده آتش زدن خودروهای جوانان ناراضی در شهرهای فرانسه گزارش ارائه داده است که تداعی کننده دامن زدن به درگیری های مشابه می باشد. زیرا که اگر چنانچه سفارت رژیم تروریستی آخوندی در فرانسه در دامن زدن به اینگونه اغتشاشات در شهرهای گوناگون فرانسه نقش هدایت گر ومداخله گرایانه برای باج گیری کردن واهداف مشخص دیگر نداشته است؟ برای چه ولی فقیه در خطبه عید فطر خود ضمن ابراز مخالفت با برگزاری صلح پائیزی خاورمیانه در آمریکا رهبران وسران کشورهای عربی را تهدید به وجود آوردن مشابه ی همینگونه اغتشاشات در شهرهای فرانسه درون این کشور ها ی شان کرد که سند اعتراف شده ای می باشد که بطور آشکارا ثابت می کند سفارت رژیم تروریستی آخوندی در فرانسه نیز دخالت داشته است که اکنون پاسدار یادداشت روزنویس به آن تجربیات علیه ی رئیس جمهور کنونی فرانسه و وزیر امور خارجه اش متوصل شده واز آن به عنوان برگ برنده استفاه کرده است که چرا اینان با پروژه ی هسته ای رژیم تروریستی ابراز مخالفت کرده اند؟ فراموش نشود که پاسدار بازجوی یادداشت روز نویس شده در دنباله ی یادداشت روز خود شیپورش را از در گشادش نواخته است و با حربه ی شیوه ی چوب حراج به منابع وذخایر کشور زدن وارد ادامه ی بازی روش هویج و چماق خود شده است و از میزان باج ها وارزش مسائل مهم اقتصادی گفته و از دریافت بیش یک میلیارددلار دلاری بانک جهانی برای پیشبرد پروژه ها مود وبه کوشنر گوشزد کرده است که فرانسه شریک تجاری می باشد که نمی بایست به خاطر مخالفت کردن داشتن سلاح هسته ای رژیم تروریستی منافع اقتصادی فرانسه در ایران را به خطر بی اندازدکه در مجموع اینگونه پاسدار یادداشت روز نویس از موضع ملتمسانه وتسلیم طبانه در برابر فرانسه تقاضای تجدید نظر در موضع مخالفت خود با پروژه ی هسه ای رژیم تروریستی آخوندی شده است:
"آقاي دومانژري آدم خبره اي است و بخوبي مي داند كه شركت ها و اشخاص فرانسوي تنها در چهار ماه اول سال جاري شمسي بيش از 35 ميليون دلار در ايران سرمايه گذاري كرده اند و اين مبلغ دويست درصد 16 ميليون و 300 هزار دلاري است كه در كل سال 85 سرمايه گذاري كرده بودند و ادامه روندي است كه از سال 1375 با كمتر از سه ميليون دلار شروع شد؛ و تازه اين جداي از سرمايه گذاري هاي ميلياردها دلاري در حوزه هاي نفت و گاز و صنايع بالادستي است .ممكن است آقاي كوشنر وقتي آمارهاي روابط اقتصادي فرانسه و ايران را از زبان فعالان اقتصادي كشور بشنود، فوراً گوشي را بردارد و ضمن عذرخواهي، درخواست يك سفر فوري به تهران را بكند، اما بايد اين آمادگي را در خودش ايجاد كند كه در تهران با تظاهر كنندگاني مواجه شود كه در پلاكاردهايشان فقط يك جمله نوشته اند: جناب وزير! لطفاً ما را تحريم كنيد!"
بنابراین پاسدار یادداشت روز نویس اکنون که رژیم تروریستی در بدترین شرایط بحرانی وتضاد ورقابت و رشد نارضایتی های دامنه دار درونی و فشار های بیرونی قرار دارد خطاب به کوشنر وزیر امور خارجه ی فرانسه با لهجه و زبان بازجوی عاجز در برابر متهم مقاوم خود فهمانده است که درست نیست که فرانسه با منافع کلانی که دارد با پروژه ی هسته ای رژیم ترویستی آخوندی ر راستای دسترسی به سلاح هسته ای مخالفت کند . زیرا که جایگزین شدن یک پاسدار جانباز همشهری ولی فقیه به نام سعید جلیلی به جای پاسدار علی لاریجانی برکنار شده دلیل بر سرعت بخشیدن پیگیری اهداف پروژه ی هسته ای و شتاب دادن به آن می باشد که برای رد گم کردن هدف و سیاه بازی همانگونه که قید شد می بایست شیپور از در گشادش بطور وارونه وناموزن بنوازد و از وزیر امور امورخارجه ی فرانسه بخواهد که سریع تلفن را بردارد وابراز توبه وندامت کند واعلام نماید که خواهان سفر به تهران برای دیدار کردن ولی فقیه همچون پوتین رئیس جمهور روسیه می باشد.
هوشنگ - بهداد
دو شنبه 30 مهر ماه سال 1386