پرونده سازی برای آخوند صانعی وکروبی و سازمان بهزاد نبوی از سوی شریعتمداری

پرونده سازی برای آخوند صانعی وکروبی و سازمان بهزاد نبوی از سوی شریعتمداری
گفته می شود که قدیما نقش اسب عصاری این بود که با یک تسمه که بر گردنش آویزان شده و وصل به به میله یااهرمی می بود که بطور عمودی وسط سوراخ دو سنگ مدور قطور ودایره ای شکل نصب شده بود. این اسب به فصله ی چند متری بدور دو سنگ آسیاب می چرخید تااینکه بر اثر تماس وبر خورد این دو سنگ با هم دیگر و چرخش اسب و گندمی از شیار اهرم میان دو سنگ ریخته می شد تبدیل به آرد می شد . البته اگر چیزی برای اسب حاصل نمی شد ولی برای آسیابان آرا د نان به همراه داشت . از سوی دیگر بدفعات تکرار شده وتوضیح داده شده است که روش سیاست رایج آخوندهای حاکم و حامیان ومبلغان شان به سبک آخور وتوبره خوری می باشد . اینهم اصطلاح بد عادتی یابوئی بوده است که یابوئی هم از توبره خودش می خورد ه است که صاحبش برایش آماده می کرد وهم عادت کرده بود تا که به رود از آخور اسب همسایه به خورد خانه. آخوندها که به مناسبت شغل و حرفه حلوا وخرما ومفت ومرده خوری که داشته اند اکنون که به قدرت رسیده اند چون تخصص عجیبی در استفاده کردن هر دو این خصلت و صفت دارند عجیب دو ذوقه بهره وری ویکه تازی می کنند. از سوی دیگر داستان پاسدار سربازجو حسین شریعتمداری است که این پاسدار هم علاوه بر اعتیاد به خصلت های تذکر داده شده ی فوق ، خبره در بازجوئی واعتراف گیری وتواب و سناریو سازی هم می باشد و دارای ابتکارات و نو آوری های شکنجه گری همچون به عنوان هویج و چماق دارد که آن را در شیوه ی اعتراف گیری از قربانیان خود بکار برده ومی برد. البته از آن روزی که ایشان مدیر مسئول روز نامه ی اطلاعاتی – امنیتی – پادگانی کیهان شده است . از ترکیب و تلفیق مجموع تخصص ها و ابتکارات خود در مورد سیاست توبره وآخوری وچه شیوه ی شکنجه گری هویج وچماق در حرفه ی روزنامه نگاری ماگزیمم استفاده را کرده و برای حذف رقبا ومخالفان بهره ها برده است . از طرفی چون نماینده ی ویژه ی ولی فقیه در این روزنامه می باشد و از سوی دیگر رابطه ی تنگاتنگی با سپاه پاسداران ودستگاه های اطلاعاتی و سازمان وباند های مافیائی اطلاعاتی برخوردار است واز حاشیه ی امنیتی یا دیوار آهنین برخوردار است . بنابراین دارای قدرت ویژه و آزادی عمل کامل برای پیگیری اهداف خود و حذف کردن رقیبان خود یا مخالفین دارد.
در همین رابطه است که سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی با آخوند صانعی را با هم دراز کرد ه و تمرکز بر روی گفته های صانعی داده اسا که چرا اولاً ایشان بااعضای این سازمان دیدار وگفتگو داشته است؟ دوماً چرا از گفته های خمینی فاکت آورده وآن را تحریف کرده است ؟ بنابراین با همان شیوه که با رفسنجانی برخورد کرده بود که چرا در کتاب خود نقل قول کرده که خمینی گفته بود به صلاح نیست که دیگر شعار مرگ بر آمریکا و روسیه دادهنشود و نتیجه گرفته بود که خمینی گفته بود هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بزنید و... خطاب به رفسنجانی گفته بود که چرا گفته ی خمینی را تحریف کردی و خلاصه از رفسنجانی خواسته بود که هر چه زود تر باید یک نامه با امضای خودش بنویسد و ابراز توبه وندامت کند ودر آن قید کند که این نقل قول آمده در کتاب ایشان نه از خمینی و نه از ایشان می باشد و آ ن را به صدا وسیما بدهد تا که پخش شود. در غیر اینصورت متهم به خارج شدن از خط خمینی می باشد . البته قبل از اینکه با رفسنجانی برخور کند .با خاتمی برخورد کرده بود که چرا خاتمی به آمریکا سفر کرد و در آنجا گفته بود هلاکاست دروغ نیست ، بلکه و اقعیت دارد .
سرباز جو پاسدار حسین شریعتمداری خاتمی را به خاطر این موضع گیری متهم به همگامی با صهیونیست جهانی و اسرائیل و خارج شده از خط امام کرد و تأکید کرده بود که از این تاریخ به بعد خاتمی دیگر حق ندارد که از عنوان پیروی خطامام استفاده کند . البته مشابه اینگونه برخورد را به دفعات با کروبی و روزنامه نگاران همکار با روزنامه ی اعتماد ملی کروبی کرده وحتی تهدید شان کرده بود .
اکنون شیوه های تکراری ونخ نما شده را در مورد آخوند صنعی بکار برده است . لید سناریورا ابتدا در روزنامه ی خودش زد و برای صانعیوپرونده سازی کرد. اکنون پیآمد آن روزنامه ی اعتماد ملی کروبی را دراز کرده است که چرااین موضع گیری مسئول روزنامه ی اطلاعاتی – امنیتی - پادگانی با صانعی را بازتاب داده است . یعنی همانگونه که ابتدای این نوشتار توضیح داده شد سر بازجو پاسدار حسین شریعتمداری با سیاست شیوه توبره و آخور خوری و روش بازجوئی هویج و چماق با روزنامه ی اعتماد ملی آخوند کروبی ونویسنده ی مقاله ی روزنامه وی برخورد کرده است .
فراموش نشود که این سرباز جو پاسدار حسین شریعتمداری که با شیوه ی آویزان شدن به خمینی پاران نزدیک خمینی را دراز می کند و ظاهراً خیلی جا نماز آبی کشد ودلسوزی برای محروما می کند واشک تمساح می ریزد وتضاد با قوه ی قضائیه دارد که چرا پرونده دانه درشت های مفسدین اقتصادی دوم خردادی را دنبال نمی کند . چندین سال پیش 200 هکتار زمین مرغوب ورامین را به نام مؤسسه ی فرهنگی کیهان از دولت مدعی اصلاح طلبان قلابی خاتمی تحویل گرفت و مصادره کرد و سپس آن را به نام خودش کرد . آنگاه آقازاده را راهی کانادا کرد و کلی در آنجا سرمایه گذاری کرد .گفته می شود برای خودش در آنجا صاحب قصری شده است . البته چند سال پیش که رقیب دوم خردادی علیه اش افشاگری کرده بود مجبور شد که تکذیب کند .
البته وی یکی از برنامه ریزان اصلی رئیس مهور کردن پاسدار احمدی نژاد می باشد از اهداف اصلی برای دسترسی به سلاح هسته ای بیش از هر مسئول دیگر بطور جدی دفاع کرده ومی کند . همچنین تلاش بسیار گسترده ای کرد تاکه رفسنجانی از صحنه حذف گردد و فاتحه ی رقیب شکست خورده ی دوم خردادی ها خوانده شود و تصمیم داشت که با عم نامزد نمایش اتتخابات خبرگان شدن رفسنجانی گام چهارم ونهائی پیروزی بقول خودش اصول گرایا ن برداشته شود . ولی رفسنجانی چون احساس خطر کرد ودست رقیب را خوانده بود مقاومت کرد ودر برابر افشاگری ها ی خانم فاطمه رجبی همسر غلامحسین الهام سخنگوی دولت ایستادگی کرد تا اینکه توانست نفر لیست اول انتخابات مجمع خبرگان تهران شود . با این حساب برنامه ی چهارم یا گام نهائی پیروزی باند مافیائی حاکم بر هم خورد واز آن زمان تا کنون تضاد ها ورقابت ها وتهدید ها و افشاگری به شکل دیگری ادامه یافت تااینکه در اتتخابات مجمع خبرگان رئیس این مجمع شد ونه اینکه آخوند مصباح یزدی مرشد پاسدار احمدی نژاد نتوانست رئیس مجمع خبرگان شود ، بلکه آخوند جنتی به عنوان آلترناتیو هم نتوانست جای رفسنجانی را بگیرد تاکه رئیس مجمع خبرگان آخوندی شود . بنابراین اکنون که فریادهای مرگ بر دیکتاتور در دانشگاه ها طنین انداز شده است و این پاسدار حسین شریعتمدار می داند که اگر جراحی کردن پاسدار علی لاریجانی از هم اکنون رقبا را از صحنه حذف نکند و مانع از حضور اینان در نمایش خیمه شب بازی انتخابات مجلس هشتم نشود .نتیجه ی همه توطئه و دسیسه ها و طرح کودتای خزنده و دستآوردهایش بر باد می رود . بنابراین هم دراز کردن آخوند صانعی به خاطر حمایت این آخوند از سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی می باشد . و گیر دادن به روزنامه ی اعتماد ملی آخوند کروبی مرتبط بهم هست نیز که بهانه این است چرا درازکردن آخوند صانعی در روزنامه ی اطلاعاتی – امنیتی – پادگانی کیهان از سوی سربازجو حسین شریعتمداری را در روزنامه ی خود بازتاب داده است . این سناریو کردن ها و گیر دادن و دراز کردن ها در رابطه با تبلیغات خیمه شب بازی انتخابات مجلسه شتم و انتخابات ریاست جمهوری دوره ی دهم می باشد.

هوشنگ – بهداد
چهار شنبه 2 آبانماه سال1386