به خاطر فشار آمریکا، ونزوئلا ایرباس اجاره ای را تحویل رژیم آخوندی نداده است

به خاطر فشار آمریکا، ونزوئلا ایرباس اجاره ای را تحویل رژیم آخوندی نداده است
خبری در ستون جهت اطلاع روزنامه ی جمهوری اسلامی بازتاب داده شده است که قابل بحث می باشد. اما قبل از اینکه خبر بازتاب داده شود لازم است که مختصری به ریشه ودلیل پیدایش این خبر ذکر شده که در دنباله خواهد آمد اشاره ای شود. یعنی می بایست گفت از زمانی که خمینی شیاد برای خزیدن به قدرت وقبضه کردن کامل آن طرح اشغال سفارت آمریکا در تهران در 13 آبان سال 58 را ریخت و عوامفریبانه آن را انقلابی بزرگتر از انقلاب اول خواند . در صورتیکه هدف به سقوط کشاندن دولت موقت مهندس بازرگان و حذف نیروهای رادیکال و انقلابی از صحنه بود. البته پیآمد این اشغال گری بستن فضا و ایجاد خفقان در جامعه ومانع شدن فعالیت های سیاسی بود . تهاجم به دانشگاه های سراسر کشور در سال 59 و 3 سال تعطیل کردن آنها که با طرح خائنانه و ضد انقلابی انقلاب فرهنگی اجرا شد یکی از دستآوردهای اشغال سفارت آمریکا در تهران با ادا و اطوارهای مبارزه با شیطان بزرگ آمریکا بود. جنگ ضد ملی و ضد میهنی 8 ساله ی ایران وعراق نیز چاشنی این اهداف شد و تبدیل به همان آرزوی آسمانی شد که خمینی آن را نعمت الهی نامید. برای همین بود با وجود اینکه در سال دوم جنگ و پس از باز پس گیری خرمشهر طرف مقابل پیشنهاد صلح با پرداخت یک صد میلیار دلار خسارات وغرامت جنگی را داد ولی خمینی و رفسنجانی و سپاه پاسداران پیشنهاد این را نه پذیرفتند وجنگ را 7 سال اضافی دامه دادند. بنابراین این ادامه دهندگان جنگ مسئول تلفات وخسارات و کشته شدگان ومجروحان وآورگان وبی خانمان ها شدن دو طرف ایران وعراق می باشند و روزی اینان می بایست به جرم جنایت علیه ی بشریت ومسئول این خون های ریخته شده در مجامع حقوقی و قضائی بین المللی محاکمه وپاسخگو اعمال جنایت آمیز و ضد بشری خودشان باشند . از سوی دگر از آن تاریخ اشغال سفارت آمریکا در تهران ، تبدیل به چماق مبارزه با آمریکا وشیطان بزرگ شد. چونکه هر صدای معترض و آزاده ای به اتهام ستون پنجم دشمن آمریکا و عامل جاسوس بیگانه خفه شده است . به خصوص پس از اینکه پاسدار غلامک سپاه پاسدران وگماشتته ی ولی فقیه احمدی نژاد رئیس جمهور شده است که از همان بدو رئیس جمهور شدنش با برپا کردن کنفرانس 3 روز حمایت وپشتیبانی از فلسطین آرزوی جهان بدون آمریکا کرد وخواهان نابودی اسرائیل شد و پیرامون این آرزوها وتهدیدات و دادن خبرهای خوش غنی سازی و خبرهای خوش برگزاری برپائی جشن هسته ای پیوسته مانور داده شده است و با افزایش دخالت گری در عراق و راه اندازی چنگ 33 روزه از طریق حزب الله لبنان با اسرائیل و همینطور حمایت وتقویت کردن طالبان در افغانستان برا ی کشتن نظامیان آمریکائی مشابهی همان اعمالی را مرتکب شده است که در عراق با نظامیان آمریکائی ها انجام داده می شود که هدف بر طب مبارزه با شیطان بزرگ آمریکا کوبیدن بوده است .
ناگفته نماند دامنه ی گسترده ی این تبلیغات مبارزه با شیطان بزرگ آمریکا موجب شدکه پاسدار احمدی نژاد در راستای جهانی کردن احمدی نژاد هم پیمانانی در آمریکای لاتین از جمله چاوز در ونزوئلا برای خودش دست وپا کند . سپس این پاسدار چند بار به کوبا وونزوئلا سفر کرد وبه دیدار فیدل کاسترو وچاوز رفت و اخیراً قبلاً از سفر به آمریکا وحضور در دانشگاه کلمبیا و مجمع عمومی ستازمان ملل دوتا ز فرزند ان دختر و پسر ارنست چه گوارا به ایران دععوت شدند و ضمن حضور بر سر قبر خمینی شیاد اعلام همبستگی با مبارزه ی ضد امپریالیستی و آمریکائی پاسدار احمدی نژاد کردند. البته که هرگز جای هیچگونه شک وشبهه ای در ذهن باقی نمی گذارد که هدف این سفر همچون سایر رهبران به حساب چپ و سو سیالیست آمریکای لاتین به تهران ودیدار با ولی فقیه وبا دسته گل بر سر قبر خمینی رفتن وذاشتن ، نیاز مالی ودریافت حق سفر وحق الزحمه ویژه بوده است ونه چیز دیگر و صد در صد قابل پیش بینی است که این بازی دیپلماتیک تابع توازن قدرت می باشد . زیرا تا نام سپاه پاسداران در لیست تروریست از سوی کنگره ی آمریکا گذاشته شده است. اکنون روزنامه جمهوری اسلامی چنین گزارش کرده است:
"مسئولان ايراني هنوز درباره خبر لغو قرارداد اجاره يك فروند هواپيماي ايرباس ونزوئلائي به ايران اظهارنظري نكرده اند. اين هواپيما قرار بود در اجاره شركت هواپيمايي جمهوري اسلامي ايران باشد و در مسير خط پروازي كاراكاس دمشق تهران مسافران را جابجا نمايد. با اينكه روابط هوگو چاوز با مسئولان ايراني بسيار خوبست . مسئولان شركت هواپيمائي ونزوئلا گفته اند دولت كاراكاس قرارداد اجاره ايرباس خود به ايران را تحت فشارهاي آمريكا لغو كرده است . "
یعنی اینکه به وضوح ثابت می کند که سرمایه گذاری های سیاست خائنانه ی چوب حراج زدن وباج دادن ها چه آسان بر باد فنا رفته است. البته که به مرور که رژیم تروریستی آخوندی بیش از این ها تضعیف می شود ومورد فشار بیرونی قرار گیرد و کانال های بهره برداری از حساب ها و سپرده های ارزی اش کاهش یابد یا مسدود گردد یا اینکه قطعمی گردد که علائم آن نمایان شده است خیلی سریع سوریه و حماس و حزب الله لبنان ... از این رژیم جنایتکار تروریستی رویگردان خواهند شد وبه سراغ جانشینی خواهند رفت که کمبود این کمک های مالی را جبران کند.
هوشنگ – بهداد
مهر ماه 17سال 1386