یاداشت روز نویس لو داده هدف از اجلاس اخیر تهران مقابله با ایزولگی رژیم بوده است"


نقد وبررسی "افسانه انزوا (يادداشت روز)" روزنامه ی کیهان شنبه 28 مهرماه سال 1386
یاداشت روز نویس لو داده هدف از اجلاس اخیر تهران مقابله با ایزولگی رژیم بوده است"
ازاینکه رژیم تروریستی آخوندی یک رژیم عوامفریب و شارلاتان وحقه باز و دروغگووارونه گو می باشد شکی در آن نیست . از اینکه پیوسته کتمان در بیان حقایق می کند و تصویر مارکشی می کند وآن را مار نشان می دهد نکته ی ابهامی پیرامون آن وجود ندارد . از اینکه سو ء استفاده از مذهب و دین می کند و اینگنه خصلت وتاکتیک ها شگرد واساس و فلسفه ی بقایش می باشد. در این مورد نظر مخالفی نمی تواند وجود داشته باشد . از اینکه تنها کشور رکورد ار نقض حقوق بشر جهانی و رتبه دار فرار مفزهاست و تنها کشور غیر متعارف در جهان است که دارای چندین نوع ارگان های گوناگون سرکوبگر می باشد تصور نمی رود که کسی بتواند این واقعیت را انکار کند . همچنین از سوی دیگر از اینکه یک رژیم تک پایه ای می باشد وشدیداً با اقتصاد وابسته به نفت وگاز می باشد . زیرا که کانال ومنبع درآمد و تنظیم بندی بودجه سالیانه اش بر اساس نفت وگاز می باشد تازه به دلیل ضریب آلودگی به فساد ورشوه از رأس نظام تا ذیل آن عجیب نیست که راهرچه قیمت نفت افزایش می یابد به همان نسبت روند لجام گسیخته ی رشد تورم وگرانی و افزایش قیمت کالاها در جامعه نیز توسعه وگسترش می یابد ؟! مهمتراینکه طرح های سرکوبگرایانه ی نیروی انتظامی با عنوان مسخره امنیت اجتماعی نیز گوناگون ومتنوع تر می شود و پیوسته موج سرکوب بازداشت ها واعدام کردن ها ودار زدن های خیابانی نیز فزونی می یابد تااینکه این رژیم ایزوله شده که رهبر ولی فقیه اش در خطبه ی نماز ی فطرش سران کشورهای خاورمیانه را تهدید کرد که اگر چنانچه در کنفرانس پائییزی صلح خاورمیانه در آمریکا شرکت کنند مواجه با راه اندازی آشوب و اغتشاش درون کشورهای خود خواهند شد و به جز یک شیخ حماس در فلسطین که آنهم به خاطر اهدای دلارهای اهدائی بیت جماران می باشد هیچ کس دیگر حاضر نشد که به این فراخوان ولی فقیه لبیک بگوید تااینکه در کنفرانس صلح در آمریکا شرکت نکنند . ولی جالب است که اکنون پاسدار سرباز جو یادداشت روز نویس تحریف گر خودش را به ریشخند گرفته و عنوان افسانه ی انزوا را برای یادداشت روز خودش انتخاب کرده است ودر مورد حضور رؤسای 5 کشور حاشیه ی دریای خزر در تهران افختار کرده است . در صورتیکه همگی این کشورهارابطه ی خوبی با آمریکا دارند.بنابر خواهش و تمنا وباج دادن ها از این کشور ها برای شرکت در اجلاس در تهران ، اکنون آنقدر آهداف پشت پرده هدف از تشکیل این اجلاس نخ نما شده است که فقط به جز اینکه پاسدار غللامک سپاه پاسداران وگماشته ی ولی فقیه احمدی نژاد بااینان عکس یاد گاری کمدی گرفت و یادداشت روز نویس اینگونه ادعای خنده دار کرده است عایدی دیگر نکرده است :
"روز سه شنبه در تهران اتفاقات مهم زيادي رخ داد. مهم تر از همه شايد اين بود كه چند كشور بزرگ و موثر، در يك اقدام دستجمعي، پروژه«انزواي ايران» را به مسخره گرفتند. امريكايي ها 27 سال است ادعا مي كنند در حال منزوي كردن ايران در صحنه بين المللي هستند و هر چند وقت يك بار، يك فقره مارش پيروزي هم براي خود مي نوازند و از موفقيت بي چون و چراي خود در اين كار خبر مي دهند."
پاسدار یادداشت روز نویس بدون در نظر گرفتن رابطه ی نزدیک این کشورها با آمریکا وعدم بیان منتقل کردن پیام هسته ای پوتین رئیس جمهور روسیه به ولی فقیه در جماران که حتی رفسنجانی هم در جریان آن قرار نگرفت .اما باز هم پاشدار یادداشت روز نویس در ادامه طنز و لیطفه گوئی های خوشمزه ی خود اینگونه ادعای تخصص در بازگوئی طنز ووارونه کردن حقایق از سوی خود را رو کرده است :
"درست در بحبوحه شديدترين تلاش هاي امريكا براي منزوي كردن ايران 5 رييس جمهور مقتدر منطقه به تهران آمدند و جملگي تاكيد كردند برتري منطقه اي ايران و لزوم حضور موثر آن در هرگونه طرح ريزي استراتژيك براي خاورميانه، انكار ناپذير است"
پاسدار یادداشت روز نویس بدون آنکه توضیح دهد که چرا پس از چند ماه سکوت و فراموش شدگی پاسدار علی لاریجانی که علن اً نقش وی را آخوند حسن روحانی گرفته بود .اکنون چه اتفاق افتاد که پس از ورود پوتین رئیس جمهور رووسیه به تهران و دیدار داشتن با ولی فقیه وانتقال دادن آخرین التیمام غرب به ایشان، ناگهان سر وکله ی این پاسدار در صحنه پیدا شد واعلام کرد که می خواهد با خاویر سونالا ملاقات داشه باشد . مشروط بر اینکه اگر چنانچه ژیم تروریستی آخوندی ایزوله شده نمی باشد چه دلیل دارد که ولی فقیه از کنفرانس صلح خاورمیانه در ماه آینده که در آمریکا قرار است برگزار شود آنقدر ترس ووحشت داشته باشد که مجبور باشد در خطبه ی نماز عید فطر خود رهبران کشورهای عربی را تهدید کند که چرا می خواهند در این کنفرانس صلح در آمریکا شرکت کنند؟ بنابراین ترس وی از برگزار کنفرانس صلح اگر ناشی از ایزولگی بیشتر در منطقه نمی باشد پس چیست؟ برای چه پاسدار یادداشت روز تلاش اکنون مذبوحانه کرده است تاکه ای واقعیت را تحریف و کتمان کند وچنین بطور ووارونه بازگو کند:
"چرا چنين است؟ چرا امريكا و صهيونيست ها قادر به تبديل ايران به يك كشور گوشه گير و منزوي نيستند؟ چرا با وجود جو بسيار سنگيني كه عليه ايران در جامعه بين المللي به راه افتاده هيچ كشوري مايل به كنار گذاشتن رابطه با ايران از بسته منافع ملي خود نيست؟
."
بالاخره گذشته از اینکه محتوای یادداشت روز نسبت به گذشته به وضوع علائمی از ترس ووحشت موج می زند. زیراکه همچون گذشته خبری از تهدید کردن وکرکری خواندن در کار نیست که مثلاً سر نوشت هسته ای نه در پشت میز در اروپا، بکه در خیابان های بغداد و بیروت تعیین می گردد. همینطور دیگر نیروهای نظامی در منطقه تهدید به نابودی از سوی نیروهای سازمان یافته ی مسلح زیر زمیی و ابسته به رژیم تروریستی نمی شود و لی در مجمو ع فضا آنگونه است که یادداشت روز مجبور به اعتراف شده است تا که بگوید 11 سپتامبر همچون اشغال نظامی افغانستان وعراق به نفع رژیم تروریستی آخوندی تمام شد و در مورد بیان غیر مستقیم دست داشتن رژیم تروریستی در 11 سپتامب، ر اینگونه اعتذراف شده است :
". امروز هيچ مسئله اي در خاورميانه بدون حضور ايران «واقعا» قابل حل نيست. زماني شايد حتي امريكايي ها تصور مي كردند درباره ميزان نفوذ و تاثير ايران در خاورميانه مبالغه مي شود، اما از 11 سپتامبر به اين سو، يعني از وقتي كه خود در منطقه مستقر شده اند، بهتر از هر كسي نفوذ و تاثير بي بديل ايران در بالا و پايين شدن معادلات منطقه اي را لمس كرده اند "
درخاتمه اینکه همانگونه که پاسدار یادداشت روز نویس اعتراف کرده است که 11 سپتامبر موجب تقویت رژیم تروریستی آخوندی در منطقه شده است . بنابراین سیاست دخالت گری در امور داخلی کشورهای منطقه وتهدید کردن شرکت کنند گان در کنفرانس صلح خاورمیانه آن سوی سیاست تقویت کننده ی رژیم تروریستی آخوندی وبحران ساز و صدور کننده تروریست وبنیاد گرائی به منطقه است واستقرار صلح و ثبات امنیت در منطقه ی برایش طناب دار می باشد. به خصوص اینکه پیام واستقرار صلح در منطقه بزرگترین مانع در راه رسیدن به سلاح هسته ای اش می باشد برای همین با همه ی توان در روند مذاکره و هرگونه پیشنهادات صلح خاورمیانه سنگ انئدازی و مشکل آفرینی با تهدید می کند.
هوشنگ – بهداد
شنبه 28 مهرماه سال 1386